joi, 8 februarie 2024

Reflexii in oglinda (141) -
Detaliile unei tavite

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

Pentru acest joc am ales cateva detalii ale unei tavite ce mi-a placut mult,
chiar asa, complicata cum este.








Mi-au placut anumite detalii, chiar daca in realitate aspectul nu este prea fin.








22 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cu toate arabescurile alea, se poate spune si asa.
      Si mi-au placut si culorile. Sunt destul de armonioase.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. What an interesting idea. Could be a perfect embroidery those
      images!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  3. Ce interesanta este! Marginile sunt un model (si au niste cobinatii cromatice tare frumoase) si centrul este diferit - foarte interesanta este. Ca o poveste in poveste! Mie imi place -imi plac genul acesta de obiecte decorative.
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca modelul este complicat, este exact cum ai spus, o cromatica deosebita. Si pot fi idei minunate de desene.
      Si mie imi plac, chiar mult!
      Pupici, draga Rux! Un weekend fain!❤️😘

      Ștergere
  4. Ce frumos ai fotografiat detaliile... arata ca o matase scumpa sau ca o pictura complicata... Cand de fapt e plastic! Arta fotografierii! 👍🏻 Aparusera prin anii '90... Am primit si eu o astfel de tavita dar uite ca nu am folosit o niciodata.
    Un start bun in weekend, Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e musai sa invat sa fac poze mai bune. Nu este plastic, este o un vas destul de artistic conceput si cam greut, cu o pictura foarte interesanta si complicata, dupa cum ai observat. Nu stiu pentru ce era destinat. Poate pentru bomboane!
      Un start bun in weekend si tie, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  5. Arta chineza. Si mie imi place, si imi place cum se vede conturul auriu in a treia imagine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt maestri in astfel de realizari. Este o compozitie atat de complicata, insa exista parca un echilibru al imaginii. Si mi-a placut cum fiecare detaliu este conturat.
      Weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  6. Sunt plăcute culorile, chiar dacă sunt aşa amestecate, întregul arată chiar bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am spus si eu. Iti dai seama cum ar arata o panza pictata cu o astfel de tehnica?
      Weekend placut, Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. I love this little object. For me is quite special!
      Thank you and all the best Terry!

      Ștergere
  8. O întreagă lume a culorilor în armonie într-o singură tăviţă!

    Iar în weekendul tău să fie doar bucurii, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Si mi-am dat seama ca nu ii facusem nici macar o singura poza. Acum m-am linistit si mi-am dat seama cat de multe idei noi inspira!
      La fel, draga Vero! Un weekend linistit si senin! ❤️😘

      Ștergere
  9. La bandeja es preciosa, se advierte en esos buenos detalles.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is precious for me. But it is also beautiful. First time I did pictures with it!
      Hug, Antonia! A fine weekend! ❤️😘

      Ștergere
  10. Bine te regăsesc, Suzana! Un vas lucrat cu minunțiozitate și fotografiat cu artă! Detaliile sunt fantastice. O duminică frumoasă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo! Ce vizita surpriza! Mi-a placut mult acest vasulet. Atat de complicat, dar atat de armonios. Imi pare bine ca tocmai tu ai spus asta!
      Un weekend placut in continuare si muuuulta inspiratie in tot ceea ce faci! ❤️😘

      Ștergere
  11. Tăvița asta e minunată și a meritat pe deplin atenția ta și acum și a noastră. Stilul și cromatica sunt tare frumoase și îndeamnă la ai admira detaliile care au dus la armonia întregului. O săptămână cu spor şi bucurii ❣️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze pentru intarziere. Nu stiu cum am tot sarit sa o fotografiez. Este exact cum se spune. Vad, dar nu pricep...
      Am avut asa, un mic declic privitor la imagine. Este mai mult de decor, ca interiorul fiind si curbat si nu prea mare, nu poti pune ceva acolo, fara sa pierzi din imagine.
      Multumesc frumos si iti intorc urarile! Toate cele frumoase si inspirate! ❤️😘

      Ștergere