miercuri, 27 septembrie 2023

Miercurea fara cuvinte (376 )
Foarte mult verde
A lot of green

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly';
pe blogul 'Catsynth';
pe blogul 'Pandoraandmax' at #Allseasons;

(Sursa imaginilor)











Happy WW!


MFC (375)

@@@@@@@@@




Trucuri utile.../ Useful tricks:





40 de comentarii:

  1. Minunate imaginile alese. O săptămână liniștită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Laura! O saptamana cat mai usoara
      si la voi!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  2. ce de verdeee! mi-e sufletul plin de frumos ☺ multumesc Suzana draga!
    Happy WW! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai se pare ca azi ne-am asortat culorile, draga Carmen!
      E o culoare incantatoare!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  3. What lovely images again :-)

    Have a green artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Steve! I am addicted of lovely images!
      Happy WW and a greenstatic week!

      Ștergere
  4. Frumos!
    Verdele e culoarea vieţii. A lumii noastre vii. 🙂
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea imi si place. Sau poate si pentru ca am putin verde
      in ochi! 🙂
      Happy WW, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Yes, there are! And so much green is fabulous! Very calmly!
      Happy WW, Jackie! ❤️😘

      Ștergere
  6. o infuzie de verde!! :D
    Ultima poza imi aminteste un pic de cum erau odata drumurile patriei...
    Mi-a placut mult umbreluta :D - vreau si eu una :))).
    Pupici cu drag si happy WW
    ps: filmulete sunt super faine, unul plin de dragalasenie si celalalt de trucuri interesante .D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te gandesti la cele japoneze? Nu ma pricep, insa la ele m-am gandit.
      Animalutele sunt incredibile. Iar trucurile alea, cine stie cand avem nevoie de unele...
      Pupici si Happy WW, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  7. Foarte, foarte frumoase! În mod special îmi place ultima, pare un portal. Despre tunelul iubirii am înâeles că ar fi fost distrus...
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai inteles corect. Am gasit un articol despre subiect. Nu stiam de acest dezastru. Nu e primul, nu este singurul, insa simbolic, reflecta cam tot ceea ce se poate despre niste neaveniti fara creier.
      Portalul mi-a placut si mie mult...
      Happy WW, draga Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  8. I love green and you have some beautiful green here.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a beautiful color and I'm glad you like it also!
      Happy WW, dear Sandee! I'm grateful for the Blog Hop.
      A fantastic week ahead! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  9. Chiar ca mult verde, se zice ca este cea mai relaxanta culoare. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult de tot, de cand ma stiu. Ce poate fi mai relaxant decat imaginea verde a naturii...
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  10. Frumooos cu verde! 😊 Sa se mai mire unii ca-mi place verde (in vestimentatie) 😊
    Prietenia dintre Remus si "dalmatiana" Chris e minunata! Un mod ingenios de-a pregati salbaticiunile pui pentru viitor.
    Intre trucuri am aflat unele care mi-ar fi utile, dar pana la momentul in care o fi sa fie s-ar putea sa uit amanunte :( si putin probabil sa-mi amintesc unde am vazut. Multam! 😊
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘
    Happy WW! 🙋

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Niste scumpi incredibili! Nu stiam ca atat de multa lume posteaza trucuri, ca sa nu mai stii unde le-ai vazut!😊
      M-am hotarat sa pun si o eticheta cu 'idei utile'. Cam complicat cu mersul in urma, insa trebuie sa-mi fac curaj.
      Verdele cu siguranta va genera si curajul necesar...
      Pupici si Happy WW, Diana draga!❤️😘

      Ștergere
  11. Poza a doua este preferata mea, dar toate pozele pe care le-ai postat azi sunt foarte frumoase. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-ar placea o citeala pe un scaun in poza a treia!
      Multumesc Mihaela! Pupici! Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  12. El verde, cuando se le agrega otros colores, sus contrastes ,queda bastante vistoso .
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed, all the combinations with green are so beautiful.
      I have to learn more about these subjects.
      Hugs, Antonia! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Daaa, atat de odihnitoare si placute. Mi-au placut tare mult!
      Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  14. So much beauty in green - my favorite was the three cuddly parrots.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They are so cute, with the green almost complete.
      It's a lovely color!
      Thank you, Alana! Happy WW and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  15. All that green sure is pretty and those birdies are really cute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Three birds and all green, I saw for the first time!
      Happy Today and a fine week, Brian!

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. The Lady Bug is... perfect! Thank you a lot for the visit and comment! Have a fabulous weekend and Autumn! ❤️

      Ștergere
  17. These are wonderful - esp the railway one. I want that to be real! And go there! #Allseasons

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It was real, but now I read that it looks different. But at least I have in mind an amazing road!
      Thank you for hosting, Lydia!
      Have a fabulous weekend! ❤️😘

      Ștergere
  18. Verde que te quiero verde dice una famosa canción. Preciosas fotos Todas. Más los periquitos y la mariquita ❤️
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I did not know it. I'll look for it. But those two images are so cute, indeed!
      Have a fine weekend, dear Laura! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  19. wonderful collection of photos

    RăspundețiȘtergere
  20. Răspunsuri
    1. This time you enter in spam...🙂
      All the best in a new Wednesday! ❤️😘

      Ștergere