miercuri, 28 februarie 2024

Miercurea fara cuvinte (395 )
Fotografii speciale - Special photos

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth'

(Sursa - photographer Peter Lik)
(Peter Lik - Wikipedia)











Happy WW!



MFC (394)



@@@@@@@@@






34 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Special a fost primul gand. Daca nu se potriveste cu parerea fotografului din tine, sorry! 🙂

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Yes, they are, together with a lot of so different targets.
      Happy WW, Roentare!

      Ștergere
  3. Ce culori minunate! O placere sa le admiri. Atat pentru ochi cat si pentru suflet happy WW Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi s-au parut si mie. Si subiecte atat de diferite, ceea ce este iarasi ceva deosebit.
      Happy WW, draga Carmen! Multumesc!❤️😘

      Ștergere
  4. Cea cu pomul în floare m-a trezit. Nu mai e mult şi îi vom revedea aşa. Frumoase tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca ieri am vazut un pomisor ce a indraznit sa infloreasca, asa partial. Insa l-am vazut ca pe un semn mai consistent de primavara. Pomul inflorit mi s-a parut minunat.
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  5. What beautifully presented photos
    Have an artistictastic week Suzana 👍

    I added your link 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Steve. I was in a hurry, later on this situation was solved. Now I know for the future.
      Happy WW! A fantastic week ahead!

      Ștergere
  6. A doua si penultima chiar mi se pare ca au ceva speial, fara a fi forte prelucrate - acea silueta a copacilor parca traseaza o poveste in decor.
    Ultima poza imi aminteste ca am fost odata pe un astfel de .. ponton? O sa ii zic asa..Am niste poze facute dintr-un unghi ca ai senzatia ca tin piciorul pe apa :))))

    Cea cu valul imi aminteste de Valul lui Hokusai. A fost si primul puzzle pe care l-am cumparat... Si inca e nefacut :)))
    Pupici si happy ww !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate de care ai spus mi-au placut si tot nu pot sa decid. Toate sunt ceva aparte, asa cum ai spus cu povestile lor. Pai ai anul acesta la dispozitie sa il faci. Si eu mai am cateva nefacute, ca m-ati contaminat. Insa ma gandeam ca un puzzle este un cadou frumos.
      Pupici si Happy WW, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  7. Superbe Suzana. Le-am admirat pe fiecare in parte. Imi plac cel cu luna, imi plac si cele cu incendii (infricosator), dar cel cu valul este splendid.
    Happy WW!😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt posibile tablouri superbe. Iar cel cu luna este magnific, dar si valul, ai dreptate.
      Happy WW, draga Ioana!

      Ștergere
  8. Moonlight Reflection is my favorite but Pele's Whisper was a close second - all so imaginative.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pele's Whisper is quite frightent. But the moonlight reflection is magical.
      Happy WW, Alana. ❤️😘

      Ștergere
  9. Love them all, but the moon shot is my favorite.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs, my friend. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That image is so special. I love it also.
      Thank you, dear Sandee. Your Blog Hop is so fine!
      Happy WW and a good start in March!❤️😘

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Thank you, Terry. I like also how many subjects are presented
      by him.
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. O imagine superba. Cred ca tine de aparatul de fotografiat, sa o vezi asa de 'aproape'. Mereu cand vad asa ceva, ma gandesc ca nici la
      observator nu am ajuns pana acum.
      O seara buna!

      Ștergere
  12. Prima e preferata mea, dar toate sunt într-adevăr speciale!
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ajuns la numele lui, de pe un site pe care il tot scormonesc.
      Iar numele lui aparea ca fotograful cu unele din cele mai scumpe poze. Cifrele sunt ametitoare. Iar luna aia este fabuloasa.
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  13. Fenómenos atmósféricos, muy llamativos.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are right. I thout those images are even more spectacular.
      Hugs, Antonia! A fine March!❤️😘

      Ștergere
  14. The branches across the moon in the first picture make it look almost like a face. I can even see an eye! They are all beautiful and spectacular.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are a lot of shapes in that image. It's amazing.
      I'm glad you liked them.
      Happy Today and a fine March!❤️😘

      Ștergere
  15. Algunas más especiales la 3, 5 y 7. Gracias Suzana.
    Buena noche.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like what you chose. There are spectacular, indeed.
      Hugs, dear Laura! Have a fantastic March!❤️😘

      Ștergere
  16. Fascinating shots, Suzana!
    The one with the moon is particularly captivating; it almost feels like you could reach out and touch it.
    Thank you for sharing these beautiful images.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exactly! So close and so beautiful!
      Thank you, Veronica! Hugs and a fine March! ❤️😘

      Ștergere
  17. It is unbelievable they are paintings, volcano is one of my favorite. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Even they look like paintings, there are not. He is a photographer and the images are digital rework. The image with the volcano is fabulous, you are right.
      All the best, Arun!

      Ștergere