duminică, 10 septembrie 2023

#Fiction Monday (146) -
It's all about faith!
Totul tine de credinta!

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'FAITH'.




"Credinta este ca WI-FI-ul, invizibila dar
are puterea sa te conecteze la ceea ai nevoie".

Lately, the movie Matrix has been rerun on TV. A science fiction action, first released
in 1999. Now, I don't see it like that anymore, but as a set of messages sent to the future.
Now is that 'future', or is it a wrong opinion?
Anyway, there are some ideas that I will 'encapsulate' in this game because there seemed
to be some small anchors that I could return to, if necessary.

"The only way to escape the Matrix is to unlearn everything that you have been
taught and rebuild your entire belief system based on critical thought and analysis."


Even if this sounds strange, in the book 'Spontaneous Evolution' by Dr. Bruce Lipton as
the first author, it is said:

"Our subconscious controls what happens 95% of the time. Therefore, our fate is under the control of recorded programs or habits that resulted from instincts and perceptions gained
from our life experiences.
... It is important to understand that the perceptions acquired before the age of 6 become
the fundamental subconscious programs, which shape the character of an individual".


In different ways we arrive at certain conclusions, if we are not afraid to formulate them.
But why should we be afraid, if in our heart we have faith that we can dissolve our doubts
and that by following the truth we can get the answers to our important questions?


"Lasa-ti credinta sa fie mai mare
decat fricile tale".


In ultima vreme, se tot reia la TV filmul Matrix. Un film de fictiune, aparut prima
data in 1999. Acum nu il mai vad asa, ci ca pe un set de mesaje transmis spre 
viitor. Acum o fi acel 'viitor',  sau e o parere gresita? 
Oricum ar fi, sunt cateva idei pe care le voi 'incapsula' in acest joc pentru ca
mi s-au parut niste mici ancore la care as putea reveni, daca va fi cazul.

"Singurul mod de a scapa din Matrix este sa te dezveti de tot ceea ce ai fost
invatat si sa reconstruiesti intregul sistem de credinte pe gandire si analiza critica".

Chiar daca asa ceva suna ciudat, in cartea 'Evolutia spontana' de dr. Bruce Lipton 
ca prim autor, se spune:

"Subconstientul  nostru controleaza ce se intampla 95% din timp. Prin urmare
  soarta noastra se afla sub controlul programelor inregistrate sau al obiceiurilor
  care au rezultat  din instinctele si perceptiile capatate in urma experientelor
  noastre de viata.

  ... Este important de inteles ca perceptiile dobandite inainte de varsta de 6 ani
  devin programele subconstiente fundamentale, care modeleaza caracterul unui
  individ".


In feluri diferite ajungem spre anumite concluzii, asta daca nu ne e frica sa le
formulam.  Insa de ce ne-ar fi frica, daca in inima avem credinta ca putem sa ne
dizolvam indoielile si ca mergand pe firul adevarului putem obtine si raspunsurile
la intrebarile noastre importante ?



"Cand ai incredere in tine, nu ai
nevoie ca ceilalti sa creada in tine."

"Nu-mi place ideea ca nu imi controlez viata".

"Incerc sa-ti eliberez mintea, Neo. Dar pot doar sa
iti arat usa. Tu esti cel care trebuie sa treaca prin ea".



#Fiction Monday (145) - A new paint technique



46 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Indeed, it's like a compass in our life!
      Have a beautiful evening and a fine week ahead, Brian!

      Ștergere
  2. No puedo opinar de esa serie, porque no la ha llegado a ver.
    Que tengas un feliz domingo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You can find a lot of details about it, if you want.
      But the title 'matrix' has the perfect relevance for our times...
      Hugs, Antonia! Have a fabulous week ahead!❤️😘

      Ștergere
  3. Idei faine pentru "disecat". 😊
    Indraznesc sa afirm ca n-am nicio indoiala cu privire la citatul trei, de la coada, insa am indoieli cu privire la faptul ca subconstientul nostru ne controleaza soarta - soarta e ceva ce nu cred ca poate fi supus controlului creierului.
    Seara frumoasa in continuare iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ar trebui sa ai indoieli. Este pur si simplu vorba de modul cum corpul nostru este ghidonat de subconstient. Totul este cumva 'automatizat'. Doar ca aceasta automatizare se si viruseaza prin mediul in care evoluam. Totul influenteaza corpul, insa mintea constienta participa doar atunci cand ne dam silinta. Poate ar merita sa citesti cartea. Mie citatul acela mi s-a parut relevant, insa poate nu este asa.
      Pupici si seara frumoasa, Diana draga! O saptamana pe placul tau!
      ❤️😘

