miercuri, 11 septembrie 2024

Miercurea fara cuvinte (418)
Natura stilizata - Stylized nature

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Brianshome';
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - artist Charley Harper)
(Imagini din 'The Golden book of biology' )












Happy twice WW!

My next post will be on September 25th.

Urmatoarea postare va fi pe 25 septembrie.


MFC (417)


@@@@@@@@@
Idei pentru joaca... /  Ideas for playing...😊








38 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. I like this style for drawings. In a way, it's like drawing the essence.
      Happy WW, Shiju Sugunan!

      Ștergere
  2. O iau pe prima. Şi pisica :)
    Sunt frumoase toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vrut sa ma joc un pic cu pisica, insa era atat de adormita,
      ca am renuntat. Mai astept!
      Happy WW, draga Potecuta!❤️😘

      Ștergere
  3. Another fab and clever collection so colourful too 👍
    Have an artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. These kind of collections must be clever and colourful!
      Happy WW, Steve! Have a fine week!

      Ștergere
  4. I like this artistic style. My favorite was the animal kingdom piece, and I liked how birds were included in the cat and dog piece.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Those images with a lot of creatures are so interesting. There are like a map. And the style is so perfect.
      Happy WW, Alana!😘❤️

      Ștergere
  5. Those are all really interesting and very pretty!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesante imagini! Imi place rata care se reflectă in lac. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam ca anumite imagini sunt bune pentru a le transforma
      in cusaturi. Asa, stilizate cum sunt!
      Pupici si Happy WW, draga Mihaela!😘❤️

      Ștergere
  7. Beautiful nature. I love all the fall colors.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Most of these images seem to be connected with Autumn.
      There are so beautiful.
      Happy WW, dear Sandee! Hugs and thank you for the blog hop.😘❤️

      Ștergere
  8. Ce tablouri minunate!!!! Ce combinatii placute de materiale!
    Multumim Suzana draga 🤗😘 Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut stilul de realizare foarte mult. Si culorile si
      geometriile! Asa ca am sperat ca va vor placea si voua!
      Happy WW, draga Carmen!😘❤️

      Ștergere
  9. Ooh, I really love the cat in particular. These have a very modernist and geometric vibe, which fits with my aesthetics.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know, I observed your posts. I think also that some geometries are like an essence of the subjects.
      Happy WW, Catsynth!... I do not know other name...

      Ștergere
  10. Es muy bueno compartir, nuestras inquietudes.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm so glad you say that. Maybe others could be interested also.
      Hugs, Antonia! Have a fine week!😘❤️

      Ștergere
  11. Ce abordari interesante. Cumva mi-au adus aminte de scoala, cand faceam ceva bazat pe figuri geometrice, cumva incluse in structurade baza a unor lucruri / vietati.. si cu putine culori, eventual anumite combinatii cromatice. Mi s-a facut asa un dor de asa ceva... :)))))

    ps cred ca ultima imi place cel mai mult

    Pupici si happy ww!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-am recuperat din spam!😃
      Nu cred ca am facut asa ceva in scoala. Insa abstractul imi place, chiar daca impulsul originar mi-e neclar. Poate ca mi se par o extindere a metaforelor din literatura, aceasta stilizare.
      Imi place si verdele de acolo!
      Pupici si Happy WW, draga Rux!😘❤️

      Ștergere
  12. Veselie! 😊 In acest moment sunt pisica aceea "agățată". 😃
    Mulțumesc pentru zâmbete, Suzana draga! 😘💗
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Asa este. Sunt vesele si chiar m-au bucurat cand le--am vazut!
      Eu nu stiu cu ce ma identific, insa ma atrage magnetic bufnita aceea nedumerita...😃
      Happy WW, draga Diana! Pupici!😘💗

      Ștergere
  13. Toate sunt foarte reuşite! E o adevărată încântare să le priveşti!

    Zile mereu pe placul tău, dragă Suzana! 😘💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu atat mai mult cu cat am ochit si niste stilizari de pisici, caini si bufnita.
      Simplificarile sunt mereu interesante.
      Un final de saptamana placut, draga Vero!😘❤️

      Ștergere
  14. Privind această postare îmi vine în minte că o imagine face cît o mie de cuvinte...Să coci vinete e mult mai prozaic, nu-i așa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poanta este ca nu am considerat bucatareala ca fiind prozaica. Nu ma prea pricepcine stie ce, asa ca experimentez mult si atunci prozaicul dispare efectiv si e inlocuit de curiozitate.😃
      E foarte corect ceea ce ai spus. Mereu imaginile inlocuiesc muuuulte cuvinte. Cel putin in ziua de miercuri e perfect acest lucru, dar nu numai.
      Toate cele bune, draga Marta!😘❤️

      Ștergere
  15. Interesante imaginile! Îmi place aceasta abordare!
    Am lucrat , cândva, cu cei mici , la școală și cu fiica mea acasă, ceva cu aceasta temă.
    Fiicei mele, ii plăceau, altfel de lucrări!
    Îți mulțumesc ! De fiecare dată găsesc în postările tale, ceva interesant! E ca și cum aș întra, puțin, intr-o galerie!
    O zi cu frumos și bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mult stilizarile, iar aici sunt atat de multe imagini de acest fel.
      Cred ca putem extinde acest stil spre cusut si quilling. Sau ac persan, invatatura de la Niko.
      Si eu iti multumesc si m-as bucura daca gasesti ceva ce te va inspira!
      Happy azi si un final de saptamana placut!😘❤️

      Ștergere
  16. Frumoase și reușite aceste stilizări, mi-au plăcut toate, indeosebi cuibul cu rândunici și gâsca ce se oglindește în apă încât în imaginea pe ansamblu am găsit (așa mi-a părut mie) și imaginea unui rac. Zile frumoase de toamnă dragă Suzana 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stilizarile sunt minunate si sunt facute profesionist, pentru o carte speciala.
      Pe mine m-au uimit si plansele generale. Poate ca erau la inceput de capitole. Multumesc la fel, draga Georgeta. Sa ne fie toamna frumoasa si bucuroasa!
      ❤️😘

      Ștergere
  17. Beautiful art. I love this style very much.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beautiful, indeed! I'm glad you liked them!
      Have a fine week, Yvonne!❤️😘

      Ștergere