vineri, 8 martie 2024

Reflexii in oglinda (145) -
'Premeditari' aleatoare...

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!











La Multi Ani de 8 Martie!
Sa ne fie zilele cu bucurii, azi si mereu!




Reflexii (144)




@@@@@@@@@






30 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Thank you, Roentare. I did them, thinking about the game! A little bit more than usual...
      Have a fine weekend.

      Ștergere
  2. Descoperirile şi fotografiile tale sunt într-adevăr întotdeauna speciale, deosebit de interesante, de sugestive.
    Zi de 8 Martie şi weekend pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceasta data m-am gandit mai mult. Iar frunza luminata mi s-a parut uluitoare cu cate ramificatii are. Ma intreb cum or fi vasele noastre de sange capilare...
      La Multi Ani, draga Vero! Bine ca am reajuns la calculator inca azi!🙂
      Un weekend placut si tie. ❤️😘

      Ștergere
  3. La mulți ani cu bucurii și o primăvară însorită, dragă Suzana! :P
    Îmi plac toate, dar cea cu trandafirul, în care se reflectă, cred, vasul în care e minunăția colorat-parfumată, cred că e cea mai reușită! Te felicit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela draga, inca o data La Multi Ani de ziua ta si apoi de 8 Martie.
      Iar vaza rosie si transparenta era prea inalta pentru a face o poza cu ea si trandafirul. Asa ca acel unghi mi s-a parut potrivit. Si chiar era parfumat, ceea ce se intampla mai rar.
      Multumesc mult si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  4. Minunate imagini, dragă Suzana. La mulți ani de 8 martie, o zi frumoasă și bucuroasă ❣️🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am straduit sa fie frumoase, ca sa se potriveasca cu ziua noastra!
      La Multi Ani, draga Georgeta! Un weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  5. La multi ani, Suzana draga! Un 8 Martie cu bucurii, flori si soare! Sa ai parte de o prmavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Carmen. Asa sa ne fie zilele si azi si mereu, cu flori si senin! ❤️😘 La Multi Ani!

      Ștergere
  6. Oricât de speciale ar fi cuvintele, ele nu vor putea să-ți redea tot respectul și admirația pe care ți le port în suflet. La mulți ani! Ziua de 8 Martie să-ți fie primăvară-n suflet! Seară frumoasă!🤗💖🌹✨

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani, draga Aurelia. Multumesc pentru gandurile tale atat de speciale si cu o rezonanta deosebita. Chiar incredibil de deosebita.
      Sa-ti fie mereu senin si primavara in suflet. Asa cum cred ca mereu se intampla, insa uneori cuvintele trebuie rostite.❤️😘🌹✨

      Ștergere
  7. https://i.pinimg.com/originals/f4/be/09/f4be092cda01762991734dc73065cc92.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O felicitare inflorita, dulce si jucausa! Multumesc inca o data, Aurelia!
      ❤️😘🌹✨

      Ștergere
  8. Me gusta especialmente la imagen de la rosa.
    Feliz fin de semana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And that rose had a special fragrance!
      Hugs, Antonia! Have a fine weekend!❤️😘

      Ștergere
  9. Beautiful art all around. Happy Birthday!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Terry! There are so many shapes around us, so we can play in such different ways!
      I wish you a fine weekend!

      Ștergere
  10. Ce alegeri interesante ai pregatit pentru astazi!
    Frunza aceea imi aminteste de orele de botanica si de mircoscop! Fotografia cu trandafirul imi aminteste ca ama vut si eu problema asta la un moment dat - din cauza inaltimii unor flori :)
    A treia poza este foarte interesanta - poate ne povestesti despre ea. La fel si a patra - banuiesc ca este oglindire in folie din aceea speciala?
    Urmatoarea este o mandala nu? :D Din Efecte..

    La multi ani draga mea!! Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca problema de fond este lipsa unui spatiu dedicat pentru a fotografia pe diferite dimensiuni. Asa ca nu prea aveam de ales...
      Obiectul din a treia poza nici eu stiu exact ce destinatie are. Pe o parte este ca un suport de cana. Pe cealalta parte este o matrita a chipului. Materialul este ca o rasina. Este dintr-un magazinas de diverse obiecte disparate sau defecte. Asa ca nu stiu mai multe. Poza inversa mi-a iesit usor blurata si nu am mai pus-o. Poate cu alta ocazie. Iar oglindirea este tot in cartonul pe care am lipit folia.
      Am vrut sa vad cum apare sarma...
      Normal ca e din efecte. Stii ca am devenit dependanta...
      Pupici si weekend fain, draga Rux! Sa va fie bine!❤️😘

      Ștergere
  11. La multi ani de 8 Martie, dragă Suzana!
    Fotografiile sunt superbe! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Mihaela! Am zis sa fie ceva mai aparte pentru o astfel de zi.
      Pupici! La Multi Ani si spor la tot!❤️😘

      Ștergere
  12. Happy belated birthday, dearest Suzanne! 🎂
    The photos you share never cease to amaze me with their creativity and beauty.
    Wishing you joy, love, and many more wonderful discoveries in the year ahead.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much Veronica. The same for you, dear friend!
      I am also surprised how some ideas appear, related to our games, but not only. And I love this. And I am grateful for your warm thoughts.
      Hugs and blessings, dear Veronica! And love with joy your own dicoveries, because you have so many!❤️😘

      Ștergere