vineri, 9 iunie 2017

Reflexii in oglinda (86)- Puma Punku


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Imaginile urmatoare sunt din zona unui fost templu, Puma Punku, din Bolivia.
Un loc enigmatic si foarte vechi,  in care mustesc intrebari de genul: 
cum s-au transportat blocurile mari de piatra de la mari distante, cum s-au realizat 
taieturi si gauriri atat de precise  in materiale dure, cum s-a faurit o constructie pe 
patru nivele, gen puzzle, fara nici un fel de mortar? 
Si cred ca mai sunt si multe alte necunoscute...  

Sursa 1




Sursa 2


Sursa 3







Locurile enigmatice de pe planeta mi se par subiecte fascinante si cred ca uneori
le voi mai aborda pe la jocurile noastre.  Doar cateva idei despre destinatii ce le-as
putea vizita in eternitatea pe care o am la dispozitie...


Un sfarsit de saptamana minunat ca inceput pentru noi si noi descoperiri!



Reflexii (85)



26 de comentarii:

  1. Cel puțin surprinzătoare, această postare! O zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai dreptate! Imi place mereu sa pasesc pe carari oarecum noi!
      O zi minunata, Marta, alaturi de florile tale dragi!

      Ștergere
  2. Ieri am observat ceva cu tema Cele mai frumoase 10 destinații unde nu vei ajunge niciodată :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ..."nu am fost" nu este izvorul pentru: "nu vei ajunge niciodata"! :D

      Ștergere
    2. Succes! :D
      http://m.mediafax.ro/life-inedit/top-10-destinatii-pline-de-mister-in-care-nu-vei-ajunge-niciodata-16423360

      Ștergere
    3. Hahaha! Chiar nu le descoperisem pe acestea!
      Daca tot nu pot fi vizitate in realitate, pot fi subiect de MFC...
      Weekend fain sa ai!

      Ștergere
  3. Fiecare neam cu secretul lui ... :)))
    Unii le pastreaza la suprafata altii ... mai adanc! Hahahaha....
    Sa ai un weekend minunat! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si toate ies cumva facute cam tandari...!
      Ca de reconstituit, mai incolo un pic... :D
      Un weekend frumos, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Doar una dintre multele și marile enigme ale lumii acesteia. Nici nu avem cum să știm totul din istoria milenară a omenirii. Dar ne minunăm de ceea ce descoperim și nu putem explica.
    Numai bine și zile minunate, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marile enigme ale lumii vor ramane in continuare enigmatice, cu atat mai mult cu cat nu stiu cat interes exista sa se rescrie anumite idei-teze despre trecutul mai indepartat.
      Poate generatiile viitoare vor avea un alt impuls...
      Zile minunate si tie, draga Alex!

      Ștergere
  5. Interesantă postarea ta!
    Îți doresc un weekend plin de soare și multe bucurii,dragă Suzana!
    Pupici cu drag ,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Elena draga, pentru ganduri si urari.
      Si weekendul tau sa fie minunat, asa cum ti-l doresti!
      Pupici! <3

      Ștergere
  6. Draga Suzana,foarte interesanta si inedita postarea ta!Cred ca sunt nenumarate astfel de comori-enigme pentru noi.Dar interesul
    societatii actuale este canalizat spre cu totul altceva...
    Te rog sa publici,daca vrei si cand vrei,picturile Marianei Mihut,eu ti le-am trimis de drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Mi-au placut picturile ei si imi pare bine ca mi-ai dat linkul.
      Cat priveste subiectul de aici, nu sunt deloc capabila sa inteleg de ce se lasa in urma lucruri si idei care mie mi se par ca ne-ar putea duce mai departe, mai repede. Ca sa nu mai vorbim ca poate am intelege mai mult din istoria planetei si, de ce nu, poate s-ar completa lantul evolutiei umane...
      Bine ca mai sunt cel putin imagini in virtual...
      O duminica excelenta, Natalia draga si o saptamana dupa dorinta!

      Ștergere
  7. Cunosc locul, adica am vazut un documentar despre mai multe zone de acest gen. Se vede clar ca modelele acelea adancite sunt taiate in trepte cu ajutorul unor masini, este ca un negativ. Exact cum spui tu, cateodata as vrea tare mult sa fiu acolo, sa vad eu insami si sa ating pietrele acelea, este absolut fascinant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am zis si eu. Manual este exclus. Mi se par niste geometrii pe care nu stiu sa le mai fi vazut. Complicate si precise. Intr-adevar fascinant. Cred ca ar fi un adevarat experiment sa se incerce refacerea unei astfel de constructii, cu tehnologiile actuale. Dar nu cred ca are cine...
      O duminica excelenta si o saptamana la fel! Succes la redecorari! :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Da ce istorie! Foarte interesant. Si nu este singurul!
      O zi frumoasa de duminica, Cristi! Si o saptamana la fel!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. ... And very old! :)
      Thank you, Leovi! I wish you a beautiful day!

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cita draga pentru vizita si apreciere.
      O saptamana plina de senin sa ai!

      Ștergere
  11. Poate ca adresa aceasta te va ajuta:
    https://www.youtube.com/watch?v=DrGCJtigGvM
    Mai sunt si alte filmulete.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc muuuult!
      Cand anumite raspunsuri apar, este tare bine...

      Sanatate, bucurii si inspiratie in aceste zile calde de vara!

      Ștergere