vineri, 30 august 2024

Reflexii in oglinda (162) -
'Premeditari' aleatoare (3)

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!





Imagini realizate printr-o lupa fatetata


Este acolo si un avion...😊


Mi-a spus cineva ca intre 15 august si 8 septembrie este o perioada cand
se pare ca presiunea timpului dispare. Vara si ultimile ei zile se 'dizolva' in
inceput de toamna. Zilele curg mai domol...
Avem un final de saptamana in doua anotimpuri. Sa ne fie frumos si linistit!
💖



Reflexii (161)




14 comentarii:

  1. Foarte interesante "premeditările" tale!

    Weekend aşa cum ţi-l doreşti, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Vero!
      Cel putin maine va fi lucrativ. Si duminica incepe... toamna!
      Inca nu imi vine a crede.
      Asa sa fie si la tine! ❤️😘

      Ștergere
  2. Those are all very pretty, especially those flowers!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am so happy with that flower. It's a gloxinia type. Amazing.
      Have a good September, Terry!

      Ștergere
  3. Foarte faine inaginile cu reflexii! Prima mi-a amintit că acum câteva luni mi-am luat un set de baschet (cos+minge) și soțul meu nu mi l-a montat! Mă duc peste el!:))))
    Weekend plăcut, Suzana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faza simpatica a fost ca nu era intr-o curte, ci pe exteriorul gardului. Ceea ce mi s-a parut cam ciudat. Un pic de baschet chiar e util...
      Weekend placut, draga Mihaela! Pupici! Un septembrie fain!❤️😘

      Ștergere
  4. Muy buenos los reflejos, en esas bellas imágenes.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Antonia. I'm glad you appreciate them.
      Hugs and a good start in September!❤️😘

      Ștergere
  5. Cosul de baschet este... Ansolut senzational! Toate pozele sunt faine, dar coșul e cel mai cel!
    Un start bun in luna septembrie Suzana draga! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Mai ca nu imi venea a crede unde era plantat. Daca s-o juca cineva acolo, habar nu am, ca nu am vazut.
      Multumesc, draga Carmen! Un septembrie cu bucurii! ❤️😘

      Ștergere
  6. MihailAndrei
    Asta e de toamna :)
    https://www.youtube.com/watch?v=xiINg5Hd284

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar a inceput. Si a venit si ploaie. Asa ca se asorteaza melodia,
      tot necunoscuta. Multumesc!
      Zile frumoase de septembrie!

      Ștergere
  7. Pozele ca pozele dar cand am citit textul de la final ... intre 16 aug si 8sept... foarte interesant. la interval ma refer.
    Pentru ca pentru o perioada am simtit cum timpul parca dispare. si acum de cateva ore ii simt presiunea din nou :)))).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intervalul este cel care il stim si poate ca are si ceva ezoteric in el. Ma gandesc ca are legatura cu Maica, insa este greu de explicat ideea.
      Oricum, iubesc momentele cand timpul pare ca dispare. Si nu in sens metaforic.🙂
      Pupici si o zi frumoasa, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere