miercuri, 7 august 2024

Miercurea fara cuvinte (414)
Arta miniaturala - Miniature art

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Brianshome';
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - artist Hasan Kale)









Happy Twice WW!

My next post for the game, will be on August 21.
Urmatoarea mea postare in acest joc va fi pe 21 august.


MFC (413)


@@@@@@@@@@
Sunete tibetane vindecatoare / Tibetan healing sounds





42 de comentarii:

  1. That is cute! My favorites are #1,5 and 8.
    Thanks for sharing the wonderful music and your visit last saturday. I have the book by Alex Loyd & Ben Johnson "The healing code", but against insomnia it wasn't helpful... will look for your tip.
    Happy WW from Germany :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amazing these creations! I know that book. I read it and practice it a little bit. I read in it about the memory cells and other important things. In a way, the other books I've told you, are somehow on a new level of the ideas, from my perspective. I've always thought is something wrong in treating our problems, because the esential ingredient is missing: the energy!
      Happy WW from Romania!❤️😘

      Ștergere
  2. Absolut minunată și aceast descoperire. Parcă nu-mi vine să cred că sunt pictate. Remarcabili acești turci( dacă ne gândim și la turcul de la olimpiadă de la trageri). Am intrat pe site-ul sursă și mi-a rămas gandul la pictura pe cubul de zahăr. Deja mă întreb ce fel de ”vopseluri” foloseste.
    Happy WW!.
    Concediu plăcut să aveți.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa pun cuburile de zahar... Crezi ca sunt culori speciale? Mie mai importante mi se par pensulele sau ce altceva foloseste. Oricum, cred ca as picta prin lupa, la dimensiunile astea.
      Multumesc mult! Happy WW, draga Niko! Bafta la tot! ❤️😘

      Ștergere
  3. What lovely art again Suzana very impressive :-)

    Have a twice artistictastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Another path of creations. So small, but very clear!
      Happy WW, Steve! Have a fantastic week!

      Ștergere
  4. Sunt imagini care într-adevăr colorează ziua, făcând-o mai frumoasă.

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt minunate! Vreau si eu sa incerc... Daca reusesc ceva va spun!😊
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Amazing indeed! It's so difficult to do little things. Incredible!
      Happy WW, Alana! ❤️😘

      Ștergere
  6. Vai ce mult imi plac! Preferatele mele sunt fluturele, samburele de bostan si cel de pruna si bineînțeles ghiocul!
    Happy WW Suzana dragă 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fluturii aia, ca mai sunt pe link, mi se par fabulosi. A picta pe aripi de fluturi mi s-a parut incredibil. Iar ghiocul este fascinant.
      Am gasit un video interesant cu artistul:
      https://www.youtube.com/watch?v=z3mBYCnHI-s
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  7. That art would be amazing on a large scale but so small is WOW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. These kind of dimensions are amazing. Very complicated to do such
      creations. WOW, indeed!
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  8. This is lovely - what beautiful artwork.
    Thanks for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2024/08/a-peek-behind-scenes.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked them. There are fabulous! indeed!
      Happy WW, Sue! And thank you for hosting!❤️😘

      Ștergere
  9. Such unique pieces of art. Beautiful.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I would love to try. There are amazing creations!
      Thank you, dear Sandee! Hugs and Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  10. I really like that tiny bird in the first one!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's also sweet, being on a candy!
      Happy WW and a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  11. Fantastice miniaturi! Picături de artă! 😍
    Happy WW, Suzana draga! Pupici! 😘💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e tare pofta sa incerc si eu. Sunt cam truli, recunosc...
      Pe coji de fistic, de exemplu...
      Happy WW, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. And there are more on the link. There are fabulous these butterflies!
      Hugs, Antonia! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  13. Minunate imaginile!
    inedite!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mult aceste miniaturi. Chiar minunate.
      Happy WW, draga Liliana!❤️😘

      Ștergere
  14. These are so cool!
    My favourites are #2, #4 and #5

    Happy Thursday, Suzanne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are so beautiful indeed. I'm glad you liked them
      dear Veronica.
      Happy Today and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  15. Mă minunez de câte ori văd imagini ca astea. Am tot postat şi eu din ele, dar de fiecare dată mă uimesc.
    zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa simt si eu. Miniaturile mi se par peste fire de complicat de realizat.
      Poate de aceea imi doresc si eu...
      Happy Azi, draga Potecuta! vacanta placuta!❤️😘

      Ștergere
  16. Superbe miniaturi! Sunt atat de frumoase, ca nu stiu la care sa ma opresc.
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea m-am oprit. Doar am admirat iar si iar...
      Happy Azi, draga Ioana!❤️😘

      Ștergere
  17. O prefer pe cea cu scoica, dar în egală măsură îmi place și Fata cu cercel de perlă. E incredibil cum a putut să o realizeze pe o suprafață atât de mică. Weekend plăcut, dragă Suzana! Chiar dacă nu postez prea des pe blogurile prietenilor să știi că și tu, și ei îmi sunteți în suflet și mă gândesc des la voi. Numai bine! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Roxana, multumesc mult pentru vizita si gand. Creatiile astea miniaturale sunt incredibile. Sa stii ca voi lipsi o perioada de pe blog, insa jocul citatelor este deschis pana pe 29 august.
      Toate cele bune la tine. Pupici si zile linistite! ❤️😘

      Ștergere
  18. Eu aș dori să postez 10 reflecții de-ale mamei pe data de 2 septembrie, când din păcate voi comemora un an de la trecerea ei în neființă. Te rog dacă poți să prelungești jocul astfel încât să includă și acea dată. Dacă nu se poate citatele ei vor apărea doar pe blogul meu. Dar te rog să mă anunți ce decizie iei. Numai bine îți doresc! Te îmbrățișez! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze ca am intarziat sa raspund, insa ramane asa cum ti-am zis. Imi dau silinta sa dau drumul la noul joc pe 1 septembrie - duminica. Te anunt oricum.
      Sper ca esti bine, draga Roxana! Abia astept sa iti vad noile minuni!
      ❤️😘

      Ștergere
  19. Minunat! Nu am cuvinte! Câtă migală, cât talent! Minunate! Te pup, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu mininiaturile le-am considerat speciale, poate si pentru ca nu ma prea incumet sa fac asa ceva. Sunt doar pe wish list! :)
      O saptamana faina, draga Mihaela. Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  20. Brilliant craftsmen , Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As usual it's my pleasure, Arun!
      Have a beatiful week! And 'see' you tomorrow!

      Ștergere
  21. Ahhh este un domn pictor parca turc nu? Stiu ca avea si pe bob de orez... ce frumuseti de miniaturi pictate... Chiar fara cuvinte.... Chiar
    Credca de aia pamantul asta supravietuieste. Din cauza putinilor visatori care traiesc frumos si impart prin arta pe care o fac iubire.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac la nebunie astfel de creatii. Par usor nebunesti prin dimensiuni, insa iubesc acest incredibil!
      Pupici!❤️😘

      Ștergere