miercuri, 21 august 2024

Miercurea fara cuvinte (415)
Imagini din zona Sinaia
Images from Sinaia area

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Brianshome';
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'Catsynth';











O mica biblioteca stradala!
A small street library!


About Sinaia.


Happy WW!


MFC (414)


@@@@@@@@@
Cateva idei utile / Some useful ideas





54 de comentarii:

  1. Ce imagini frumoase! Se vede ca ai avut o vacanta minunata! Bine ai revenit, Suzana draga!
    Happy WW 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost o vacanta mica si densa. Si parca o parte din mine
      a ramas pe acolo!
      Happy WW, din nou, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  2. Beautiful photos Suzana even better when clicked on 👍
    Have a tanfastictastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The mosaics were the only way to show more images.
      Yes, by clicking them, you can see better.
      Happy WW, Steve! Have a fabulous week!

      Ștergere
  3. Such a beautiful post. Love the blooms and views.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The mountains are always magic places!
      Thank you and Happy WW, Shiju Sugunan!

      Ștergere
  4. Mi-e dor de Sinaia, dar nu voi mai ajunge prea repede încolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu aceasta zona din tinerete. Ma atrage magnetic. E o zona de care mi-e dor permanent, ca si de mare...
      Nu se stie cum se intampla lucrurile, asa ca poate vei ajunge totusi.
      Happy WW, draga Pompilia! ❤️😘

      Ștergere
  5. Mulțumim pentru aceste imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut. Le-am ales cu grija si cu drag!
      Pupici! Zile frumoase de fnal de vara!❤️😘

      Ștergere
  6. Thanks for joining us this week at http://image-in-ing.blogspot.com/2024/08/some-artwork-from-pennsylvania-academy.html! Enjoy the day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad I am back in the game!
      Thank you, Sue! Happy WW ❤️😘

      Ștergere
  7. That is such a beautiful and scenic area!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a beautiful area, with many paths to go!
      Happy WW again, Terry!

      Ștergere
  8. I love all the flowers and the pups. Beautiful shots for Wordless Wednesday.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs, my friend. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I tried to make photos for the game. I'm glad you liked them.
      Thank you for the Blog Hop, dear Sandee!
      Happy WW again! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  9. Foarte frumos! (Nici nu mai ţin minte când am fost ultima oară la Sinaia.😊)

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a schimbat destul. Si s-au construit atat de multe vile din ce in ce mai sus... Mereu ma intreb cum e cu proprietatile pe acolo... Insa asta e alt subiect.
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  10. 1400,
    2000,
    (evident că nu pe jos...:D)
    Celebra pasarelă de la DN 1...
    Lipsesc tocmai sfinții adunați buchet...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate e celebra pentru tine. Eu habar nu aveam ca s-a realizat asa ceva.
      Am nimerit intamplator pe acolo. In ultimul timp, parca ma intersectez prea mult cu acest 'intamplator'...
      Evident ca stii zona. Si aveam si niste poze cu sfinti, insa cu alta ocazie.
      Poza ta insa nu stiu de unde este.

      Ștergere
    2. http://www.manastireasinaia.ro/Biserica-veche.html

      Ștergere
    3. Multumesc. Nu ma prinsesem de unde era.
      Cu alta ocazie o sa fiu mai atenta...
      Weekend placut!

      Ștergere
  11. Cand trec prin Sinaia nu ratez aproape niciodata sa cumpar un kurtos de la un chiosc care e langa primarie. E cam scump dar daca pofta-i mare...🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am retinut ideea. Nu iau asa ceva, ca nu prea imi place. Cel putin, asa mi-a ramas in amintire, un fel de gust bizar. Poate recidivez, daca zici!
      Toate cele bune, Cristi!

      Ștergere
  12. Ultima - you saved the best for last. Îți scriu să-ți spun că aș vrea să particip la jocul citatelor și luna asta. M-am răzgândit și nu mai aștept până în septembrie pt că aș rămâne fără postare pe august.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca subiectul este deosebit? O mica 'biblioteca', la o poarta de casa.
      Am inteles, atunci voi avea si eu o noua postare la termen, adica luni, pe doi septembrie. Multumesc pentru noua colectie. Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  13. Buenos paisajes y flores, que motivan la creatividad.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love these places. Flowers, landscapes, stairs...
      Hello again, Antonia! Hugs and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  14. Sinaia is a beautiful place. Those mountains-so scenic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's an amazing place! And there are so many paths to go around it!
      Happy WW again, Alana! ❤️😘

      Ștergere
  15. The photos are beautiful. I don't know if I would be brave enough to cross that bridge though.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No bravery needed! It was quite safe. Like a road on pylons. But we could go faster between some places.
      Happy WW again, Jackie! ❤️😘

