miercuri, 14 februarie 2024

Miercurea fara cuvinte (393 )
Arta din paie - Straw art

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth'


(Sursa - Artist Irina Porosova)












Happy WW!



MFC (392)


@@@@@@@@@









52 de comentarii:

  1. wow! Prima este preferata mea! Si penultima este frumoasa, ca model de broderie pentru o ie ♥ Foarte frumoase aceste tablouri, uimitor ce pot face unii artisti!
    Happy WW, Suzana draga! 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ideea de broderii cu aceste modele deosebite.
      Chiar si niste cusaturi mai simple!
      Happy WW, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere
  2. 😘🤗❤️ O zi binecuvantata!🌹

    RăspundețiȘtergere
  3. They are amazing and soooo clever thanks for sharing :-)
    Have a strawtastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Never saw a tutorial. It's a technique so special.
      Happy WW, Steve! Have a fantastic week!

      Ștergere
  4. Ce lucrări uimitoare! Mulțumim pentru prezentarea acestei arte, dragă Suzana! Să ai o zi minunată! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca astfel de frumuseti par inepuizabile... Pentru ca
      mereu ma intreb ce o sa mai descopar...
      Seara frumoasa, draga Daniela! ❤️😘

      Ștergere
  5. These are exquisite work! No. 3 and 4 are among my favorites.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked those birds. I think there are realistic enough!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. De fapt, s-a nimerit a fi "miercurea cenușii".😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te referi la cenusiul norilor, deasupra lor e soare!😀
      Numai bine, Florine!

      Ștergere
  7. Din paie... N-aş fi crezut că din paie e cu putinţă să faci ceva de o asemenea frumuseţe!
    Oamenii sunt creaturi uimitoare, păcat că nu-şi pun cu toţii talentele în slujba frumosului şi a binelui...

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum am vazut doar martisoare si decoratiuni de brad. Dar astfel de minuni niciodata. Citisem candva ca se pot calca pentru a le modifica culoarea. Insa aici sunt atatea culori, mi s-a parut incredibil.
      Ma gandesc ca totusi daca exista vointa, se pot face multe minuni!
      Happy WW, draga Vero! I think there are realistic enough!❤️😘

      Ștergere
  8. Superbe tablouri. Ultimul este favoritul meu.
    Happy WW Suzana!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultimul mi s-a parut si mie cu totul special! Poate si din cauza
      culorilor!
      Happy WW, draga Ioana!❤️😘

      Ștergere
  9. I wouldn't have guessed that these were made from straw!
    Thanks for sharing, Suzana!

    Happy Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exactly! Initially I thought they were sewed.
      Fabulous creations!
      Happy WWW, dear Veronica! ❤️😘

      Ștergere
  10. These are lovely, and like the previous comment I would not have thought that these lovely pieces of art were made from straw.
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/02/le-hostellerie-des-trois-pigeons.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Without the title, I would not guessed the material used.
      Amazing technique.
      Happy WW, Sue! ❤️😘

      Ștergere
  11. I love the bird art, especially the Phoenix Flame of Love. Happy Wednesday to you.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Phoenix birds are incredible. Amazing colors. But also all the others, you are right.
      Happy WW, Alana! A fine week!❤️😘

      Ștergere
  12. Happy day of love.
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Deosebite toate! Migăloasă tare arta asta, dar rezultatele sunt spectaculoase.
    Seară bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa pare, migaloasa. Insa rezultatele sunt de exceptie!
      Happy WW, draga Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  14. Amazing artwork!
    I love the birds and the first painting.
    Have a happy week, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's for the first time I saw this kind of art from straws.
      Lovely indeed!
      A happy week, Dixie. Thank you for the visit.❤️😘

      Ștergere
  15. I can't pick a favorite. They are all beautiful.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Love and hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are all beautiful, but the last one, in 'fire', I dare to say that is my favorite...
      Happy WW, dear Sandee! Love and hugs! ❤️😘

