joi, 1 august 2024

Reflexii in oglinda (160) -
Muntele de Cristal

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

Poate ca aceasta postare nu are chiar un fir logic, insa am vrut sa va arat ceva
ce am descoperit zilele trecute si las imaginile pe masura ce le descopar.
Este vorba despre Muntele Kailash. Las si linkul din Wiki in engleza, unde sunt
mai multe informatii.

Numele provine dintr-un cuvant in sanscrita ce inseamna 'de cristal'. Adica acest
munte Kailash s-ar numi Muntele de Cristal.

Am selectat cateva imagini cu acest munte, cu informatii din mai multe
surse.  Asa, in spiritul jocului cu reflexii.
Fiecare site are diferite informatii, insa pentru moment nu am avut timp pentru
o sinteza a lor. Oricum sunt multe lucruri ciudate, evident
spre  imposibil de verificat. Insa mi-am spus ca sunt suficiente carari,
daca va plac astfel de excursii.

Sursa 1

Sursa 2

Sursa 3

Sursa 4

Sursa 5

Sursa 6

Sursa 7


Sursa 8


Zona mi s-a parut deosebita si la fel si povestile despre ea. Acum stiti tot atat
de mult ca si mine! 😊

~~~~~~~~~
O luna august pe placul vostru!



Reflexii (159)



22 de comentarii:

  1. Îmi plac astfel de locuri. Nu îmi amintesc să fi știut despre acest munte de 6666 m aflat la 6666 km de Stonehenge!
    Muțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, insa mi se pare extrem de bizar si deosebit. Sa stii in Wiki-ul englezesc este trecuta inaltimea de 6638. Un pic straniu. Nu m-as fi uitat daca nu precizai. Este atat de mare diferenta intre info din engleza si cea in romana! Nu stiu ce politica au astia.
      Weekend placut Daurel!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Yes, amazing area. Never heard about it till now!
      Have a fine weekend, Terry!

      Ștergere
  3. Interesant!
    O să-mi fac timp s-o iau pe firul linkurilor.
    O lună august aşa cum ţi-o doreşti, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta vreau si eu. Nu am avut timp sa leg informatiile. Insa unele sunt tare ciudate, parca izvorasc din SF--urile tale.
      Weekend placut si un august pe placul tau, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru informații! Nu știam despre acest munte. Și oricât mi-ar plăcea mie excuriile și drumețiile prin China nu stiu daca ajung, de fapt asa ziceam si de Israel.:)))
    Dar momentan mă bucur de imaginile postate de tine, care sunt superbe Un august minunat sa ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu siguranta nu voi ajunge, insa multe zone de acolo sunt fascinante.
      Iar muntele asta este extrem de bizar.
      Un august cu bucurii, draga Mihaela! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  5. Pare cumva din altă lume. Foarte interesant.
    Weekend frumos, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,asa mi s-a parut si mie, sau cine stie, chiar este din alta lume!
      Weekend placut, draga Potecuta! Si un august la fel! ❤️😘

      Ștergere
  6. Las hay para todos los gustos y colores.
    Feliz fin de semana. Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I chose images from different sites. And I think this place is quite spectacular.
      Hugs, Antonia! Have a fine weekend!❤️😘

      Ștergere
  7. Un munte fascinant! Înconjurat de legendă și mister! 😊
    Din ce-mi amintesc, e considerat munte sacru (daca nu confund munții, ca-s destui munți considerați sacri).
    Mulțumesc pentru reamintire, Suzana draga! 😘💗
    Weekend plăcut îți doresc! Pupici! 🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo! In sfarsit cineva care a auzit de acest loc. Poate in weekend reusesc sa ma edific cu linkurile, sa vad ce povesti exista.
      Cu placere, Diana draga! Pupici si weekend placut!❤️😘

      Ștergere
  8. cat de frumos e! impresonant! Multumim pentru informatii!
    Atât de impozant, chit ca nu este asa de inalt pe cât pare (2129m)! abia ce concureaza cu Vârfu lui Pătru', cel mai înalt vârf din Munții Șureanu.
    Un weekend minunat, Suzana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cu adevarat impresionant! Insa in Wiki spune o cu totul alta altitudine.
      Oricum, nu conteaza asta ci povestile despre el. Dupa ce citesc linkurile mai povestesc!
      Pupici si weekend placut si tie! ❤️😘

      Ștergere
  9. What a fascinating post!
    I've never heard of this mountain before.
    The idea of a Crystal Mountain is so intriguing, and I love how you've woven together various reflections and sources.
    Thank you for sharing these discoveries with us, Suzanne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well, Thank you for the answer, Veronica. You travelled a lot, so I had to ask... It's a very strange place. I discovered it a few days ago. There are many ideas in the links. I hope I'll make a resume of them.
      I'm glad you liked the subject. And maybe we'll find out more.
      Have a fine week ahead, dear Veronica! ❤️😘

      Ștergere
  10. Mihailandrei
    Interesanta interpretarea :)
    https://www.youtube.com/watch?v=zGVfdLgi60I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sfarsit stiam si eu melodia.Asa cum e filmuletul facut, parca este o harta a unor momente ale gandurilor si emotiilor lui. Chiar interesant.
      Multumesc. O saptamana linistita!

      Ștergere
  11. Imi plac genul acesta de descoperiri - iti multumesc ca ai impartit cu noi. Cat de frumos este locul!! si interesant. ma bcuur ca s-a inventat fotografia.... ne poate oferi o poarta catre lumea intreaga.
    Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca inca nu am parcurs in detaliu linkurile, insa vreau neaparat
      sa fac asta. Mi se pare fascinanta zona. M-as transpune acolo...
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Ștergere