duminică, 17 martie 2024

#Fiction Monday (169) -
A few words about 'rustle'
Cateva cuvinte despre 'fosnet'

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'RUSTLE'.



I like the rustle of the leaves combed by the wind, it induces a feeling of well-being.
Just like the rustle of the water that spreads over rocks or banks.
But the rustle of paper when you open a book that you don't know, but you feel it
could help you to move forward, or a journal that waits your ideas or sketches,
it's really great!
I was looking for a cosmic sound and found something interesting.
I admit that my hearing  is not so fine to perceive it. But who knows, maybe someday...


Imi place fosnetul frunzelor pieptanate de vant,  imi induce o stare de bine.
La fel ca si freamatul apei ce se imprastie peste stanci sau maluri.
Insa  fosnetul hartiei atunci cand deschizi o carte pe care nu o cunosti,
dar simti ca ar putea sa te ajute sa inaintezi, sau un jurnal ce asteapta
cuminte sa-ti asterni ideile sau schitele este cu adevarat minunat!
Am cautat  un sunet cosmic si am gasit ceva interesant. Recunosc ca auzul
meu nu este atat de fin pentru a-l percepe. Insa cine stie, poate candva...




21 de comentarii:

  1. Those are all good sounds, here we also like the purr of the cat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The purrs are so lovely and calming for us. You are right!
      Have a fine week, Terry!

      Ștergere
  2. Fosnetul naturii are ceva magic in el. Cand citeam ce ai scris parca auzeam fosnetul frunzelor in padure... si simteam adierea placuta ...
    Si apoi cand ai zis de mare mi-am amintit fosnetul copacilor din staiunea Olimp.. Mi s-a facut asa un dor de mare :). Placut e sa retraiesti clipe minunate.
    Interesanta inregistrarea! Ah mi-am amintit de niste filmulete despre cum canta plantele ....

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe linkul sursa mai sunt cateva. Iti dai seama ca astfel de sunete sunt captate prin aparate, insa ar fi extraordinar sa le putem simti, ca a auzi nu stiu cum s-ar putea. Sau asa cum ai spus, muzica plantelor.
      Multumesc, Rux! Pupici si o saptamana faina!❤️😘

      Ștergere
  3. Eu deschid cărţi pe care presimt c-o să le pot savura fără să-mi pese dacă mă ajută sau nu să fac vreun progres, în indiferent ce privinţă.😊

    Să ai o săptămână doar cu foşnete pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As zice ca insasi presimtirea savurarii genereaza atata bucurie uneori, incat nici nu conteaza daca iti pasa sau nu. Dar de ajutat ajuta cu siguranta, ca orice moment placut ce ne insenineaza ziua si asta conteaza enorm.
      O saptamana cu bucurii, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  4. Toate sunetele "naturale" emit emotii. Sunete la care sufletul rezoneaza....
    Un start bun in noua saptamana 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sunt atat de benefice si frumoase aceste emotii ale sunetelor naturii. Cred ca suntem binecuvantati cu posibilitatea de a le auzi si simti.
      Multumesc, draga Carmen! O saptamana minunata!❤️😘

      Ștergere
  5. Pentru mine apa are un efect linistitor. Nu conteaza daca e ocean, mare sau un parau de munte. Dupa ce stau langa sau plutesc pe acea apa, am alta stare, mai buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau chiar ploaia. Imi place mult si zgomotul ei. La mare se intampla ceva foarte ciudat. Pur si simplu as sta ore intregi sa privesc, fara sa imi doresc sa plec. Asa ca este fireasca starea ta.
      O saptamana cu o mare linistita!

      Ștergere
  6. Tot ca un fel de vânt se aude şi sunetul cosmic. :)
    Săptămână bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, se aude foarte ciudat. Ce mi-ar placea sa vad cum sunt inregistrate. Cred ca este fabulos momentul.
      O saptamana frumoasa si tie, draga Potecuta!❤️😘

      Ștergere
  7. Unas palabras que dan mucho de sí, para realizar grandes escritos.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. What a warm comment. Thank you!
      Hugs, Antonia! Have a fine week!❤️😘

      Ștergere
  8. Sunetele pe care le auzim când suntem în mijlocul naturii ca și o carte pe care o citim cu plăcere ne îmbunătățesc starea de spirit. O săptămână cu cele bune și o stare de spirit cât mai plăcută 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce bine este cand se intampla asta! Sunt doua din parghiile ce ne ajuta sa ne mentinem pozitivitatea.
      Multumesc, draga Georgeta! O saptamana plina de activitati pe
      placul tau! ❤️😘

      Ștergere
  9. How beautifully have you described the sounds, Suzana! ❤️
    Thank you for joining Fiction Monday. Have a great week ahead. ❤️🙏🏼

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Too kind Vinitha! A few significant sounds for me...
      Thank you for the game, my friend! Have a fabulous week ahead!
      ❤️😘

      Ștergere
  10. MihailAndrei
    Fosnetul razelor de soare cand strabat frunzele
    https://www.youtube.com/watch?v=nnFtBTmA4mE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna frumos, doar ca in mod ciudat nu il pot vedea. Zona filmuletului este alba, ca si toate linkurile lui Josh Kramer, ca am intrat pe YT lui.
      Mai explorez.
      Un weekend placut sa ai!

      Ștergere
    2. Gata, am vazut. Am rulat un cleaner... Multumesc mult!

      Ștergere