miercuri, 28 iunie 2017

Miercurea fara cuvinte (106)-
Fel de fel de ferestre


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

Fotograful André Vicente Gonçalves  ne ofera un colaj de ferestre din Brasov si
Bucuresti, in cadrul unui proiect mai amplu al ferestrelor din lume.
Mi s-a parut o idee frumoasa si o selectie interesanta...

(Sursa pozelor)





@@@@@@@ Imaginile mele sunt doar din Bucuresti!

"Hei, nu te mai mira atat!"

Magazin de bricolaj si fereastra lui sclipicioasa!

O fereastra intre doua lumi

Protectori colorati

"Interpus" galben

Ferestre intre mine si cer




Happy WW!


MFC (105)


24 de comentarii:

  1. Interesante si frumoase! Pisica din fereastra e cea mai tare! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! Statea acolo si privea lumea, impasibila!
      Am reusit sa nu o ratez!
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  2. Îmi plac mult ferestrele fotografiate de tine.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Cam mica colectia, dar s-a potrivit temei!
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  3. Bisericile au ferestre care filtreaza si dirijeaza lumina intr-un mod minunat...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar! Imi plac mult ferestrele lor, dar in special cupolele, cu sau fara vitralii. Intr-adevar lumina se "vede" altfel prin ele.
      Happy WW, Daurel!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multe ferestre au farmecul lor ascuns...

      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  5. Frumoase ferestre ai ales, am fost amândouă cam în același gând!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incep sa constat din ce in ce mai des asta! :D
      Nu pot sa inteleg de ce la noi este nefunctionala ideea de conservare reala a cladirilor si cetatilor vechi.
      Parca s-a realizat o fractura intre acum si atunci...

      Happy WW, Zina draga!

      Ștergere
  6. Protectorii ăia coloraţi arată minunat acolo, îmi place mult fotografia aia şi cea cu pisicuţa.
    Seară frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase tare buchetele colorate! Parca imi merge ziua altfel cand vad asa ceva...
      Cat priveste pisica, parca era o sceneta in derulare. Asa mi se paruse atunci...
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. frumoase, multumim de imagini, ce vesele sunt si cat ar fi de frumos sa fie cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Coco. Vreau sa fiu mai des pe receptia... ferestrelor. Aceasta e frumusetea anotimpurilor cu mult soare. Sunt si multe culori vesele!
      O zi excelenta sa ai!

      Ștergere
  8. Foarte drăguțe pozele,cea cu cupola îmi place mult,duminică am fost în biserica Capra din Pantelimon și mi-a plăcut cum era dirijată lumina de sus.
    O zi minunată îți doresc,Suzana!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut-o niciodata. M-ai facut curioasa...
      Multumesc mult, Elena draga! Mi-a facut si mie placere sa le redescopar! :)
      Pupici! O zi excelenta sa ai!

      Ștergere
  9. Beautiful windows! I love this theme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'am glad, Leovi! You may see beautiful things looking at them!
      Have a nice day!

      Ștergere
  10. Îmi plac tare mult ferestrele fotografiate de tine, cu detalii mai clare, de parcă ai fi știut de tema aceasta..., dar și celelalte sunt interesante. Tot felul de curiozități sunt, numai să știm să le descoperim. Imaginea cu ”ferestre între mine și cer” este superbă și titlul deasemenea. Zi plină de descoperiri interesante să ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografiile sunt mai vechi. Uneori imi place ceva si imi sugereaza o alta idee. Chiar si cu telefonul incerc sa surprind imaginea. Cine stie la ce postare de va potrivi, sau poate nu...
      Senzatia de a fi sub astfel de cupole eate mai aparte. Pozele insa ies usor blurat. Mai am de invatat...:D
      O zi excelenta si tie si continua cu planurile de vacanta!

      Ștergere
  11. Atat de frumoase aspectele surprinse, cu umor si creativitate, cu inspiratie pentru suflet, notand atat de firesc: "ferestre intre mine si cer"...
    O zi de vineri plina de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O realitate exprimata sintetic este ceva extrem de... firesc! Chiar asa am simtit: ferestrele erau intre mine si cer. Nimic sofisticat. Pur si simplu!
      Multumesc pentru aprecieri, Alexa draga! Iti doresc sa suporti usor zilele fierbinti de vara!

      Ștergere