      Ștergere
  16. Bine ai revenit, Suzana draga! 💗 Frumoase imagini! Daaaa, cel mai mult îmi plac cele în care apar câini. 😊 Cățelușul din prima foto a colajului zici că-i Miki în tinerețe! 😃
    Din video am reținut o idee - cea pentru agățat mai multe umerase.
    Happy WW! 😘
    Pupici! 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident! Sa stii ca m-am straduit sa fac poze cu pufosi. Nu erau chiar peste tot. Insa ala saracu de la Cota, abia mergea. Si nici prea bine hranit nu parea. Sper totusi sa reziste in arealul plin cu antene. Am ochit si eu ideea cu mai multe umerase, insa mai sunt interesante pe acolo! Mie mi-a placut cand am descoperit ca se pot utiliza astfel incat sa fie glisante
      (pe alt video) sau ca ca le poti desface, utilizate normal. Asta mi-a placut maxim.
      Happy Azi, Diana draga. Abia azi am vazut postarea ta, cred ca inchisesem calculatorul. Pupici si spor la tot!❤️😘

      Ștergere
    2. Postările mele sunt, din nou, 😔 haotice - mă bucur că treci pe la mine 😊 După o săptămână de "viteza in coasta" am crezut că-mi pot trage sufletul în această săptămână, dar.. nu! Mai am de turat motorul - l-am cam turat în gol săptămâna trecută, și nu din "vina" mea. 😃 Pupici! 💗😘

      Ștergere
    3. Iar eu ma tot intreb cum sa ma mai organizez, insa cred ca voi renunta
      si voi lasa lucrurile sa se deruleze!
      Sper ca zilele sa fie totusi cu spor si sa nu mearga motoarele in gol, ca ar fi pacat!
      Pupici, draga mea! ❤️😘

      Ștergere
  17. What gorgeous photos!
    Looks like you had an amazing vacation.

    Welcome back, dearest Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It was a very nice vacation, as usual in this area.
      I'm glad you liked my photos, dear Veronica!
      Happy Today and a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  18. Minunate fotografiile și emoțiile pe care le poartă în ele!
    Păstrează cât mai mult în suflet, starea de bucurie și liniște date de aceste zile de concediu!
    Bucurii si frumos pe unde îți porți pașii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi dau silinta si ma tot uit pe poze. Ca tare repede trec emotiile acelor zile.
      Cand revin acasa, parca nici nu imi vine a crede pe unde am fost. E usor o senzatie ireala...
      Multumesc la fel, draga Liliana! Happy Azi si o saptamana faina! ❤️😘

      Ștergere
  19. Flowers and puppies: What could be better? I hope you had a beautiful Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... And stairs... I love stairs! I hope you have a beautiful Wednesday too!
      Happy Today and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  20. Love the flowers.
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The flowers were amazing.
      They are different in this area.
      Thank you, Regine! Be well! ❤️😘

      Ștergere
  21. MihailAndrei
    De munte :)
    https://www.youtube.com/watch?v=HVdaIWQkAh8

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noutate absoluta. Si racoreala...
      Multumesc muuuult!
      Toate cele frumoase!😊

      Ștergere
  22. The images from the Sinaia area sound enchanting, and it's wonderful that Carmen's Wednesday game provides a platform to share and enjoy these visual delights. It's great to see such a collaborative effort across various blogs!

    I invite you to read my new blog post: https://www.melodyjacob.com/2024/08/health-risks-drinking-alcohol-on-plane.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maybe you will join our game, when you want to share your photos.
      Now you know where is the table.
      Thank you and a fine weekend!❤️😘

      Ștergere
  23. Ce fotografii frumoase! Mi s-a făcut dor de SInaia privindu-le! Mă bucur că ai avut o vacanță frumoasă si relaxantă! Te pup, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Mi se face dor din momentul in care plec de acolo...
      Pupici si un weekend minunat, draga Mihaela!❤️😘

      Ștergere
  24. Da, Sinaia o stațiune primitoare în orice anotimp.
    weekend plăcut!

    p.s.
    Am reținut câteva idei de folosire a colirelor zimțate.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunata pentru a-ti exersa genunchii...
      Cat priveste colierele, cred ca imaginatia mea a fost depasita de atatea utilizari. Metode simple si practice!
      Weekend placut, Daurel! Poate mai descoperi si alte idei!

      Ștergere
  25. Beautiful collages, loved the Dahlia floral collage. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The flowers were bigger in that area. Probably because the air, I do not know. I'm glad you liked my mosaics.
      Have a fine week, Arun!

      Ștergere