miercuri, 21 februarie 2024

Miercurea fara cuvinte (394 )
Portelan in rame - Porcelaine in frames

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly';
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - artist Julia Korshunova)
















Happy WW!


MFC (393)



@@@@@@@@@
15 creatii incredibile din sticla /15 incredible glass creations



Nod de conectare a franghiei / Rope connection knot




44 de comentarii:

  1. Gingășiile de la Carmen m-au trimis la gingășiile de la tine! De data asta nu pot să aleg, toate îmi plac la fel de mult. Sunt atât de frumos lucrate încât par vii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-au parut si mie atat de reale. Incredibil de reale!
      Happy WW, draga Pompilia! ❤️😘

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt! Și atât de realiste... (Am mărit fotografia pentru că mi se părea că sunt flori naturale :)))
    Adevărate opere de artă!
    Mulțumesc mult pentru aceste descoperiri dragă Suzana! Să ai o zi mununată! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima data m-am intrebat prin ce procedeu au ramas florile asa, vioaie. Apoi am vazut ca sunt din portelan!
      Imi pare bine ca descoperirile mele iti plac. Totusi minunile naturale pe care le postezi tu, parca, parca sunt si mai frumoase.
      O seara cu pace, draga Daniela! ❤️😘

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. O zi binecuvantata si tie, draga Nima!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. They look amazing in the frames. Like real flowers!
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase aceste lucrari. Am crezut ca-s flori naturale lipite cumva ca sa arate ca un tablou. Nu mi-a trecut prin cap ca e sticla.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primele secunde asa m-am gandit si eu. Insa portelan? Mi s-au parut incredibile.
      Seara buna, Cristi!

      Ștergere
  6. Esos trabajos con el vídreo, tienen mucho mérito.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are so beautiful. I admired them a lot!
      Hugs, Antonia! A fine week!❤️😘

      Ștergere
  7. Frumoase tare florile tale, parcă sunt vii așezate între ramele unui tablou. Mi-au adus gânduri de primăvară cu zâmbet și rază de soare ❣️
    O zi frumoasă, bucuroasă dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mult mi-ar placea sa vad un atelier de sticlarie! Mi-e aproape imposibil sa-mi imaginez cum se fac astfel de minuni.
      Si e bine ca ti-au adus ganduri luminoase!
      Seara frumoasa, draga Georgeta! ❤️😘

      Ștergere
  8. Cat de frumoase sunt. Am crezut ca sunt naturale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata chiar incredibil de naturale. Niste minuni!
      Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  9. Sunt superbe!
    Şi par flori adevărate!

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a fost greu sa cred ca floarea soarelui era din portelan.
      Si totusi era... Fabuloase!
      Happy WW, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  10. Minunate!
    Tablouri de colecție!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O colectie florala cu adevarat speciala!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  11. Incredibile, aş jura că sunt naturale! Foarte frumoase! Mulţumim, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ajuns cam multi la ideea asta. Putem spune ca artista a atins perfectiunea in realizari!
      Cu placere, draga Potecuta! Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  12. These are fantastic, each and every one of them. So faithful to the flowers in nature.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exactly! I can not imagine the process but they are fabulous!
      Happy WW, Alana! ❤️😘

      Ștergere
  13. I love the flowers and the glass blowing is amazing.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs, my friend. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are a lot of artist in that video. I'll explore it in the future.
      Thank you, dear Sandee! And thank you for the Blog Hop.
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  14. Ce tablouri frumoase! 🌷🌹🍀
    Happy WW Suzana draga 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simt miros de primavara, chiar asa, cu flori de portelan!
      Happy WW, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere
  15. Absolutely amazing, love the poppies.
    I visited you via Comedy Plus: Happy Tuesday 344
    My links: 36+37. I hope you will join us this week at Wed-Sat at #WordlessWednesday (words welcome) https:// esmesalon. com / tag / wordlesswednesday/ See you soon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I've always thought that painting poppies is complicatet. But these ones, in porcelaine are fabulous!
      Happy WW! ❤️😘 I'll come to visit!

      Ștergere
  16. These are beautiful and as ver really clever :-)
    Have a colourful artistictastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are right when you say 'clever'! Beautiful and clever creations!
      Happy WW, Steve! A fantastic week!👍

      Ștergere
  17. The flowers are so beautiful, exquisite works of art.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I admire the artists who are so perfect in their art.
      Happy WW, Jackie! I'm glad you liked them.❤️😘

      Ștergere
  18. Numai gingăsii pe bandă rulandă găsești, draga Suzana. Florile acestea par așa delicate, că nici nu ai zice că e porțelan.
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, asta mi-a placut enorm. Am mai scormonit si am vazut niste filmulete cu 'pasta' de portelan facuta manual. Mai caut, insa drumul pare interesant.
      Happy WW, draga Niko! ❤️😘

      Ștergere
  19. Vaaaaai.....
    😶💗
    Toporasii... si ghioceii, panselutele... si irisul si macul.. si
    Toate sunt pur si simplu superbe. Minunate !! Vreau si eu :))))
    Pupici si happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar arata frumos tiparite. Sunt superbe!
      Macii aia mi se par divini.
      Pupici si Happy Azi, draga Rux. Nu mai sunt in stare sa fiu
      atat de nocturna. Azi am tot colindat vreo cinci ore si cand am ajuns imi venea sa ma culc. Insa am depasit faza...❤️😘

      Ștergere
  20. Those are all beautiful! That sure is some big fish!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I do not know exactly the meaning, but I can imagine it!
      Have a fine weekend, Terry!

      Ștergere
  21. Suzana, Thanks so much for participating and sharing at #15 InLinkz #WordlessWednesday (Words also welcome). See you again next week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you also for the invitation!
      Have a fabulous weekend!❤️😘

      Ștergere
  22. Beautiful, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Not quite natural, but beautiful!
      Have a fine March, Arun!

      Ștergere