duminică, 14 iulie 2024

Reflexii in oglinda (157) -
Buchetel de idei

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

A inflorit si anul acesta arborele de cafea. Poate va face
si bobite, insa imi trebuie rabdare multa pana atunci!



Am descoperit o noua utilizare a unui snur realizat cu masinuta tricotin.
Un model de brosa. Am purtat-o la intalnirea pe care am avut-o cu colegii
de la liceu.😊


Soare matinal strecurat printre plante!


Nu stiu cum se numeste plantuta. O am de cativa ani, luata de la Sinaia.
A tot crescut si o  fixasem pe bete de lemn cu clestisori. Insa nu imi placea cum
evolueaza.



Descoperind insa o plasa pentru plante, am folosit-o pentru a le sprijini, fara sa
le prind de ceva. Poate le va fi mai bine.


O poza a plasei anterioare, usor miscata...

Un semn de carte simpatic!




O saptamana cat mai frumoasa sa aveti!


Reflexii (156)


18 comentarii:

  1. E superbă broșa din șnur și inima cu floare de colt! 😍
    Îmi place mult strălucirea soarelui printre plante!
    La câtă lumina pare să aibă - și căldura! - poate vei avea recolta de cafea! 😊
    Pare idee buna plasa, dar... oare vor mai creste in lungime plantele?
    Cățelul studios de pe semnul de carte îmi amintește de motănelul Pufitica: scotea cate o carte din biblioteca apoi cobora și se așeza pe ea - să citească, desigur! 😃
    Mulțumesc, Suzana draga! 💗 Săptămână bună și pentru tine! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si anul trecut am cules cateva boabe. Anul asta sper sa fie mai multe. Adica la anul, cred. Se formeaza cam greu. Oricum, faptul ca a ramas pe balcon i-a priit, chiar daca a cam chelit. Dar a inflorit.
      Plantuta cealalta ( am descoperit azi ca ar putea fi Stachys byzantina - Urechi de iepure) ma obsedeaza un picut. Prinzand-o cu clestisori nu a fost bine chiar deloc. I-ar trebui un ghiveci adanc. Asa ca plasa aia doar sprijina. Am un optimist rezervat. La baza tot apar plantute, dar toate sunt foarte fragile.Ce motanel studios ai avut...😃
      Imi place ca am utilizat un snurulet in felul acesta. Tot caut utilizari...
      Multumesc si eu, Diana draga! O saptamana inspirata si tie!❤️😘

      Ștergere
  2. You are very talented that that sun coming through sure is pretty!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I pay attention during the morning, to see some effects due
      to the sun. We have so many games...
      I'm glad you liked them, Terry!
      A fine week ahead!

      Ștergere
  3. Frumoase şi interesante reflexiile tale!

    Frumoasă să-ţi fie şi săptămâna, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Vero!

      O saptamana pe gustul tau si poate mai racoroasa! ❤️😘

      Ștergere
  4. Arborele de cafea este unul singur sau mai mulți într-un ghiveci? Am cumpărat (din nou) un ghiveci cu multe fire și nu știu dacă să îi despart.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum multi ani am avut prima experienta cu acesti arbori. Multi in ghiveci mic. I-am lasat sa creasca si s-au sufocat si uscat. Apoi am recidivat si i-am separat. Daca nu o faci cand sunt mici, nu reusesti decat sa rupi radacinile. Am lasat doi, nu se vede, insa doar unul a crescut ca lumea. Celalalt a ramas micut. Ii am de multi ani. Ma gandisem sa ii altoiesc, dar nu am facut acest pas. Totusi dupa multi ani, au inceput sa faca cateva floricele. Mi s-a parut uluitor,
      mai ales ca mereu i se usuca frunzele.
      Asa ca separa-i. Daca ai mai mult loc, poti experimenta cu unul si doi sau trei. Dar fii atenta cum separi radacinile.

      Ștergere
  5. Ese broche al ser tan artesanal, tiene mucho más mérito.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked it. I love the color of the thread. It's a special blue...
      Hello again, Antonia! Hugs and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  6. Ce broșa frumoasa! Felicitari!
    Reflexiile captate sunt foarte reusite!
    Te pup Suzana. O săptămână frumoasă! 😘🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am bucurat ca am reusit o alta utilizare a unui snurulet. Brosa imi place si mie mult. Cat priveste reflexiile, au inceput sa vina fara sa caut prea mult...
      Pupici si o zi minunata!❤️😘

      Ștergere
  7. Broșa este superbă! Imi place foarte mult! Imi plac foarte mult planetele, dar stransesem atât de multe,că iarna nu mai aveam unde să le depozitez, așa că le-am făcut cadou. Am oprit cactușii pentru că fac niște flori superbe, un trandafir japonez si o orhidee.
    Ai surprins niște reflexii interesante, imi place cum a iesit plasa in poza (putin miscata) Zi frumoasă să ai, Suzana. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu le mai aduc in casa. Le las pe balcon, insa le-am facut niste hainute, sa nu se raceasca prea mult pamantul.
      Imi pare bine ca ti-a placut brosa mea. Cam fragila, insa nu am vrut sa pun snurul pe un alt material. Nu aveam ceva in ton.
      Pupici, draga Mihaela. O zi frumoasa!❤️😘

      Ștergere