miercuri, 27 martie 2024

Miercurea fara cuvinte (399)
Sticla este pe scena...
The glass is on stage...

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day'

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - artist Lesley Pyke)











Happy WW!



MFC (398)


Pentru iubitorii de pasari! Explorand link-ul veti auzi cantecul pasarilor!
Dar nu numai.
For birds lovers! By exploring the link you will hear the birdsong! But not only.


Source




Paste Fericit,
pentru toti cei care il sarbatoresc pe 31 martie!

Happy Easter,
for all who celebrate it on March, 31!






Update: Glass tutorial engraving at Reflexion game (148)
 
 

48 de comentarii:

  1. wow, superbe! Aceasta tehnica este impresionanta! Toata admiratia pentru acesti artisti ai sticlei!
    Happy WW, Suzana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebite foarte. Stilul asta nu cred ca l-am mai vazut pana acum.
      Happy WW, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere
  2. These diagrams are looking very nice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I want at reflections game to add some details about the technique.
      It's so special.
      Happy WW, Roentare!

      Ștergere
  3. Sticla dă un spectacol superb!

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, gravarile pe sticla sunt deosebite. Tare mi-au placut.
      Happy WW, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  4. Sunt creații remarcabile aceste picturi foarte elegante, care din cât am înțeles sunt gravuri pe sticlă făcute manual, fapt ce presupune talent, muncă și un adevărat profesionalism având în vedere rezultatele. Minunată alegere, o zi frumoasă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca doar prima este si pictata, insa celelalte sunt gravate. Imi imaginez metoda, insa fiind suprafete curbe este chiar dificil de realizat. Oricum, am inteles ca are multi ani de experienta, asa ca rezultatele sunt pe masura.
      Multumesc pentru gand, draga Georgeta. O zi frumoasa. ❤️😘

      Ștergere
  5. La inceput nu am inteles cum sunt realizate lucrarile dar am aruncat o privire pe pagina autorului si am vazut ca sunt un fel de picturi/gravuri. E greu de facut asa ceva si ma intreb ce faci daca spargi vreun pahar dupa ce ai terminat lucrarea 🙂🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele mai multe sunt gravuri. Nu cred ca pentru ea ar fi vreo problema spargerea unei lucrari. Mai degraba pentru cumparatorul unei lucrari.🙂 Mie mi-a placut mult tripticul cu vasul!
      Seara buna, Cristi!

      Ștergere
  6. Thank you so much for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/03/barnegat-lighthouse-on-long-beach.html

    RăspundețiȘtergere
  7. These are beautiful. Can't imagine the skill needed to do this on a fragile surface.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probably the glass is not so thin. And she has many years of experience. I'll try to find a video with the technique and I'll put it at the reflexion game. I'll tell you after.
      Happy WW, Alana! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Mi-au placut si mie enorm.
      Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  9. Etched glass always has an elegance about it. Very beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beautiful and elegant, you are perfectly right. And very complicated as design.
      Happy WW, Yvonne! have a fine week!❤️😘

      Ștergere
  10. Oh I love these pieces. So beautiful. Wow.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs my friend. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love the creations from glass. There are so elegant!
      Thank you also for your Blog Hop.
      Happy WW, dear Sandee. Hugs and a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Daaa, sunt atat de frumoase!
      Happy WW si inspiratii! ❤️😘

      Ștergere
  12. Beautiful glass pieces! As you might have noticed from some of my photos, I am rather fond of glass. And metal 😺

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glass and metal is a fine combination indeed. I'm glad you liked
      these creations.
      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  13. Foarte frumoase sunt! Am apelat şi eu la cineva care foloseşte tehnica asta, dar a fost pentru un mesaj pe pahare, nu desene, dar foarte de efect, îmi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt destule unelte pentru o astfel de tehnica. Insa trebuie macar un mic atelier si gestionat atent pulberea de sticla. Am vazut desene pe cani, insa nu si gravuri pe sticla. Probabil ca nu am fost eu atenta.
      Happy WW, draga Potecuta!❤️😘

      Ștergere
  14. Superbe! Arta la superlativ! Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O munca deosebita pentru astfel de minuni, intr-adevar.
      Pupici si Happy WW, draga Mihaela!❤️😘

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Sper sa nu fie prea insetat, totusi. Ca poate iese din pahar...🙂

      Seara buna!

      Ștergere
  16. Minunate! Câtă muncă, răbdare și talent!
    Imi place fotografia alb -negru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astfel de imagini au un impact mai puternic, intr-adevar.
      Imi pare bine ca ti-a placut alegerea de azi.
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  17. The glass engraving is so beautiful and detailed. Happy Easter to you too.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's beautiful but difficult to do it. Thank you so much Jackie!
      Happy WW and a fine Easter Celebration. Ours will be in May.❤️😘

      Ștergere
  18. WOW, the glass etchings are really beautiful and are quite the art form! Happy Easter to you too!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Happy Easter to you, I'll celebrate later, in May.
      I admit that I had the same reaction when I saw them!
      Perfect creations.
      A fine weekend, Terry!

      Ștergere
  19. Wow, these glass engravings are exquisite!
    The elephant is my favourite 🐘
    Thanks for sharing, Suzanne!

    hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! I could not imagine an elephant on a glass, but it was so nice there. You are perfectly right to put this image on top.
      Thank you, Veronica! Hugs and blessings!
      Happy Today and a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  20. OOOO o carafa (sau poate e vaza dar eu asa am vazut-o la prima vedere) ca cea din prima poza as vrea si eu. Am avut ceva de gen fara gravura.. deci poate veni si fara.. :)))). Si musai cu o fantana sau un izvor :))).
    Foarte dragute si pozele de final.
    happy Easter si din partea mea - vom sarbatori si noi cred macar asa un pic, ca vin cei mici vreo 2 zile yey!!!
    Pupici happy ww

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carafa este minunata, doar ca baza mi se pare foarte mica. Am avut un vas banal pentru flori, fara toarta insa cu baza cam identica. L-am facut praf. Florile trebuiau puse ff echilibrat. As fi curioasa ce stabilitate are.
      Oooo, vei petrece de doua ori sa inteleg, ceea ce e perfect. Sa te bucuri impreuna cu dragii tai.
      Pupici si Happy Azi! ❤️😘 Un final de saptamana fabulos! Astept cuminte vesti...

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. Mi-am dat seama, insa m-a surprins ca nu se vedea aglomeratie.🙂

      Ștergere
  22. Los diseños, de esos vidrios, son muy vistosos y son preciosos los grabados que hay en ellos.
    Felices Pascuas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excelent creations on glass. A beautiful fragility!
      Hugs, Antonia. Happy Easter for you. I'll celebrate in May.❤️😘

      Ștergere
  23. Beautiful Art on Glass, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Art on glass is beautiful indeed, but the songs of the birds are lovely.
      A good start in April!

      Ștergere