      Ștergere
    2. Nu am indoieli ca ne poate controla corpul, chiar si alegerile, dar nu soarta. Acceptand conceptul de soarta cred ca "ideea neprevazutului" e aproape... indispensabila. Subconstientul nu poate "prevedea"/controla fatalitatea, de exemplu... despre care se spune ca "apartine" de soarta.

      Am inceput sa citesc. La pagina 67 am ajuns - nu-i mult, dar am facut textul acela cu varsta "bio" si cea calendaristica - sunt cu 12 ani mai tanara decat zice certificatul de nastere. 😃 Nu-i tocmai rau rau, dar se poate si mai bine.
      Multumesc! Noapte buna, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
    3. Ma intreb cum se impleteste ideea 'neprevazutului' cu programele noastre. Nu mi-e prea limpede. Cata vreme nu le vedem, nici nu putem aprecia corect deviatiile, problemele, rasturnarile de ritm. Adica nu putem identifica o cauza a lor. Iar ideea de soarta imi aduce in memorie ceva ce am vazut intr-o vitrina: "sunt arhitectul propriei mele catastrofe". Mie asta imi spune ca drumul trebuie sa fie altul. ... Poate ajung sa o citesc pana la celalalt joc de citate, desi nu stiu.... Cred ca rezultatul este chiar bun.
      Pupici si noapte buna, Diana draga!❤️😘

      Ștergere
    4. Fara "neprevazut" cred ca existenta nu ar... exista. 😊 Orice program am avea "instalat" inainte de materializarea in embrion (conform unor teorii) , acesta pare a fi "programat" sa se stearga - si, probabil, exista un scop pentru ca se intampla asa. La fel, orice program am avea instalat (...) chiar daca nu-l uitam "in materializare", tot am avea parte de fatalitate, de neprevazut - daca alti oameni si-ar uita/ignora programul. Rasturnarile de ritm, altfel spus, pot fi produse de actiunile celorlalti... Fara neprevazut nu pare ca se poate... Chiar si daca (prea multi "daca", dar altfel nu prea e posibil in aceste teorii) in programul tuturor ar fi si "sectiunea" "cunoasterea viitorului" (si nimeni nu si-ar uita "programul") tot am avea parte de neprevazut.
      Daca venim in lume "tabula rasa" (desi zic unii ca au dovedit contrariul) e clar ca "programarea" incepe din prima zi de viata. 😊 Aceasta este o alta teorie... Putem combina teoriile si ajungem la alta, si tot asa.
      E fain citatul 😊 Dar... de unde stii ca viata ta (sau eu, despre viata mea) e o catastrofa? Daca (iar daca) 😊 se intampla exact ceea ce trebuie sa se intample?
      In criminologie exista un exemplu clasic de cum doi oameni (frati buni) crescuti in acelasi mediu, conditii etc. devin adulti total diferiti: unul devine "cineva", celalalt ajunge "paria" prin comportament... (nu dezvolt aici teoria, posibilele cauze si altele, dar ca idee...) E soarta?! E programarea "anterioara/posterioara materializarii"? Sau e neprevazutul: o lovitura puternica la cap (primita de "paria"), influenta anturajului la un moment dat s.a.m.d.?
      Poate sunt total pe alaturi, pentru ca sunt destule teorii referitoare la "programare".

