vineri, 13 septembrie 2024

#Fiction Monday (188) -
Regrets... reloaded -
Din nou despre regrete

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'REGRET'.


'Regretele sunt iluminari venite prea tarziu'.


I've talked about regrets before. To truly eliminate the energy of this word from
our mind is possible, but only through the desire and will to truly understand the negative
effects of this energy. However, even if we understand the theory, the gap between the
causes and the effects of some events, it makes us lose sight of the overall picture, for
the simple reason that it is possible to have
something forgotten along the way and
therefore the correlations cannot be made.
So, if I were to say my own conclusion, it would sound something like this:
Time is too precious to waste regretting things not done. If I still make this mistake,
I change my thoughts to the idea that it was necessary for my own good.
Emotions switch to other frequencies, sadness disappears, the image of the present
also changes, dissolving regrets that ultimately prove useless. With the feeling that I have
solved an important problem, I feel ready for new experiences, which I can achieve with joy, which will certainly not generate regrets...
Even if this approach seems too simplified, I found that it is perfectly functional...😊



'In final, noi regretam sansele
pe care nu le-am luat in considerare'.


Despre regrete am mai vorbit. A elimina cu adevarat energia acestui cuvant din
mintea noastra este posibil, insa doar prin dorinta si vointa de a intelege cu
adevarat efectele negative ale acestei energii.
Totusi, chiar daca intelegem teoria, decalajul dintre cauzele si efectele unor 
evenimente, ne face sa pierdem din vedere imaginea de ansamblu, din simplul
motiv ca este posibil sa fi uitat cate ceva pe traseu si deci corelarile nu se pot face.
Asa ca, daca ar fi sa spun propria concluzie, aceasta ar suna cam asa:
Timpul este prea pretios pentru a-l pierde regretand lucrurile nefacute.
Daca totusi fac aceasta greseala, comut gandurile pe ideea ca asa a fost 
necesar pentru binele meu. Emotiile se muta pe alte frecvente, tristetile
dispar, imaginea prezentului se modifica si ea, dizolvand regretele ce se 
dovedesc in cele din urma inutile.
Cu senzatia ca am rezolvat o problema importanta, ma simt gata pentru
noi experiente, pe care sa le realizez cu bucurie, ceea ce cu siguranta
nu va genera regrete...
Chiar daca pare prea simplificata aceasta abordare, am constatat ca este
perfect functionala...😊


'Sa nu regreti ceea ce s-a intamplat in
viata ta, ce nu poate fi schimbat, anulat
sau uitat. Asa ca ia-o ca pe o lectie
invatata si mergi mai departe'.



#Fiction Monday (187) - The grudges are not good
 

@@@@@@@@@
An old wish... / O dorinta veche...








 

27 de comentarii:

  1. Abordarea nu e simplificată, e cât se poate de raţională.

    Weekend pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti cat de tarziu am ajuns la aceasta abordare 'rationala'...
      Insa tot eu mi-am spus: orice vine doar atunci cand sunt pregatita
      sa inteleg ideile principale...
      Zile frumoase de toamna, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
    2. Eu mi-am dat seama imediat ce am făcut prima prostie ireparabilă (în fine, prima pe care am conştientizat-o 😁).
      Despre regrete am scris, acum 9 ani şi câteva zile, câte ceva aici: https://gandvis.wordpress.com/2015/08/30/parfumul-regretelor/

      Ștergere
    3. Mi-ai adus aminte de duzina. Am avut si eu o postare cu acest parfum.
      Incredibil cati ani au trecut! Insa nu regret...
      Toate cele bune, draga Vero! Ne reauzim pe vreo saptamana!❤️😘

      Ștergere
  2. "regretând lucrurile nefăcute" - sau făcute, greșelile.🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-un fel, am considerat ca acele 'greseli' au fost realizate in locul a altceva
      ce si-a capatat statutul de 'nefacut'. Asa ca mi-am permis o generalizare. 🙂Weekend placut, Florine!

      Ștergere
  3. Those were all good , especially moving on one!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moving on it's a must!
      Thank you, Terry! A fine week ahead!

