joi, 14 martie 2024

Reflexii in oglinda (146) -
'Premeditari' aleatoare (2)

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!


O mica amintire racoroasa...






Prima data cand floricica sta
in pozitie verticala!



Reflexii (145)





Un final de saptamana pe placul vostru!

24 de comentarii:

  1. Cele două frunze îmi plac cel mai mult. 😊

    Noapte bună şi zile frumoase în continuare, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Speram sa vad mai multe detalii ale frunzelor, ca data trecuta, insa au avut un alt model interior. Din pacate inca nu stiu de la ce planta!😊 Seara buna si un weekend placut, draga Vero! Spor la tot!❤️😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Thank you, Terry! The reflexion game is the playing time!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  3. Primele doua poze mi-au amintit de o plimbare (cred ca ultima in acea formula) cu Tati si Dodo la inceput de 2017. Am facut atunci si 2-3 poze. :) Tot asa era o luna frumoasa.. si mai era si zapada :).
    Imi place mult poza cu lalaeaua.
    Privind poza cu instrumentul de suflat, mi-amamintit ca a si eu unul care nu mai stiu cum se numeste.. e ceva cu clape (de plastic..) de cand eram mici.. chiar ma intreb pe unde o fi.. Ca m-as juca un pic cu el :))).
    Jocul cu margelute si frunze imi place tare mult, iar urmatoarea poza mi-a adus multa liniste si bucurie. E tare frumoasa poza - cata pace.

    Floarea este superba. Prima data? Ce surpriza frumoasa. Si ma bucur va ne-ai aratat si noua.
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis sa fie si putina zapada, sa ramana macar o poza cu ea si pe aici. Poza cu instrumentul muzical e de la televizor, sa stii.
      Am un suport de plastic pe care e un bec. Mi-am zis sa ma mai joc cu el, ca pot iesi poze interesante.
      Si da, este prima data cand este o floare in pozitie verticala. Sunt toate aplecate. Am prins-o la fix. Acum este deja inchisa si aplecata.
      Pupici, draga Rux! Un weekend linistit si inspirat! ❤️😘

      Ștergere
  4. Ce icoană frumoasă! Și floarea e deosebită. Și toate aceste idei minunate pe care ni le împărtășești.
    Un final de săptămână binecuvântat și ție, dragă Suzana! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marturisesc ca icoana este facuta de mine la un atelier de pictura, mai putin foita, pe care nu am pus-o eu. Doar am mai invatat ceva.
      Sunt atat de multe idei pentru jocul asta, incat mi-e cam greu sa aleg.
      Un final de saptamana cu pace si liniste, draga Daniela!❤️😘

      Ștergere
    2. Atunci, mărturisesc și eu că am vrut să te întreb dacă este lucrarea ta. 🥰
      Felicitări! ❤️

      Ștergere
    3. Multumesc mult. Are multe stangacii, pictura pe sticla fiind mai complicata decat pe panza, insa m-am simtit multumita ca a aparut.
      ❤️😘

      Ștergere
  5. Vai ce imi plac, toate fotografiile! Superbe!
    Prima si cea cu frunza sunt absolut artistice!
    Un start bun in weekend Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine imi pare. Mereu ma gandesc la subiecte, insa uneori poposesc firesc! Seara buna si weekend placut, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  6. Ah, Luna! Întotdeauna mi s-a părut fascinantă. Frunza portocalie îți aparține? Și am remarcat penele de păun în ultima fotografie, și mie îmi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este fascinanta si mi-ar placea un punct fix de observare in balcon, insa nu prea am gasit solutii. Nu, a adus-o sotul de la birou. Erau cateva ingalbenite si cazute. O planta decorativa, insa inca nu am aflat ce anume. Imi plac enorm penele, insa inca nu stiu cum sa le introduc intr-un fel de tablou. Astept o idee geniala.😊
      Weekend fain!❤️😘

      Ștergere
    2. Frunza este de la un philodendron prince of orange din câte văd, are frunze și verzi și portocalii. Tânjesc și eu după această plantă 😀.
      Am un evantai din pene de păun, este vechi dar mie îmi place. O să încerc să îl prezint, să văd ce poze reușesc să îi fac.

      Ștergere
    3. Multumesc pentru revenire. Fac precizarea ca ce am primit nu fusesera din cele portocalii, ci fusesera vestede. Am vazut poze cu planta si este frumoasa. Imi dau seama ca am mai vazut-o. Insa sotul imi spunea ca este chiar inalta.
      Evantai? Nu am vazut pana acum din pene. Chiar, poate reusesti vreo poza. O duminica faina! ❤️😘

      Ștergere
  7. Mica aminire a fost şi încă e foarte aproape, e la uşă. Nu zic că nu-mi place, dar parcă acum e cam târziu, poate pleca. :D
    Weekend frumos, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarna asta chiar a fost bizara. Zilele astea a tot plouat in B.
      Insa poza aia era printre putinele cu zapada si mi-au placut umbrele, asa ca am lasat-o.
      Weekend frumos si tie, draga Potecuta!❤️😘

      Ștergere
  8. La luna parece mágica y es fuente de inspiración, para los amantes de todo tipo de arte.
    Feliz fin de semana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The moon is magical, indeed. And it's a rare photo for me, because usually I do not obtain a result.
      Hugs, Antonia! Have a fine Sunday and the week ahead.❤️😘

      Ștergere
  9. Zăpada este cea mai valoroasă! :D

    RăspundețiȘtergere