      Multumesc! Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
    5. Citatul din vitrina m-a amuzat, cumva. Habar nu am de ce era acolo, insa scrisul era mai complicat. Parea tubulet metalic. Si dupa o perioada cred ca a fost rescris, insa nu stiu exact unde am poza. Nu putem sti decat prin efecte, daca le intelegem in felul acesta. Daca nu, nici nu mai conteaza.
      Eu am asa, o vaga senzatie, ca am fost modificati putin pe parcursul evolutiei. Nu pot dezvolta aici, doar ca am si eu o teorie. Cand ceva simt ca e ilogic (in sistemul meu de perceptii, evident!!!) consider ca s-a produs o influenta exterioara. Subiectul este foarte SF, asa ca poate deveni un fiction minunat...😊 😊 😊
      Multumesc pentru completare, draga mea. Postarea asta chiar a generat idei interesante! Pup.❤️😘

      Ștergere
    6. Vin și eu cu o părere. Logica ține de minte, de rațiune. Elementul ilogic pe care îl vezi tu poate veni de la nivelul emoțional, care poate fi în neconcordanță cu mintea. Asta nu înseamnă neapărat influență exterioară, căci face parte din "lupta" permanentă pentru supremație, dintre minte și inimă (emoțional).

      Ștergere
    7. Sunt emotii fara numar care pot fi in neconcordanta cu mintea, de acord. Doar ca nu simt ca e 'logic' sa avem incapsulate uitarile atat de bine. Poate fi un sistem de siguranta cerebral, ca sa nu fim scurtcircuitati. Posibil. Insa Mi-e neclar de ce, pur si simplu nu cred ca asa am fost conceputi.
      Cu siguranta vor veni si alte idei, ca asa se intampla mereu...
      Imi pare bine ca ai punctat asta, pentru ca si eu trebuie sa mai cristalizez una - alta!
      Ganduri bune, Mugur!

      Ștergere
    8. Da, uitarea este un mecanism fiziologic, care ne protejează. Emoțiile prea puternice ne pot aduce mari deservicii, precum depresiile, spre exemplu. Deci vorbim despre fiziologia corpului fizic. Despre uitare ne vorbesc și medicii psihiatri sau psihologii.
      Pe de altă parte, probabil că în subconștient/inconștient elementele "uitate" în fizic nu sunt trecute cu vederea, altfel nu vom putea explica mecanismul reamintirii după multă vreme a unor elemente considerate cândva uitate. Ca să nu mai spun de "deja vu". Și era să uit despre regresia hipnotică, cea care poate scoate la iveală informații despre care nici măcar nu știam că le-am fi deținut.

      Ștergere
    9. Un subiect deosebit despre care am citit ceva in ultimul timp si care
      genereaza alte abordari , este memoria celulara.
      Mi se pare nu numai important, dar si generator de solutii.

      Ștergere
    10. Interesant subiectul! Am mai citit și eu ceva despre asta, dar nu ca memorie efectivă, cu imagini spre exemplu, ci doar ca memorie a elementelor fiziologice necesare vindecării, dar nu numai. Deci ar fi memoria funcționalităților acelor celule.
      În altă ordine de idei, ar trebui să luăm în serios și conceptele lansate cândva, prin anii '70 de celebrul pe atunci, Valeriu Popa. Acest om a avut vindecări ce țineau de miracol aproape. Iar aceste vindecări se datorau unei noi condiționări a minții pacientului, din considerentul că tot mintea a generat condițiile îmbolnăvirii. Este puțin mai complext de atât, și emoțiile au rol generator de disfuncții, dar recondiționarea gândirii rezolvă și sursa emoțională prin anulare/diminuare a efectelor.
      Deci, ajungem să reconsiderăm predestinarea, dar nu și influența sau puterea subconștientului, care își face simțită prezența, dacă vrei, în memoria celulară și nu numai (Si la Valeriu Popa se lucra cu subconștientul, căci astfel se făcea recalibrarea tiparelor de gândire, pentru vindecare).

      Ștergere
    11. Nu cunosc cartile de la facultatea de medicina, insa as fi curioasa daca oglindesc tot ceea ce s-a mai descoperit, gen epigenetica, sau daca medicina holistica este inclusa principial si nu cum aveam noi cursuri facultative. De multe ori oamenii deleaga problema propriei vindecari, fara sa participe activ la ea, fara sa isi inteleaga propriile capacitati. Uneori (ne) abandonam...