      Ștergere
  16. Muy buenas imágenes, de una gran artista.
    Me han gustado mucho los trucos que he visto en el vídeo, para la jardinería.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I thought nobody will see the video. For me it was very interesting, even I have only a balcony!
      Hugs, Antonia! A fine week ahead! ❤️😘

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. Interesting material for these creations. They are very beautiful!
      Happy WW, Jackie! ❤️😘

      Ștergere
  18. Mie imi plac cel mai mult cea cu Ingerul si cele trei cu pasari... si celelalte sunt deoseibite si imi imaginez cata munca - unii oameni fac niste lucruri fantastice!
    Iti ultumesc pentru o noua poveste plina de farmec si inedit.
    Pupici cu drag
    Happy ww

    ps: as vrea o mica sera in care sa am un portocal... un maslin, un banani..er? :))))) Chestii exotice. Imi amintesc de fiecare data cand ma gandesc la asa ceva, ca era o sera la Codlea unde zaream siluete de pomi exotici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma intreb totusi cum sunt pregatite si apoi colorate. E chiar fabulos cum sunt lucrate. Nu stiu daca am vazut prin magazinele de craft, astfel de paie, sau nu am fost eu atenta.
      Rux, am vazut la florarii si maslin si portocal in ghiveci. Poate fi o solutie temporara, pana la o sera mai serioasa... Mie mi-ar placea lamai. Acum niste ani imi iesise un lamai dintr-un sambure. A crescut marisor, insa trebuia altoit. Nu am vreun loc in casa unde sa stea un copac linistit, asa ca...
      Pupici si un start bun spre weekend!❤️😘

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. Would be nice to have on the wall a small creation of
      this kind.
      All the best, Terry!

      Ștergere
  20. Pasarea se uita intr-o oglinda ? 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ti se pare? E mai frumoasa ideea de pereche a unei pasari Phoenix, macar intr-un tablou...

      Ștergere
  21. Am mai văzut tablouri din paie, am și eu unul de la Fondul plastic dar nu se apropie de acest nivel. Ultima imagine m-a dus cu gândul la păsări Phoenix.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu vazusem pana acum. Doar obiecte mici. Astea sunt cu adevarat la alt nivel. I-am pus titlul, daca apropii mouse-ul. Chiar Phoenix sunt.
      Happy Azi!❤️😘

      Ștergere
  22. Dup titlu m-am găndit la paie de suc. Vazând pozle mi s-a părut incredibil să poți face așa ceva din paiele de plastic, și m-am gțndit că poate altfel de paie, ca de exemplu de la cereale. Căutand pe net am văzut că exista și haine cu astfel de decoratiuni „din paie”, deși tot nu m-am lămurit excat care sunt paiele. ( https://thestrawshop.com/straw-fashion/)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput sa caut insa nu am gasit nimic relevant. Iti spun cum gasesc ceva. Cred ca prin magazinele de craft unde ma mai uit, am vazut, desi nu cred ca puteau genera astfel de creatii, ca sa nu mai vorbesc ca erau cantitati mici. Doar rafie am vazut mai des.
      Oricum am deschis un nou capitol...
      Pupici si un weekend linistit!❤️😘

      Ștergere
  23. Preciosos Suzana. Tienen mucho trabajo 1, 4 y 5 me gustan más.
    Buen fin de semana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Your selection is beautiful, indeed. There are a huge source of inspiration, these creations. No idea what kind of material was used.
      Hugs, dear Laura! A fine weekend!❤️😘

      Ștergere
  24. Prima imagine imi place atât de mult! Foarta frumoasă colectia pe care ai ales sa o prezinti. Happy sunday! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut mult irizatiile culorilor. Nu stiu cum le-a reusit
      insa sunt superbe.
      Pupici, draga Mihaela! O saptamana frumoasa!❤️😘

      Ștergere
  25. Your truly a gifted artist , at first thought it looked like painting. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I think there are amazing creations. I thought also they looked like paintings. But I had a huge surprise!
      All the best, Arun! A fine week!

      Ștergere