marți, 6 iunie 2017

Duzina de cuvinte (130) - Caruselul

Cuvintele saptamanii:
comprimat, ritm, rabla, documentar, alimentare, prospect, zbor, noroc, cod, fixare, exprimare, energie.
Tema saptamanii: "Caruselul timpului".

Sursa

Cuvantul carusel  ma duce mereu cu gandul la Mary Poppins, interpretata 
atat de minunat de Julie Andrews...
Probabil ca un ritm de "supercalifragilisticexpialidocious" s-a transformat 
intr-un fel de cod, ce a generat o fixare  intr-un sertaras al memoriei,  cu mult 
simt de raspundere.


Nu este nevoie de nici o alimentare cu energie suplimentara pentru acces si 
nici de noroc. Pur si simplu cuvantul ma poarta in zbor spre destinatia 
din povestea dorita!


Dar atunci cand ma gandesc la o exprimare gen "caruselul timpului", situatia 
se schimba radical, chiar daca nu am luat vreun comprimat cu un prospect
avand o infinitate de contraindicatii... Mi-e complet neclar de ce mintea 
zboara spre o bucla temporala,  care se tot reia, asa cum o rabla de pick-up
reia mereu acelasi pasaj al unui disc. Nu stiu  daca e de la un documentar
cu aceasta tema, sau din cauza vreunui film vazut candva.
Oare o fi posibil? 
Cum e sa retraiesti iar si iar aceeasi secventa de viata si sa stii asta?
Si cum sa descoperi metoda de a iesi din bucla?




Bine ca e doar un gand si nimic mai mult...
Ma intorc la Mary Poppins si povestea ei...  

Desi...



Sursa




Tabelul lui Eddie este la locul lui si va asteapta!

Si pentru ca vara a inceput, sa va fie plina de frumos!




16 comentarii:

  1. Cam greu sa aduni laolalta atatea cuvinte... Tu reusesti mereu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vei citi si alte duzini, vei fi surprinsa ce compozitii se tes... Fiecare in stilul sau!
      Multumesc draga Laura pentru gand!
      Zile frumoase si jucause de vara sa ai!

      Ștergere
    2. Imi pare bine ca te-ai delectat!
      Weekend placut!

      Ștergere
  2. Nu știam ca tu poți sa zbori :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar că ”bine că e doar un gând”, cel cu retrăirea aceleiași secvențe la nesfârșit. Nu mi-aș dori asta sub nicio formă. În schimb trimiterea la Mary Poppins e faină tare și imaginea caruselului... de poveste. Să ai o vară cu bucurii și senin, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-era dor de povestea ei! Infinit mai frumoasa decat desenele animate pe care le mai vad pe canalele TV. Multe mi se par cam ciudatele pentru creierasul copiilor...
      O vara excelenta, draga Dana, de care sa te bucuri din plin!

      Ștergere
  4. Eu mi-as dori sa retraiesc momente ale timpului meu. Acolo as incheia altfel lucrurile, le-as urca in caluti zburatori și le-as da drumul sa nu ma mai ajunga. Am tot scris despre carusel, dar niciodata la fel. Faina evocare cu Mary Poppins, și acum fredonez supercalifragilistic..., mereu ma incurcam in final.

    Suzana, saptamana cu soare sa ai și refrene minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica vrei sa rescrii istorii... Cred ca toti am vrea sa mai schimbam pe ici pe colo, prin punctele esentiale...
      Din pacate acesta este un subiect de poveste-dorinta. Asa ca ne ramane doar sa ne bucuram de caruselul cu Mary Poppins si de cuvintele ei lungi si simpatice! :D
      O saptamana inspirata si frumoasa, Adriana draga! <3

      Ștergere
  5. de fiecare data revad Mary Poppins cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E una din povestile pe care le-as vedea la nesfarsit...
      Zile faine de vara, draga Coco, cu multe activitati interesante!

      Ștergere
  6. Mi-a placut grozav de tare postarea ta... :)
    Ultima data m-am dat într-un carusel acum 4 ani ... :)))
    Sa ai o zi minunata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mi-aduc aminte, din pacate! :)
      Sper ca zborul in carusel ti-a placut!

      Multumesc de gand, Ella draga!
      O zi excelenta cu jocuri continuate! :)Pupici! <3

      Ștergere