miercuri, 6 septembrie 2023

Miercurea fara cuvinte (373 )
Creatii cu margele
Creations with beads

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';
pe blogul 'Pandoraandmax' at #Allseasons;

(Sursa imaginilor: artist Valentina Parenko)










Happy WW!




MFC (372)




@@@@@@@@@



50 de comentarii:

  1. Câtă răbdare trebuie ca să realizezi aceste tablouri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am reusit sa descopar vreun video explicativ, cu tehnica folosita.
      Dar privitor la rabdare ai mare dreptate.
      Happy WW si o zi minunata!❤️😘

      Ștergere
    2. Inclin sa cred ca sunt cusute.

      Ștergere
    3. Dupa mica experienta de tablouri cu cristale si eu cred asta. Risti sa se desprinda si ar fi catastrofal pe astfel de imagini.

      Ștergere
  2. Frumoase tablouri 🤗 imi plac culorile pastelate.
    Primul imi place cel maiult 😍
    Happy WW Suzana draga 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebita armonia coloristica. La margele nu ma gandeam.
      Insa are si cateva creatii cu fire, in site-ul sursa, frumoase si ele.
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  3. They are all beautiful. The first is also my favourite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I confirm about the first one. It's so special the sun and the circles around. It was a fine discovery.
      Happy WW, Jackie! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  4. What beautiful artwork I enjoyed them and so clever :-)

    Have an artistictastic week Suzana and thanks for linking up 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I could not find how they were created. But definetely are 'clever'.
      Happy WW Steve! A fine week ahead!

      Ștergere
  5. Ce frumoase sunt!! Cred că se lucrează mai greu decât goblenul. Rezultatul e uimitor.
    Să ai o după amiază frumoasă, dragă Suzana! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta este asa cum spui. Cand am citit ca este vorba de margele, mi s-a parut uluitor.
      Multumesc mult, draga Daniela! Seara cu pace! ❤️😘

      Ștergere
  6. Sunt tare frumoase! Şi ce efect minunat! Cred că e multă muncă acolo, dar rezultatul e spectaculos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si un astfel de rezultat spectaculos, merita impartasit intr-o zi de miercuri. Sa ne bucuram putin ochii!
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. Beautiful art. Wow.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, amazing. I like a lot my Wednesday discoveries!
      Happy WW, dear Sandee. Thank you for the blog hop.
      Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  8. These are wonderful.
    So much movement and expression.
    I've never seen anything like these.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incredible images with beads. Also for me are new these
      kind of creations.
      Thank you Dixie! Have a fine September!❤️😘

      Ștergere
  9. Nunca he tenido habilidad con los pinceles, por eso admiro tanto a los buenos pintores,
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maybe you try with beads or threads, instead of brushes. You never know what you can obtain.
      Hugs, Antonia! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  10. Beautiful use of the color blue. The rescued owl video was interesting too. I am amazed the owl even allows himself (or herself, not sure) to be petted by the human and licked by the dog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Very interesting. Probably because was a baby and they grew together. There are also other videos on that channel.
      And that blue is indeed special for so many subjects.
      Happy WW, Alana! ❤️😘

      Ștergere
  11. Cu mărgele... câtă răbdare!
    Şi câtă frumuseţe!

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Am si eu destule margelute, insa cand le-am vazut, m-am cam blocat. Mi-e pofta de margelit, insa habar nu am cum sa incep. Initial ma gandeam la bratari, insa dupa imaginile astea, nu mai sunt sigura! Sunt fabuloase!
      Happy WW, draga Vero! Spor la tot! ❤️😘

      Ștergere
  12. Superbe tablouri! Adevarata arta! Ce migala, dar ce efect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nimic nu se poate realiza fara ceva migala.
      Imi pare bine ca iti plac! Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  13. Câtă măiestire! Parcă nu-mi vine a crede că sunt realizate din mărgele. Îmi dau seama că e o muncă foarte elaborioasă care cere multă, multă răbdare și atenție.
    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi-a venit a crede. Mai are si cu lana cateva, insa astea sunt de vis. Tare mi-ar fi placut sa vad macar un tutorial mic...
      Happy WW, draga Niko! ❤️😘

      Ștergere
  14. M-as uita "in bucla" la video! 💕 Super-dragalase vietati! Adorabile! Ce senzatie trebuie sa aiba omul care mangaie o bufnita asa cum o face cel care a salvat-o! Superb!
    Ah, da! Tablouri cu margele! Artistii care fac asa ceva sunt zeii rabdarii?! 😊 Prefer sa ma uit la video cat timp artistii isi cos margelutele. 😊
    Frumoase imagini: si tablourile, dar... exact! mai ales filmuletul.
    Pupici! Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mai sunt pe acel canal de yt, daca intri pe el. Un deliciu. Chiar ca iti vine sa le tot rulezi, sa vezi pufoseniile.
      Cat priveste tablourile, sunt minunate. Rabdarea mea ar fi depasita, insa cu vreo doi neuroni ma gandesc cum ar fi sa faci asa ceva, ca tehnica, ca trucuri...
      Pupici, Diana draga! Seara frumoasa! ❤️😘

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Absolutely right, Brian. The artist is amazing with these creations!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  16. These are made of beads!!?? WOW!
    Creative inspiration really is inexhaustible!

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yesss, beads! First time I saw something like that, in such compositions. Awesome!
      Thank you, Veronica!
      Hugs and blessings! ❤️😘

      Ștergere
  17. Sunt frumoase dar foarte migaloase, nu cred ca as avea rabdare sa fac asa ceva🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca m-as incumeta nici eu, fara un fir al metodei.
      Din pacate nu am gasit niste info suplimentare.🙂
      Seara buna, Cristi!

      Ștergere
  18. Câte idei interesante!
    Nu știu unde le găsești, dar sunt extraordinare lucrările astea, iar cei care le fac, trebuie să stea foarte bine cu răbdarea.
    Happy azi, Suzana! 😇

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil dupa ce incepi si te prinzi ce si cum sa faci, e mai simplu.
      Insa pentru a realiza asa ceva cred ca trebuie si pasiune, nu doar rabdare.
      Happy Azi, Stef! Zile frumoase!

      Ștergere
  19. Truly beautiful art and great video selection.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, I'm glad you liked my post. If you watch the YouTube of the video, you will find very cute things.
      Thank you and a fine weekend!

      Ștergere
  20. These are so pretty. Thank you for sharing with #Allseasons

    RăspundețiȘtergere
  21. Interesting artwork. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Firts time I saw these kind of art.
      Thank you for hosting, Arun!
      Have a fine week ahead!

      Ștergere
  22. Superbe creații! E nevoie de multă îndemânare și răbdare pentru realizarea lor. Felicitări pentru alegeri, Suzana dragă! Să-ți fie săptămâna cu bucurie și toamna toată aurie! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales rabdare pentru asa ceva. Mie mi s-au parut incredibile,
      oricum. Multumesc pentru trecere, Dana draga!
      O toamna frumoasa si plina de inspiratii!❤️😘

      Ștergere
  23. Fantastic :O
    Pur si simplu..... Am facut coada la sirena cu margele si m-am straduit sa iasa simetric, asa ca stiu ca e greu.. insa la nivelul acesta... wow
    happy azi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa mi-am spus si eu: wow. Imi plac enorm si ma tot gandesc
      cum sa cosi asa ceva. Sau e ca la bratari. Unele se fac ca si covoarele, pe un suport insiri fire si apoi treci cu acul transversal. Dar pentru o suprafata mare este ff complicat.
      Seara linistita, draga Rux! Pup.❤️😘

      Ștergere