joi, 15 februarie 2024

Reflexii in oglinda (142) -
Sedinta foto cu un prespapier

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!













Reflexii (141)



@@@@@@@@@







26 de comentarii:

  1. The inside of the paperweights alway look quite magical to me!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This was the cause I made the photos. It looks so special, from all
      the angles!
      Thank you, Terry! Have a fine weekend!

      Ștergere
  2. ce irizari interesante! Foarte fain ai ales "obiectul" postarii de azi!
    O zi minunata si un start bun in weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa improvizez si daca am gasit un obiect interesant,
      si potrivit pentru reflexii, de ce nu?
      Multumesc, draga Carmen! Seara buna si un weekend placut!❤️😘

      Ștergere
  3. The corals in the crystal balls are lovely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Honestely, I do not know what is inside, except some of drops of... maybe air. But it looks so interesting.
      All the best in this weekend!

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt!. Avea mama la un moment dat, după revoluție ceva de acest gen, le primise de la cineva de la fabrica de sticlă, clasificate ca rebuturi. Acum se caută special a se realiza astfel de globuri cu explozii de culoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E luat de la un magazin de obiecte second hand, vandute la kilogram. In fiecare zi schimba pretul. Multe sunt disparate, unele au mici defecte. Unele nu stii ce destinatie au avut. Insa pentru jocurile noastre mai gasesc prostioare. Cred ca totusi a fost un prespapier si atat. Insa mi s-a parut adorabil. Si nu am avut timp sa fac si niste efecte ca lumea, dar cred ca ar putea iesi fain.
      Pupici si weekend linistit! ❤️😘

      Ștergere
  5. Se reflectă frumos, îmi place! Nu-mi dau seama, e plin cu lichid sau e doar sticlă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este sticla masiva, cam 8 cm inaltime. Insertiile nu stiu exact ce pot fi, pe langa niste bule de aer. Mi s-a parut atat de fain. Eu nu folosesc astfel de obiecte, insa direct la reflexii m-am gandit cand l-am vazut...
      Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  6. Ce reflexii minunate! Ce idee interesantă ai avut!
    Să ai un weekend binecuvântat și o noapte cu pace! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar tu ai mereu reflexii interesante cand postezi cristale.
      Poate le introduci in joc, candva.
      Cand l-am vazut, ideile s-au format automat!
      Un weekend minunat si tie, draga Daniela! Si vise placute!❤️😘

      Ștergere
  7. Cred ca am avut si noi un astfel de obiect... chiar sa o intreb pe Mami... Stiu sigur ca era ceva un un astfel de obiect pentru ca imi amintesc de gluma cu arma de aparare :))))).
    E foarte interesant. Si jocul este reusit!! n ultima poza parca ar fi mici ghiocei in el.
    Pupici cu drag

    ps: vai ce tare e filmuletul. nu-mi vine sa cred ca am vazut doua pisici cu inimioara in loc de catel... bine ca doarme K :)))) ce ar zice daca ar afla? Vreau sa ma uit si la restul, inainte sa adorm. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar este suficient de greu ca sa crape un cap! Si recunosc ca m-a surprins putin negativul. Tot la ghiocei m-am gandit si eu.
      Imi pare rau ca nu stiu mai multe despre turnarea sticlei. Bulele alea pot fi de aer, dar firisoarele nu mi-e clar si nu speculez.
      Eu avand nici, nici, totusi am vazut prima data catelul. Apoi pisoii!
      Trebuie sa reiua si eu, ca numai stiu care e semnificatia, sau daca e vreuna. Oricum, nu se pune problema sa nu ii vezi, totusi. Ordinea insa, nu cred ca este prea relevanta. Eventual psihologic?
      Pupici si un weekend linistit in continuare, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  8. Such an interesting idea, Suzanne!
    I enjoyed watching the fascinating video-thanks for sharing!

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is a special object and it was perfect for the game.
      These kind of videos are so interesting and weird. Good for our brains!
      Hugs and blessings, Veronica! A fine week ahead!❤️😘

      Ștergere
  9. Ai avut o idee foarte bună, arată foarte frumos reflexiile! Pe undeva am și eu un glob din acesta dar este puțin ciobit, le ziceam globuri pe vremuri și le ținea lumea în bibliotecă. Am avut unul mare și foarte frumos, dar a fost al părinților mei și l-au dat în 90 cuiva care mergea în Ungaria, zicea că se caută acolo și sunt scumpe. El cerea de la cunoscuți obiecte din sticlă și globuri gratuit și le vindea in beneficiul lui, nah. Mie îmi plăcea mult obiectul, dar s-a dus..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar si cu o ciobeala, pot iesi poze interesante!
      Stiu ce zici. A fost un fenomen care inca mai exista si azi. Obiecte apreciate diferit in alte tari fata de cum se vad aici. Multe din zona taraneasca, desi sunt multe superbe, inedite si cu multe ramificatii spre cultura strabuna. Dar oricum, asta este alt subiect si este unul complicat.
      Pupici si o saptamana usoara! ❤️😘

      Ștergere
  10. Numai tu poti sa creezi reflexii interesante si frumoase. În ultima poza par niste ghiocei ascunsi glob. Zi frumoasa. Pupici, SUzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a intamplat sa gasesc obiectul. Arata prea potrivit pentru reflexii.
      La fel a zis si Rux. In negativ, intr-adevar arata a floricele. Altfel prima mea impresie fusese o meduza...
      Pupici si o saptamana usoara! ❤️😘

      Ștergere
  11. Muy buenas reflexiones, acabo de leer.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This game generates a lot of ideas, as you can see!
      Hugs, Antonia! A fine week!❤️😘

      Ștergere
  12. O şedinţă foto de nota 10 plus!
    La cât mai multe astfel de idei, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cand a aparut un mic magazin de prostioare la kilogram pe langa noi, nu credeam sa descopar astfel de obiecte. M-a atras irezistibil si cred ca inca mai sunt posibilitati de a fotografia acest obiect simpatic.
      Multumesc mult, draga Vero! Ideile sunt cam multe, nu prea mai fac fata cu ele. Seara frumoasa! ❤️😘

      Ștergere