luni, 26 iunie 2017

Citate favorite (22)- Brancusi si esenta


Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Sursa


Am ales pentru azi cateva idei ale sculptorului Constantin Brancusi.
Imi plac simbolurile, iar simbolurile realizate de el mi se par esente perfecte.

















Sa va fie saptamana plina de bucurie!



Citate favorite(21)


24 de comentarii:

  1. Am fost la atelierul și mormântul lui Brâncuși. Totul este conservat excelent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca simti altfel astfel de locuri cand le vezi. Cand citesti despre ele, parca este un alt fel de aer...

      O saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
    2. Cred ca lui Brâncuși ii placea sa povesteasca; mi-l inchipui ca pe un batran sfatos...

      Ștergere
    3. Chiar asa si arata...
      Dar in atelier cred ca se transforma!
      zile frumoase, Daurel!

      Ștergere
  2. Un meșter și al condeiului, nu numai al daltei...

    Săptămână excelentă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuvintele unui astfel de om au o incarcatura emotionala aparte. Alt gen de esente...
      O saptamana excelenta si tie, Zina draga!

      Ștergere
  3. minunată plimbare prin universul lui Brâncuşi ! ca şi în cazul lui Eminescu, ce să scriu eu, un om atât de simplu ?! decât că sunt uimită ori de câte ori am ocazia de a admira operele lor...
    geniu - un cuvânt greu de explicat dar când le admiri operele parcă înţelegi că ceea ce au realizat ei rămâne unicat, valabil universal !!!
    mulţumesc rumos, din inimă, pentru aceste minute minunate !
    felicitări pentru postarea de azi !
    pupic şi o seară minunată, cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii sunt cele mai complexe fiinte! Fiecare avem drumul nostru si in nici un caz nu e "simplu"! Descopera ce este in Sinele tau si vei fi uimita...
      Sunt multe creatii minunate, dar cred ca pentru Brancusi, asa cum am spus cumva simplificat, am o afinitate aparte.
      Poate pentru cat de frumos a surprins esenta zborului...
      Multumesc mult pentru ganduri, draga prietena!
      O saptamana cu spor si multe descoperiri! :)

      Ștergere
  4. multumesc de imagini, le pretuiesc la justa lor valoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc pentru gand si imi pare bine ca ti-au placut citatele acestui artist deosebit! :)
      O saptamana cat mai frumoasa, draga Coco!

      Ștergere
  5. Cuvintele lui au esența omului de artă, a omului simplu trecut prin viață care nu a uitat de unde a plecat, nu și-a rătăcit sufletul și trăirile... O săptămână cu spor și împliniri, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un artist, un om deosebit. Pentru care tara lui poate ca ar fi fost normal sa faca mai mult, macar postum.

      O saptamana frumoasa, pe placul tau, Dana draga!

      Ștergere
  6. Un buchet de gânduri super,un om deosebit,mulțumesc pentru superba postare,Suzana!
    O săptămînă cât mai plăcută îți doresc!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O saptamana frumoasa si tie, Elena draga, acum ca ne-am impregnat de ideile deosebite ale marelui artist!
      Pupici! <3

      Ștergere
  7. Deosebita postarea !Gandurile si imaginile operelor unui geniu al
    neamului romanesc si al lumii."Suferintele il intaresc pe om,si sunt mai necesare decat orice placere,pentru formarea unui mare caracter",ne calauzeste Brancusi pentru a simti zborul !
    felicitari pentru alegere si tratare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am tot propus sa postez despre marele nostru artist. Nici nu credeam ca voi incepe cu ideile lui, dar pana la urma de ce nu? Impactul lor mi se pare la fel de puternic, chiar daca tridimensionalul lor este doar in mintea mea...
      Multumesc, Natalia draga! O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  8. Adaug si eu un citat :

    „Eu nu sunt nici suprarealist, nici baroc, nici cubist; şi nici alt­ceva de soiul acesta; eu, cu noul meu, vin din ceva care este foarte vechi… „

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aceasta noua idee. Un om care isi simtea radacinile intr-un mod aparte si care le-a materializat atat de minunat! Izvorul originar ramane mereu Sursa inepuizabila de inspiratie!
      Zile frumoase si inspirate sa ai!

      Ștergere
  9. Excelente ganduri, fantastica maiestria acestui om! Ma bucur ca am ajuns la Targu Jiu de doua ori, cu singura dorinta de a-i vedea lucrarile (o dat pe inserate, a doua oara in plina lumina); apoi, la Hobita, de unde am plecat plina de inspiratie, chiar daca dupa cum aveam sa aflu sau doar fiindca spatiul era ceea ce conta cu adevarat acolo (casa si alte cele fiind doar ca vechime similare celor din vremea sa)... Multumesc mult de acest omagiu facut marelui artist!
    Salutarile mele cordiale! weekend minunat! Alexa

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu inca nu am ajuns, din pacate. Dar imi place sa ma uit la operele lui, care intruchipeaza ceea ce imi place mie mai mult.
    Esente... Iar gandurile, sunt cumva in acelasi spirit.
    Un weekend minunat si tie, draga Alexa! Si plin de descoperiri pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de superb! O maretie de spirit. Multumim ca imparti cu noi :) Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos ai spus: 'O maretie de spirit'!Chiar asa e si cred ca este important sa ne lasam inspirati de astfel de idei, orice am face!
      O saptamana minunata, Ina!

      Ștergere
  12. Imi place ideea "viata ca o spirala". :)
    No! Dupa aproape doi ani ajung si eu aici - si, culmea! :) nu mi se pare ca am ajuns tarziu.
    La momentul postarii (am verificat, pentru ca voiam sa stiu cum de am lipsit) :) eram in "proces de a ma lasa de fumat". Am pierdut, probabil, multe lucruri interesante si n-am rezolvat nimic.
    Pupici cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac atat de mult spiralele - deja stii asta- asa ca mi-a placut si mie tare mult aceasta interpretare. Si mi-a mai placut ideea: 'lucrurile nu sunt greu de facut, greu este sa te pui in starea de a le face'.
      Nu conteaza cand ai venit pe aici. Asa a fost sa fie: acum!
      Cand simti ca ai chef, uita-te aici:
      https://fiimplinit.ro/
      E un blog cu multe idei interesante. Il am in link pe blog, in dreapta. Poate gasesti ceva util in el.
      Pupici si o zi frumoasa, draga Diana! <3

      Ștergere