luni, 30 septembrie 2024

Citate favorite (179) -
Verificarea indoielilor...

Ii voi spune "Jocul de luni". A fost gazduit de Zinnaida a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella  si acum a venit randul meu sa-l preiau.
Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”:
Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei
pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o!   (Tabelul este la finalul postarii.)


'Cresterea reala este atunci cand incepi
sa te verifici si sa te corectezi'.

'Indoiala este originea intelepciunii'.

'Intrebari pentru a te verifica:
Cum ma simt? > Ce nu merge? >
Ce merge?> Ce am nevoie?>
Pentru ce sunt mandru?>
La ce pot sa renunt?

'Indoiala omoara mai multe visuri
decat o va face esecul'.

'Fa mai multe lucruri care sa te
faca sa uiti sa-ti verifici telefonul'. 😊

' Daca te indoiesti de puterea ta,
iti dai puterea indoielii tale.'

'Mi s-a spus sa imi verific atitudinea.
Asa am facut si este acolo. Nu s-a dus
nicaieri. Care este problema?'😊

'Oamenii pot avea dubii despre ceea ce spui,
dar vor crede intotdeauna ceea ce faci'.

'Ieri este un cec anulat: uita-l. Maine
este un bilet la ordin: nu conta pe el.
Astazi este numerar: foloseste-l.'

'Sa nu te indoiesti niciodata de ceea
ce poti face. Pentru ca poti face tot
ceea ce iti propui'.

Despre indoieli am mai vorbit, insa de aceasta data mi s-a parut corect sa
fie impletite cu ideea de verificare. Pentru ca asta facem de obicei, cand avem
niste dubii. Verificam, daca subiectul il consideram de interes. Merita efortul?
Depinde de miza, zic.  Insa daca instinctul ne sugereaza ca merita sa continuam
clarificarile, este pacat sa nu o facem chiar atunci, ca doar stim ca regretele
ar urma daca nu...
O sa las in continuare un mic citat dintr-o carte a lui David R. Hawkins,
"Putere versus Forta". Abia am inceput-o, insa scriu totusi ceva din ea, pentru
ca nu ma pot abtine, veti vedea de ce.

"Prin folosirea procedeului kinesiologic descris aici ne stau la dispozitie informatii
  nelimitate despre orice subiect, fie el prezent sau trecut. Dar intelegerea faptului ca
  se poate sti totul despre absolut orice creaza la inceput un soc paradigmatic.
  Aceasta reactie provine in general din intelegerea caracterului nonlocal, impersonal
  si universal al constiintei insasi si, mai ales, din observarea faptului ca propriile 
  noastre ganduri si motivatii sunt transparente peste timp.
  Faptul ca fiecare gand si actiune a noastra lasa pentru totdeauna o urma de nesters
  in univers poate fi o idee cel putin nelinistitoare".

  Mi-a placut cum autorul a adaugat ca
"deoarece acest subiect este in realitate unul  extraordinar de simplu, e foarte dificil sa-l
  prezentam unei lumi atat de atasata de complexitate."

 
Cam atat pentru aceasta serie.
  De maine incepe octombrie. Sa va fie cu sanatate si bucurii!
 

 
  Citate favorite (178) - Ganduri despre autocontrol

 @@@@@@@@@
 





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu