luni, 29 iulie 2024

Duzina de cuvinte (1)- editie noua
Un joc reluat

Cuvintele saptamanii:
cutie, anticipare, abandonată, căderea, regularitate, presiune, intrigat, flacoane, tablă,
suferința, doldora, epuizat.



Dorinta mea de a prticipa la o noua serie a Duzinii de cuvinte, de aceasta data
oferite de psi, credeam ca a fost, temporar cel putin, abandonata. Insa tocmai 
am constatat ca nu mi-am epuizat intentiile de a continua si aceasta carare, doar
ca o anticipare a modului cum va decurge situatia, inca nu prea vad. Mai sigur
ar fi sa spun ca nu va fi o regularitate a participarii, pentru ca exista o presiune
a celorlalte jocuri, ce si-au castigat dreptul de a fi continuate.
Nu vreau sa le provoc oarece suferinta, ca viata este oricum doldora de asa ceva...

Creierasul meu este cumva intrigat, pentru ca nu stie acum, la inceput de saptamana,
cum sa se (re)plieze, pentru a face fata tuturor provocarilor.
Ca tocmai ce a vazut o cutie de tabla, cu flacoane de sticla, doldora cu confeti de multe
culori si forme si se intreaba, retoric se intelege, daca are caderea sa avanseze noi
propuneri,  cand vede cu ce activitati
de bucatareala se ocupa posesoarea lui, in loc de
treburi mai 'serioase'!😊
...Cred ca totusi, in marea lui 'intelepciune', mi-a lasat ceva respiro, ca stie ca atunci
cand ma distantez de ceva, acel ceva revine vijelios, cu idei noi...




@@@@@@@@@







11 comentarii:

  1. Mă bucur că te-ai gândit să iei din nou parte la joc şi sper s-o faci cât mai des!

    Seară pe placul tău, dragă Suzana, şi noapte bună! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vazusem cuvintele la tine, aseara. Si astazi a tasnit un text.
      Atunci cand va aparea rapid ideea, voi participa. Altfel, e cam complicat...😊
      Noapte buna draga Vero! Si salutari pufosilor!❤️😘

      Ștergere
    2. he, he! bun venit!
      și, ca o regulă: scrisul trebuie să aducă bucurie. nu semnăm vreo condică, deci când e muză/inspiație/chef e bine venit. în ce mă privește, ca și vero, cred că orice cuvinte pot fi inserate într-un text așa că mie mi-e simplu, dar nu obligatoriu.
      mulțumesc! te foarte îmbrățișez.

      Ștergere
    3. Multumesc pentru primirea vioaie, draga psi! Chiar mi-am simtit ideile cum au curs rapid. De aceea am zis ca e un semn ca sa intru un pic in joc. Mi-era dor sa ametesc mai multe cuvinte. Conexiunile care apar intre cuvinte fara legatura, cel putin fara legatura pentru mine, pot fi mereu surprinzatoare.
      Multumesc pentru joaca! Te imbratisez si eu!
      Doar bucurii! ❤️😘

      Ștergere
  2. Here's to new ideas and may fun games yet to come!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Terry, I am so grateful that you make the effort to read and comment
      such texts. You are right, more games, more ideas, more fun!
      Have a fine week ahead!

      Ștergere
  3. Interesant joculetul. Se dau niste cuvinte care trebuie folosite într-un text/ povestire?
    Eu am cam ramas în urma cu tot. Zi frumoasă să ai, Suzana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa e. Se face un mic text utilizand cuvintele propuse.
      Este interesant sa faci conexiuni intre cuvinte aleatoare.
      Pupici si seara buna, draga Mihaela!❤️😘

      Ștergere
    2. Poate, data viitoare, încerc și eu! Multumesc. Pupici

      Ștergere
  4. Hei, bine te-am regăsit aici Suzana dragă! Ma bucur ca ți-ai luat îndemnul să participi. Cred că ar fi cazul să revin și eu cu o poveste. Să-ți fie săptămâna cu lumină și bucurie! 😳🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a intamplat sa pot forma un text, asa ca am debutat si eu. Daca se va mai intampla si altadata, poate mai particip. Sper ca esti bine, Dana draga. Zile frumoase si placute tie! Pupici!❤️😘

      Ștergere