joi, 28 martie 2024

Reflexii in oglinda (148) -
Frumusetile primaverii si
o completare la MFC (399)

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!




Stie cineva ce copac are ciufulelile alea?

O vedeti?






Adaug aici o completare la MFC (399) in care am prezentat creatii ale
artistei  Lesley Pyke. Filmuletul contine cateva idei despre cum se realizeaza
gravarea unei vaze.





Daca veti dori sa mergeti mai departe pe firul acestei povesti, sunt multe alte exemple.


Reflexii in oglinda (147)


@@@@@@@@@
Cum sa ne simtim energia.



Nu dureaza mult si e chiar bun exercitiul!


28 de comentarii:

  1. Primavara se revarsa in fotografiile tale... Superbe reflexii!
    Un seara minunata 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut noroc si cu momente insorite, asa ca am cules cateva
      imagini deosebite, pe care am vrut sa vi le arat.
      O seara minunata si la voi, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere
  2. Am fotografiat azi nişte pomi înfloriţi. Dar bătea vântul destul de tare, fotografiile sunt mişcate.

    Să-ţi fie toată primăvara pe plac, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintr-o astfel de imagine miscata ar putea iesi efecte deosebite...🙂
      Imagineaza-ti ca am inceput sa fac poze si gandind efectele...
      Asa sa fie pentru toata lumea, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
    2. N-am şters imaginile mişcate. 😊
      Le pot folosi oricând pentru efecte - dacă îmi vine vreo idee. 😊

      O zi de vineri pe gustul tău, dragă Suzana! !❤️😘

      Ștergere
    3. Foarte bine ai facut! Am facut o poza pe un placaj de lemn. Sunt curioasa ce va iesi de acolo...😊
      O zi de vineri cam aglomerata, dar eficienta in general.
      Un weekend placut, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  3. Incepe festivalul florilor, este colorat si parfumat si in drumul meu spre munca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superba perioada asta. Te incarci pozitiv, ceea ce este perfect.
      Un final de saptamana placut!❤️😘

      Ștergere
  4. O mierlă?🙂
    Arborele ar putea fi o salcie, nu se vede suficient de clar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca era mierla. Canta foarte frumos. Si ma mir ca am reusit sa o fotografiez. Insa arborele nu stiu ce sa spun. Era intr-o zona unde nu prea trec la pas. Asa ca era totusi ceva nou. Salcia are altfel crengile. Si nu avea nimic verde inca. Si pufi ca aia zbarliti nu am mai vazut. Candd aflu, iti spun.
      Weekend placut!

      Ștergere
    2. Poze cat mai frumoase din drumetii!🙂

      Ștergere
  5. O feerie.M-am bucurat sa revad mai ales floricelele galbene si cele rosii ale gutuiului japonez din al doilea colaj, dar bineinteles ca le-am admirat si pe celelalte.O bucurie!
    Foarte interesant clipul in completare la mfc si celalalt mi l-am salvat sa il vad pe indelete. Multumesc
    De vreo doua zile desi ma abonez la mesaje nu am mai primit NIMIC. Nici ce scriu eu, nici ce imi raspundeti voi :))))). Na gaselnita.
    Sper sa isi revina... :O
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt atat de multe clipuri cu tehnica ei, pentru cine ar vrea si ar putea. Iar floricelele sunt minunate. Nu prea am eu timp sa colind. Cred ca deja multe s-au si trecut. Pe blogger sa te abonezi la mesaje? Sunt departe de tot...
      Sper sa revina ceva ce habar nu am...🙂
      Pupici! Un weekend fabulos, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. The Spring is so beautiful now. Most trees are in bloom.
      Awesome period!
      Have a fine weekend, Roentare!

      Ștergere
  7. Those are wonderful photos, the flowers are so pretty!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorry Terry, you entered in spam...
      It's the perfect season, with so many beauties around!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  8. Frumusețile primăverii tale mi-au adus un plus de bună dispoziție iar clipul cu gravarea unei vaze care a revelat arta în acțiune a fost binevenită. O zi frumoasă dragă Suzana ❣️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 'Arta in actiune' - imi place cum suna! Sa-ti pastrezi mereu buna dispozitie, pentru alte inspiratii!
      Un weekend bucuros, draga Georgeta! ❤️😘

      Ștergere
  9. La Primavera, es una gran fuente de inspiración.
    Feliz fin de semana de descanso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorry Antonia. No idea why you entered in spam.
      Exactly, this season during which the nature revives is amazing!
      Hugs and a fine weekend. And April! ❤️😘

      Ștergere
  10. S-a instalat bine şi cu forţă, nu mai dă înapoi de acum :)
    Frumoase fotografiile tale, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sper si eu. Sa nu mai dea inapoi!
      Insa va trece atat de repede, parca vad. As opri-o un pic, daca as putea.
      Multumesc, draga mea! Un final de saptamana vesel! ❤️😘

      Ștergere
  11. Natura s-a trezit la viață! Superbe fotografiile! Seara frumoasă si weekend relaxant sa ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, draga Mihaela! Sa ne bucuram de cea mai frumoasa perioada, in care natura reinvie!
      Pupici! Weekend minunat!❤️😘

      Ștergere
  12. Într-adevăr, asociem primăvara cu pomii înfloriți.
    Pentru mine însă, vestitorii primăverii sunt brândușele, toporașii și lăcrămioarele de pădure. Acestea erau florile care înfloreau mai întâi în pădurea de la marginea orașului nostru.
    Țin minte că am și chiulit de la ore să mergem la cules de brândușe ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu prea ajung in padure. Si chiar ma intrebam de lacramioare, ca zici, nu cred ca am vazut pana acum. Mirosul lor este exceptional.
      O primavara frumoasa in continuare, Exergy si plina de aromele preferate! ❤️😘

      Ștergere