miercuri, 13 martie 2024

Miercurea fara cuvinte (397 )
Arta Fotografica - Photo Art

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening'
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - photographer Elise Bergsma (Enchanted))









Happy WW!



MFC (396)








36 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Indeed, there are so special!
      Happy WW and beautiful new images!

      Ștergere
  2. E într-adevăr artă! Ochiul mi se pare fascinant. Ca şi cheia de sub el.

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ochiul acela seamana cu o poza a cerului intitulata ochiul lui Dumnezeu. Bineinteles ca arata diferit, dar mi-a placut si ideea centrului universului. Jocul cu bijuterii mi s-a parut iarasi interesant.
      Happy WW, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  3. imi plac toate fotografiile, fiecare are ceva delicat, ceva special. Multumim pentru aceasta frumoasa prezentare!
    Happy WW, Suzana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut si mie descoperirea si de data asta... Parca este un filon fara sfarsit frumusetile astea si este tare bine.
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  4. Eee, ba da. îmi plac mult! Şi mi-am amintit că aveam şi eu un lănţişor din ăla cu biluţă şi nu mai ştiu unde e. Mi-ai dat de lucru, trebuie să mă pun pe căutat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-l gasesti in locurile tale secrete, draga Potecuta! Unde se odihnesc linistit lucruri dragi.
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  5. Such beautiful art and that magical eye is so cool!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This is a very beautiful symbolic center of the universe!
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  6. Intriguing use of jewelry in the art. My favorite was the one with the goldfish.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The art of jewelry is beautiful and using them in photos I think it's very smart. The one with the gold fish is so special!
      Happy WW, Alana!❤️😘

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. I love effects, so I am a big fan of this kind of art.
      Happy WW, Jackie!❤️😘

      Ștergere
  8. So beautiful. Wow. You always find the most amazing photographs.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Big hug. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I''ll do my best to find special subjects for my friends!
      Happy WW, dear Sandee! Hugs!❤️😘

      Ștergere
  9. Mie-mi place a doua imagine, chiar daca nu stiu ce reprezinta cu exactitate. Imi place auriul acela..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa titlu, posibil sa fie un pandant similar cu ceva purtat de cineva din filmul Harry Potter. Auriul ala este chiar de efect.
      Seara buna, Cristi!

      Ștergere
  10. Frumoase fotografiile, prinse în anumite momente subiectele din imagini devin interesante, par să aibă povestile lor. De exemplu, uitându-mă la prima imagine văd gingășia florilor de primăvară,… Seară frumoasă, dragă Suzana ❣️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este totusi primavara. Astazi am vazut o magnolie cum a inceput sa infloreasca. Si cativa pomisori care au indraznit si ei inflorirea.
      Toate cele frumoase, draga Georgeta! ❤️😘

      Ștergere
  11. So many lovely pieces on display!
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/03/there-isnt-much-thats-sweeter-than.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A lovely series, with beautiful colors.
      Happy WW, Sue! ❤️😘

      Ștergere
  12. Absolutely creative and so good.
    I visited you via My Corner of the World
    My link: 29. I hope you will join us and share your links with us at Wed-Sat at #WordlessWednesday (words welcome) https:// esmesalon. com / tag / wordlesswednesday/ See you soon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. So special, indeed, these beauties. Thank you for the visit
      and comment.
      Happy WW!❤️

      Ștergere
  13. En cada una de las imágenes, hay mucho arte.
    Variados elementos ha sido sujeto de este arte fotográfico.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like this kind of art, using other beautiful objects, or nature elements. Hugs Antonia! Have a find week!❤️😘

      Ștergere
  14. Superbe fotografii. Îmi place mult a doua, îmi amintește de hotoaica aurie din Harry Potter.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai dreptate cu hotoaica. Nu imi picase fisa ca seamana cu ea.
      Imi plac mult efectele din imagini.
      Happy WW, draga Niko! ❤️😘

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. It is quite special this technique of photographies.
      I'm glad I ddiscovered it!
      Happy WW, Roentare.

      Ștergere
  16. Ce frumos! Cate povesti pline de sclipiri!
    Mie imi place prima fotografie cu florile :). si mi se pare super draguta cea cu pisicuta:D.Dar toate sunt reusite - si parca aduc asa un fel de caldura :)
    Happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am ales si mi-au placut, insa imaginea pisicutei mi s-a parut tare frumoasa si mie!
      Happy Azi, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  17. You are always discovering incredibly stunning images to share with us.
    Thanks Suzanne.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometimes I think that discovering beauties and interesting things or useful thinks it's like a purpose, even it's sound strange...
      Thank you, Veronica!
      Hugs and blessings! ❤️😘

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. The artist created indeed so beautiful photos!
      Thank you for the visit and comment.
      All the best to you!

      Ștergere