duminică, 1 septembrie 2024

#Fiction Monday (186) -
Choose wisely...
Alege cu intelepciune...

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'BREAK'.


'Cateodata trebuie sa iei o pauza de la toate
zgomotele, pentru a aprecia frumusetea tacerii'.


The choice of the words for this game is very interesting. Many times they are part of the 'unsolved' subjects that I want to clarify - understand - solve etc...
Maybe this is another proof of subtle connections...😊
I think there is no point in talking about the delicious coffee break, or the moments of rest
that interrupt our 'hard work'...
However, there are some ideas that I will mention here, which I have noticed over time.
When what we work derives from necessity and does not generate that joy of the personal
goal, the active and creative breaks that interrupt a routine, are the miraculous way
to charge our batteries and receive new inspirations.
I think it is an instinctive method of rebalancing, even partial and which can make us
even think about a reinvention. Too many times I noticed that during them, I seem to feel
more rested, like after a good night's sleep.
But what I think is really important, is that break to connect with ourselves, whatever the
method with which we resonate. And its effects will definitely be seen, if we practice it consistently and with joy.
What can be more wonderful than self-discovery and the inspirations it can bring!
These moments are especially a break for thoughts, which is the most important, because
anyway, most of them are just a useless, tiring and boring background...


'Cateodata ai nevoie sa iei o
pauza si doar sa... fii'.


Este foarte interesanta alegerea cuvintelor pentru acest joc. De multe ori ele fac
parte din 'nerezolvatele' pe care imi doresc sa le clarific - inteleg - rezolv etc...
Poate ca acest lucru este inca o dovada a conexiunilor subtile...😊
Cred ca nu are rost sa vorbesc despre delicioasa pauza de cafea, sau de momentele
de odihna ce ne intrerup 'harnicia'...
Sunt insa cateva idei pe care le voi aminti aici, pe care le-am constatat de-a
lungul timpului.
Atunci cand ceea ce lucram deriva din necesitate si nu genereaza acea bucurie
a telului personal, pauzele active si creatoare ce intrerup o rutina, sunt modalitatea
miraculoasa de a ne incarca bateriile si a primi inspiratii noi.
Cred ca este o metoda instinctiva de reechilibrare, fie ea si partiala si care ne
poate face sa ne gandim chiar la o reinventare.
De prea multe ori am constatat ca pe parcursul lor parca ma simt mai odihnita,
ca dupa un somn bun.
Insa ceea ce cred ca este cu adevarat important, este acea pauza de conectare cu
noi insine
, oricare ar fi metoda cu care rezonam. Si efectele ei se vor vedea cu
siguranta, daca vom practica-o consecventi si cu bucurie.
Ce poate fi mai minunat decat descoperirea sinelui si inspiratiile pe care le
poate aduce! Aceste momente sunt mai ales si o pauza de ganduri, ceea ce este
cel mai important, pentru ca oricum, mare parte din ele sunt doar un fond inutil,
obositor si sacaitor...
 

'Oricat ar fi noaptea de lunga,
zorii o vor intrerupe'.




14 comentarii:

  1. I agree, sometimes you just got to relax and be you. Music helps me with that.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And this could be fun. The music is a perfect companion.
      Have a fine September, Terry!

      Ștergere
  2. Mai in gluma, mai in serios, nu prea am rutina pentru că... haos. De când cu jocurile creative iau mai des pauza. 😊 De fapt, nu iau pauza, ci valorific timpul.
    Cum ne descoperim sinele? Care este? Ce este? Da, o noțiune filosofică, psihologica, religioasă chiar, doar că pare a se tot schimba la anumite intervale... E ca și cum aș vrea să țin apa in pumn. 😊
    Săptămână cu bine - si cu bune! - îți doresc, Suzana draga! 😘💗 Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred asta. Adica ca este o 'notiune'. Cine ne inspira atunci cand avem nevoie? Cine ne sopteste primul gand? Cine ne linisteste cand stam noi cu noi...?
      Nu mi-a placut niciodata rutina. Blocheaza orice inspiratii. A o intrerupe periodic cred ca este musai.
      Pupici si o saptamana cu spor si bucurii, Diana draga!❤️😘

      Ștergere
    2. Și, totuși, cum reușim să ne cunoaștem sinele? E "schimbător"..… și e, cred, firesc să fie așa. Azi sunt altfel decât acum 10 ani și până să apuc sa realizez in ce fel altfel au mai zburat 10 ani. Căutând sinele, analizandu-ma non-stop s-ar putea ca viața să treacă pe lângă mine, mă gândesc.. 😊
      Pupici! 💕😘

      Ștergere
    3. Sinele este, nu trebuie cautat. Zic ca el ne sopteste mereu lucruri insa gandurile noastre sunt atat de multe si de zgomotoase, ca evident nu il auzim. Insa cred ca ne-ar fi mult mai bine, daca ne-am stradui in demersul de a ne ascuti auzul! 😊
      Pupici si multumesc pentru revenire, Diana draga! ❤️😘

      Ștergere
  3. Asta-mi aduce aminte de o... "lozincă" din răposata "epocă de aur"(parcă aşa-i zicea) antedecembristă: "Pauzele lungi şi dese, cheia marilor succese!"😁

    Să ai o săptămână bogată în conectări cu tine însăţi, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sa stii ca unii chiar 'respectau' aceasta zicere...😊
      Sau cine stie, stiau ei ceva in plus despre... productivitate.
      Multumesc, draga Vero. Chiar am nevoie. Toate cele frumoase la tine!❤️😘
      Si salutari pufosilor!

      Ștergere
  4. A break from the self rarely happens. I realize that I am heavily addicted to myself, my thoughts, when I write because I circle the same thoughts, same patterns, same writings again and again. But that prompts me to think differently and get a break from myself. We would benefit from such a break, wouldn't we? But I am finding it difficult to break free from myself and the chains I have restrained myself with unknowingly.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Don't you think that something is happening because we want to? Usually we say: I can not do... whatever we do. It's like a programming. Our own!
      I avoid saying these words, even could be a real situation. But I love to challenge myself. And I bet you are the same. Nothing it's easy, but when something is easy, could be boring and not interesting.
      Just some thoughts!
      All the best, Vinitha! ❤️😘

      Ștergere
    2. Great thoughts, Suzana. It's easy to accept defeat and I realize I do that to myself. It used to be sometimes, but these days I feel I am accepting defeat even before understanding the task at hand. Time for a change indeed. Your writing took me to a path of revelation. I hope I would be able to carry myself on this path and come up with something exciting. Thank you my dear Suzana. ❤️❤️😘😘

      Ștergere
    3. You are too kind, Vinitha. I should be grateful also, because, during your game, I had also some revelations, or clarifications, in my mind. Which is so good. And I want to believe that nothing could defeat us, without our acceptance. I know there are hard times, but we are here and we have to find solutions or invent them...😊
      Thank you also, dear Vinitha!❤️😘

      Ștergere
  5. Citeam si cand am ajuns la pauze mi-a rasunat in minte un gand pe care il tot auzeam la un moment dat „pauzele lungi si dese, cheia marilor succese” si acum rad pe infundate :)))
    pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Vero si-a amintit zicerea. Oricare ar fi situatia, rutina este ingrozitoare, asa ca merita intrerupta cat de inspirat putem...😊

      Ștergere