miercuri, 31 iulie 2024

Miercurea fara cuvinte (413)
Fantezii de sticla - Glass fantasy

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - artist Mayauel Ward)












Happy WW!

MFC (412)




@@@@@@@@@
Un pic de miscare! - A bit of movement! 😊





48 de comentarii:

  1. These are brilliant and as always so clever and artistic and colourful :-)

    Have a glasstastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And difficult to create. I love them. And also the 'clever' word!
      Happy WW, Steve! Have a gymstatic week...

      Ștergere
  2. Such beautiful glass artwork, each one is incredible!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The glass work is always special. I still did not saw how is happening the process.
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  3. Iar ai găsit ceva despre care nu se poate spune decât că încântă privirea! 😊
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cum sa nu gasesc, daca asta este tinta! Cat mai multe
      surse de inspiratie!
      Happy WW, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
    2. Ai dreptate: cine caută găseşte! 😊
      ❤️😘

      Ștergere
    3. Intotdeauna! Sunt chiar uimita cum apar idei atunci cand imi
      trebuie.
      Un august cat mai pe placul tau!❤️😘

      Ștergere
  4. Sunt superbe, absolut superbe!
    Prima este preferata mea 😍
    Happy WW Suzana dragă 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am ochit-o. Stiu niste floricele ce s-ar potrivi cu ea!
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  5. These glass pieces are exquisite works of art.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They are very elegant, with lovely colors.
      Happy WW, Shiju Sugunan.

      Ștergere
  6. Uu, ce delicate sunt! A doua îmi place mult. Tare frumoase.
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copacul vietii este realizat superb, intr-adevar.
      Mi-a placut efectul.
      Happy WW, draga Potecuta!❤️😘

      Ștergere
  7. Toate sunt foarte frumoase, insa cel mai mult imi place cel cu luna si stelele. Cata migala si cata munca pentru realizarea acestor frumuseti!
    Happy WW Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Cerul instelat pe noptiera ar arata superb...
      Aproape ca nu imi pot imagina realizarea lor. Mi-ar placea sa vad un atelier de sticlarie.
      Happy WW, draga Ioana!❤️😘

      Ștergere
  8. What wonderful glass works of art, dear Suzana!

    All the best, Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2024/07/ruckschau-auf-den-rest-vom-mai-2024-und.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amazing glass works. I'm glad I discovered them
      All the best, Traude! A fine August!❤️😘

      Ștergere
  9. Florile ies mai bine în evidență.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal, din cauza contrastelor.
      Mi se par chiar inteligent create.

      Ștergere
  10. Beautiful glassware!
    Thanks for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2024/07/inside-pennsylvania-academy-of-fine-arts.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Sue! There are so beautiful!
      Happy WW and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  11. Sunt foarte frumoase! 😍😍😍 Am văzut că modelul din poza 4 e in doua exemplare așa că... am luat unul. 😃
    Happy WW, Suzana draga! 😘💗 Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar stii ca nu este nicio problema! Sunt frumoase, ca nu se putea altfel!
      Happy WW, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  12. Bună! Mâine pleacă spre tine niște bumbi de cactus!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, deci voi avea probleme suplimentare. Sau poate nu...
      Esti extrem de generoasa, draga Mihaela. Multumesc pentru gand...
      Happy WW!Pupici!❤️😘

      Ștergere
  13. Beautiful. I love the butterfly one the very best. Wow.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I think there are more on the link. There are so beatiful.
      Happy WW, dear Sandee! Hugs and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  14. Ma întreb dacă e sticlă pictată sau sunt realizate din sticlă colorată. Absolut incantatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca nu am gasit vreun video, nu pare sa fie pictata..
      Superbe oricum.
      Happy WW, draga Niko!❤️😘

      Ștergere
  15. Stau si ma gandesc daca un artist isi scoate macar munca dupa vanzarea acestor obiecte. E multa pasiune si munca si nu cred ca oamenii obisnuiti sunt dispusi sa dea prea multi bani pe acele obiecte ,care-s foarte frumos pictate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vanzarea este un alt capitol, totusi. Si eu cred ca sunt destui oameni care isi permit sa cumpere arta. Fie ca le place, fie ca o considera ca o investitie.
      Nu stiu cat de recompensata este munca. Depinde de multi factori oricum.
      Toate cele bune, Cristi!

      Ștergere
  16. Beautiful glass and ceramics!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked them. There are so beautiful!
      Happy WW!

      Ștergere
  17. Glass art has always intrigued me, since my childhood. These are so beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me too. But I never saw in the real life something like this.
      Happy WW, Alana! All the best!❤️😘

      Ștergere
  18. MihailAndrei
    Fantezie muzicala
    https://www.youtube.com/watch?v=JGCsyshUU-A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru fantezia muzicala.
      Iarasi ceva nou si frumos!

      Ștergere
  19. Buena variedad de imágenes. Me quedo con la imagen del primer jarrón.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like it too. I love the geometry of this vase!
      Hugs Antonia! A fine week!❤️😘

      Ștergere
  20. N-am mai văzut așa frumoase.
    Aș zice că sunt cunoscător, deoarece câțiva colegi de școală primară au lucrat de la 16 ani la o fabrică de sticlă din apropierea satului meu natal. La nunta mea am primit cadou și un pește de pus pe televizor. Cu mileurile nu era problemă: făceau parte din zestrea oricărei fete...

    P.s.
    Am început să aplic unele mișcări din videoclip.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si ai mei au avut un pestisor de sticla decor. O sa-l caut.
      Este o meserie fascinanta. Doar in filmulete am vazut, insa si periculoasa. Iti trebuie atelier consistent.
      Acest filmulet mi s-a parut mai complet decat altele si se suprapune partial cu miscari pe care le stiam, utile pentru articulatii. Vreau sa mi le notez, ca le cam uit, chiar daca totusi au o logica. Insa daca nu perseveram in aplicare...
      Cu placere, Daurel! Happy Azi si un august cu spor.

      Ștergere
  21. Stunning, Thanks for being part of Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are fantastic. It's impossible not to love these creations!
      Have a fine week, Arun!

      Ștergere