      Ștergere
  4. O abordare rațională a trecutului, prezentului și, implicit, viitorului.
    Prea mult consum de energie cu regretele, dar, deh! nu învățăm "din prima" orice lecție. 😊
    Weekend plăcut îți doresc, Suzana draga! 😘💗 Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai atunci sa ne perfectionam modul de a invata. Macar lectiile utile noua!
      Pupici, Diana draga! Pe curand❤️😘

      Ștergere
  5. Mereu aplic acest citat: 'Sa nu regreti ceea ce s-a intamplat in viata ta, ce nu poate fi schimbat, anulat sau uitat. Asa ca ia-o ca pe o lectie invatata si mergi mai departe'. A trăi cu regrete ne împiedică să ne bucurăm de prezent și să ne dezvoltăm, scăzând încrederea în sine. Este mai constructiv să învățăm din greșeli și să ne concentrăm pe oportunitățile viitoare. Weekend plăcut, dragă Suzana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect corect ceea ce ai spus, insa de multe ori evidenta, nu inteleg de ce, nu se vede. Imi place ca faci parte din cei care sunt in stare sa vada 'oportunitati viitoare'.
      O saptamana frumoasa, draga Mihaela! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  6. MihailAndrei
    O editare reusita. Kimmy singurul dolofan din Coreea de Nord o apreciaza, fara regrete :))
    https://www.youtube.com/watch?v=jYvcdhCbzJw

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebita interpretarea, evident necunoscuta mie!
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Mă alătur raționamentului și optimismului tău în ce privește regretele, e o abordare benefică : 💖 Seară frumoasă! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o abordare ce ar putea salva timp pretios si genera un tonus ridicat!
      Doar sa fiu consecventa in practica!
      Zile frumoase, draga Georgeta!❤️😘

      Ștergere
  8. Lamentémonos menos y vivamos más.
    Buen fin de semana Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exactly, this is the spirit!
      Thank you, Laura! Have a fine week ahead!❤️😘

      Ștergere
  9. Stii cum este cu regretele? Am senzatia ca exista societati care au o.. manie din a inocula regretul si a il sustine. :))
    Noi suntem printre „norocosi”. Uite iti dau un exemplu din literatura. Ionel Teodoreanu.. Doamne... la medeleni sau lorelai... vrei regret? e cat cuprinde... te apuca disperarea :))).

    Eu rad acum, dar dupa ce le-am citit... ohohoh.
    la fel Stendhal cu Rosu si negru..

    Nu imi plac regretele.. Sunt apasari de care m-a saturat sa am parte. Mai ales ca altii au grija sa mi le vare pe gat... altfel probabil nu m-as lovi de ele... Te invata de mic sa iti para rau de aia. Vai.. daca nu faci asta,, o sa ... bla bla bla :)))

    Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La abordarea cu o generare a lor prin diferite mijloace, nu ma gandisem.
      Cred ca ar trebui sa reactualizez lecturile...
      Nu cred ca ii plac cuiva regretele. Ideal ar fi sa facem totul destul de bine, ca sa nu mai fie nevoie de ele! Insa cand ne sunt varate 'pe gat' cum ai spus, intr-adevar situatia devine mai complicata.
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Daaaa, le vad chiar ca pe ceva destul de toxic. De aceea merita sa le analizam un picut!
      Toate cele bune, draga Laura!❤️😘

      Ștergere
  11. "Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.”- Eleanor Roosevelt
    Viata ne duce in situatii grele si foarte grele, altele usoare si foarte frumoase, avem mereu urcușuri si coborâri, esecuri si succese, alegem spontan sau me lasa mai mult timp de gandire... Asa e viata. Regretele sa fie cat mai putine! Si... Sa nu investim prea mult timp in a clasifica regretele, ca viata e oricum scurta!
    Frumoasa postarea ta de azi, Suzana draga. Multumesc 🤗
    O duminica minunata sa ai!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, viata este prea scurta pentru a ne risipi inutil timpul. Stiind asta, ramane sa ne ascutim simturile si intuitiile, pentru a face alegeri pe care sa nu le mai regretam.
      Multumesc mult, draga Carmen! Ne reauzim peste vreo saptamana!❤️😘

      Ștergere
  12. Eso pasa cuando se habla, sin pensar con detenimiento las palabras adecuadas.
    Feliz domingo de descanso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Another interesting aspect, dear Antonia! Thank you!
      Have a fine week ahead!❤️😘

      Ștergere