miercuri, 17 iulie 2024

Miercurea fara cuvinte (411)
Peisaje cu mancare! -
Landscapes of food!

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - artist Carl Warner)













Happy WW!


MFC (410)


@@@@@@@@@





42 de comentarii:

  1. Nice, creative use of food to make these art pieces. Broccoli definitely looks like miniature trees.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed very imaginative this artist. I like his ideas.
      Happy WW, Shiju Sugunan!

      Ștergere
  2. Superbe! Cel mai mult îmi place penultimul, cel cu usturoiul. Parcă e desprins din basme. Te îmbrățișez! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut maxim culoarea usturoiului. Mi s-a parut cea mai simpatica imagine.
      La buna reauzire, draga Daniela! Zile frumoase!❤️😘

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mi s-au parut faine imaginile cu alimente.
      Happy WW, draga Laura! ❤️😘

      Ștergere
  4. What fab landscapes :-)
    Have an artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A lot of food suggestions...😊
      Happy WW, Steve! A fantastic week!

      Ștergere
  5. Preciosidades de imágenes, no sabría quedarme con una sola.
    Que tengas un buen día.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are so interesting these creations using a combination
      between foods and photography. I'm gla you liked them.
      Hugs, Antonia! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  6. Am vizitat, mi-a plăcut, și-am făcut popas mai lung in golful din foto 7. 😊
    Interesante lucrări - îmi plac.
    Happy WW, Suzana draga! 💗
    Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Golful ala este de vis. Insa am ramas fanul usturoiului...Imi place maxim culoarea...
      Happy WW, draga Diana! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  7. Foarte interesante, îmi plac mult!
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie! Nu le-as categorisi ca delicioase, insa combinatiile sunt
      deosebite. Si efectele nu sunt perisabile!
      Happy W, draga Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  8. Foarte reuşite! Ai găsit din nou ceva cu care să ne uimeşti! 😊
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si e prima data cand nu le vad in farfurie si atat. Procesul a fost ceva mai elaborat insa a meritat descoperirea!
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  9. Superbe! Imi place foarte mult raul de lapte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte de efect raul de lapte! Oricum, a reusit
      minunat combinatiile.
      Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  10. Thanks for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2024/07/zen-garden.html

    RăspundețiȘtergere
  11. The art is amazing and the artist is too!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's so nice to discover such an interesting art!
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  12. Beautiful and I love all the colors.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The foods are awesome. We have to think about colors when
      we eat.
      Happy WW, dear Sandee! Thank you for the Blog Hop! Hugs!❤️😘

      Ștergere
  13. These food landscapes are absolutely delightful, Suzana!
    Each creation is so imaginative and beautifully executed.

    Thank you for sharing these artistic wonders with us.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeees! Delightful is the proper word! Landscapes with food
      are fantastic creations.
      Happy WW, dear Veronica! Hugs and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  14. Quite surreal with all the food elements out of context!
    Happy WW 😺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Food elements in another context, a very artistic one!
      Happy WW and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  15. Am citit titlul de două ori! Am crezut că l-ai scris greșit, că nu vedeam măncarea!:))) Apoi am zărit brocoli și în timp ce dam scroll s-a făcut lumină! Interesante peisaje! Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Surprinzatoare realizari. Din video am priceput ceva mai bine.
      Norocul nostru ca sunt artisti cu imaginatie!
      Happy WW, draga Mihaela! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  16. MihailAndrei
    Poate are loc in decor :)
    https://www.youtube.com/watch?v=0V2Bo-Bp2Vs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu vii cu astfel de completari noi pentru mine.
      Deosebita muzica!
      Multumesc si la buna reauzire!

      Ștergere
  17. I enjoyed this post with its broccoli trees, carrot tree trunks, still life interiors, and garlic - houses on another planet? No matter. The only one I had to look up was Billy Connolly - guess he wasn't all that popular in the United States. The artist did a great job on him, though.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! I love that garlic... Probably because the color.
      I'm glad you liked these images. For me they were so funny and creative.
      Happy WW and a fine holiday, Alana! ❤️😘

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Si culmea este ca fac si destula umbra! Mi-au placut maxim cum arata!☺

      Ștergere
  19. Ce imagini interesante! Chiar hazlii... Ce idei! Dar intr adevar tabloul cu usturoi e cel mai interesant, ca o fila din cartile de povesti!
    Happy WW Suzana dragă 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai vazut asa ceva pana acum. Iar usturoiul are o culoare superba din perspectiva mea. Povesti intregi acolo.
      Happy Azi, draga Carmen! Un start bun in weekend! ❤️😘

      Ștergere
  20. Foarte interesant. Mie mi-a placut cea cu ciuperci - mi-a amintit de filmul Calatorie spre centrul pamantului :D. Era acolo un peisaj asemanator.
    Iar Kouki cred ca ar prefera morcovii aceia pe farfurie :))))))))))).
    Pupici si happy azi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos film. Chiar mi-ar placea sa-l revad!
      Mananca morcovei? Sau se uita pofticios?
      Oricum, mi s-au parut foarte interesant realizate. Si inedite
      evident.
      Pupici, draga Rux!O duminica placuta!💗😘

      Ștergere
  21. Beautiful art pieces, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere