sâmbătă, 2 martie 2024

#Fiction Monday (167) -
So many possibilities!
Atat de multe posibilitati!

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'TACKLE'.



'Abordeaza proiecte pe care altii nu le doresc'.

I didn't know this word and consequently I didn't even use it until this game.
Another thought came. What consequences could there be if I knew more... Possible!
I once talked about a 'Course in miracles'. In lesson 24 there is a very 
interesting topic:
'I do not perceive my own  best interest'...
If you realized that you do not perceive your own best interests, you could be taught what
they are. But in the presence of your conviction that you do know what they are, you cannot learn. The idea for today is a step toward opening your mind so that learning can begin'.

 I saw fishing tackles - I don't tick the experience.
 I saw tackles, but I didn't sail.
 I've seen tackles in sports shows, but... the same.
 I haven't even tackled a horse!

I missed such experiences in this life. But I learned not to waste time with regrets, even
if such ideas inevitably appear. It's just that I don't give them importance anymore,
discovering other things that I keep approaching, leaving anchors here and there, to be
easier to navigate on the paths of life...

'Daca problemele lumii par prea mari pentru a fi
abordate, ganditi in mic. Pas cu pas. Castigurile mici
construiesc increderea, deschid calea schimbarii'.

Nu stiam acest cuvant si pe cale de consecinta nici nu l-am folosit pana la acest joc.
A venit un alt gand. Ce de consecinte ar putea fi daca as sti mai multe...Posibil!
Vorbisem candva despre un 'Curs de miracole'.  La lectia 24 este o tema foarte
interesanta: 
'Nu percep ce e in interesul meu'...Daca ti-ai da seama ca nu percepi ce e in
 interesul tau, ai putea fi invatat ce este. Dar in prezenta convingerii tale ca stii ce
 e, nu poti invata. Ideea de astazi este un pas in directia deschiderii mintii tale ca 
 sa poti incepe sa inveti.'


Am vazut unelte de pescuit - nu bifez experienta.
Am vazut parame, dar nu am navigat.
Am vazut placari in emisiuni sportive, dar... la fel.
Nici macar un cal nu am inhamat!

Am ratat astfel de experiente in aceasta viata. Insa am invatat sa nu pierd vremea
cu regretele, chiar daca astfel de idei apar inevitabil. Doar ca nu le mai dau importanta,
descoperind alte lucruri pe care le tot abordez, lasand ancore pe ici pe colo, pentru a fi
mai usor de navigat pe cararile vietii...


'Un obstacol nu este decat o piedica
temporara ce asteapta sa fie abordata.'


'Puteti judeca un lider dupa marimea problemei
pe care o abordeaza. Oamenii aproape intotdeauna
abordeaza o problema de dimensiunea lor si le ignora
sau le lasa altora pe cele mai mari sau mai mici'.




#Fiction Monday (166) - Among colors


16 comentarii:

  1. Your words are always inspirational

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🙂 The words come, so I'm glad I have the possibility to write them here. If you think this, I'm glad again! Thank you!
      All the best to you!

      Ștergere
  2. În această viaţă ratăm cu toţii o mulţime de experienţe. Din lipsă de timp, din lipsă de interes...
    Dacă reîncarnarea nu e doar un mit, atunci cred că are rolul de a ne da ocazia să experimentăm totul. 😀

    Să ai o primăvară cu experienţe plăcute, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce idee imi vine vazand raspunsul tau? Ca succesiunea vietilor, daca ideea 'nu e doar un mit', reprezinta o succesiune de experiente pe care suntem 'invitati' sa le parcurgem, chiar daca nu ne dam seama de invitatie.😀 Timpul si interesul, evident devin factori perturbatori, insa nu merita de introdus regretele in ecuatie, pentru ca daca nu e sa fie poate ca nici nu trebuia sa fie. ... Vointa Universului. 😀 Cam incalcit, recunosc...
      Multumesc, draga Vero. Experientele sunt placute oricum.E de invatat de pe urma lor orice rezultat am obtine.
      Sa fim sanatosi, ca asta este mai important!❤️😘

      Ștergere
  3. Those are all great. It takes sincerity to become a good leader.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. But at least we know how to identify them...!
      All the best, Terry!
      Have a fine week!

      Ștergere
  4. Nici nu am regreta daca nu am fi constant invatati sa regretam.
    :) asta e tot o programare defectuoasa. E destul de greu sa scapi de ea, dar cu vointa.. se poate.
    :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice se poate cu vointa. Insa totusi nu cred ca am invatat de la cineva asa ceva. Poate doar in mod subliminal!
      Pupici si o saptamana usoara, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  5. Tengo claro , desde hace bastante tiempo, de lo que realmente despierta mi interés.
    Que tengas una buena semana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This time you enter in spam...
      It's perfect to know this. I know a lot of people who don't. No idea why!
      Hugs, Antonia! I wish you a fine week ahead!❤️😘

      Ștergere
  6. Cred că viața ne oferă vrem nu vrem, câteodată, tot felul de experiențe. În general dacă avem mai multe experiențe plăcute suntem mai optimiști… Mai cred că sunt și experiențe neplăcute și că de aceea e bine să învățăm și din experiențele altora 🙂
    O după amiază frumoasă, dragă Suzana ❣️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate experientele au rolul lor, evident. Si tare bine ar fi sa invatam din neplacerile altora, pentru a nu le repeta. Am auzit si expresii ca 'mie nu mi se va intampla asa'. Si ce sa vezi, fix s-a intamplat!
      Si mai important insa sa invatam din ale noastre si sa nu le repetam pe cele rele.🙂
      Numai experiente frumoasa, draga Georgeta!
      O seara frumoasa!❤️😘

      Ștergere
  7. "But I learned not to waste time with regrets, even
    if such ideas inevitably appear. It's just that I don't give them importance anymore,
    discovering other things that I keep approaching, leaving anchors here and there, to be
    easier to navigate on the paths of life..." So much wisdom in here, Suzana.
    I wanted to let you know that my friend and blogger Anamika, who blogs at https://thebespectacledmother.wordpress.com/ wanted me to inform you that her previous attempts to comment on your blog a couple of times was unsuccessful. She couldn't understand the reason. I just wanted to let you know.
    Wish you a great week ahead and a beautiful March. ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Vinitha for telling me that. I'll try to comment on her blog to see if I can. There are all sort of problems on these two platforms.
      And thank you for your appreciation for my small text.
      Have a fantastic March, dear friend!❤️😘

      Ștergere
  8. Îmi place subiectul.

    P.s.
    Eu am înhămat în copilărie cai. Nu mi-a folosit nici în școală, nici ”în producție”, nici în căsnicie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze, am dat drumul si nu am revenit.
      Mie imi place cand descopar acest gen de cuvinte de care habar nu aveam, nu ca ar fi ceva surprinzator...
      Nu stiu daca ar fi trebuit sa iti 'foloseasca'. Insa este o experienta deosebita, totusi. Eu stand mai mult in oras, nu aveam parte de acest gen de activitati.
      Seara buna, Daurel!

      Ștergere