      Ștergere
  4. Eu merg pe ideea că subconștientul chiar ne guvernează viața.
    Aș completa că subconștintul nu este legat de creierul nostru, ci mai degrabă de suflet, căci el reprezintă, cumva, conștiința.
    Ar mai fi subconștientul colectiv, care guvernează colectivități de tipul poporului, spre exemplu.
    Și, ca să fac legătura și cu cele spuse de Diana, există inconștientul, acea conștiință superioară, cu care nu putem comunica în mod conștient, dar care guvernează destinul nostru, așa cum inconștientul colectiv guvernează destinul colectivităților de tipul popoarelor. Doar inconștientul poate comunica cu noi, cel mai adesea în timpul viselor sau, poate, al revelațiilor. Comunicația în sens invers nu este posibilă, se pare. Dar inconștientul poate prelua de la noi orice informație are nevoie.
    Toate acestea dacă este să dau crezare celor citite de mine. Precizez că nu sunt ideile mele personale, dar cred în ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca vorbesti despre subconstientul colectiv. Putini oameni am auzit prin preajma. As adauga si ideea egregoririlor, alimentati din emotiile si gadurile noastre. Din ceea ce am mai citit eu, mecanismele ce relationeaza subconstientul, creierul si in general mecanismele fabuloase ale trupului nostru, mi s-au parut foarte bine explicitate de Lipton in Biologia credintei.
      (Linkul nu stiu ce editie reflecta).
      Sunt multe idei despre care putem vorbi, insa cred ca putem invata si noi prin diverse tehnici, sa accesam oceanul de informatii la care participam cu totii. Am convingerile mele ca este posibil acest lucru. Important este sa vrem sa incercam.

      Multumesc pentru trecere, Mugur. Numai ganduri bune!

      Ștergere
    2. Îmi dai mult de lucru, căci nu am mai citit de multă vreme pe teme de genul acesta. Dar voi încerca să mă pun la punct.
      Poate greșesc, dar eu aș încerca să fac o paralelă cu credința creștină. Nimic nu pare să poată exista fără Dumnezeu, iar către asta ne îndeamnă și oameni de știință care au cercetat și descoperit lucruri foarte importante. Deocamdată este doar un gând fulgurant, dar poate că voi reveni asupra lui, cândva. Până la urmă, esoterismul poate fi parte a religiei creștine, căci nu toate noțiunile cuprinse în creștinism sunt accesibile tuturor oamenilor. Sau, cum îmi place mie să spun, pe măsură ce experiența de viață se mărește, înțelegem mai mult și mai profund Biblia, această mare carte de învățături.
      Dar, cum spuneam, poate voi reveni asupra subiectului, poate tot aici, poate la mine pe blog.

      Ștergere
    3. Este foarte interesant cum putem ajunge să nu ne înțelegem, deși vorbim despre același lucru, dar folosim cuvinte diferite.
      Am intrat să văd exact ce semnifică termenul "egregor" și am aflat că este același lucru pe care Carl Jung îl numea "inconștient colectiv", despre care aminteam și eu mai sus. Diferența de termeni poate aduce confuzie și, în același timp, poate facilita manipularea.
      Iată un exemplu care poate fi concludent, în același timp putând fi un element de manipulare:
      http://repository.utm.md/bitstream/handle/5014/2304/Conf_UTM_2014_I_pg200_203.pdf?sequence=1
      Mă iartă, nu știu să "ascund" un link sub un cuvânt.

      Ștergere
    4. Interesant articolul. Era un an la bibliografie, 2008, nu stiu daca era de atunci. Insa din ce am citit si eu, cam asa am perceput ideea egregorilor. Alimentati de gandurile si emotiile noastre. Nu stiu daca un psiholog ar aborda cu un pacient aceasta idee. Oricum, mi se pare extraordinar ceea ce se scrie acolo in ultimul paragraf. Nu mai stiu unde citisem: cand ai un gand brusc, intreaba-te daca este al tau. M-a surprins placut textul, in sensul informatiei, ca daca facem analiza pe text cine stie la ce concluzii ajungem...
      Poate ajungi sa citesti o carte extrem de interesanta:
      'Marea inselatorie, subjugarea liberului arbitru' de Eldon Taylor,
      Nu stiu de ce mi-a aparut in memorie, insa mai sunt totusi oameni care ne indruma sa nu ne impotmolim in aceste realitati bizare.
      Nu inteleg de ce te scuzi. Si eu am invatat de cateva luni, de la o prietena de pe blog. Voi scrie secventa pe mai multe randuri, dar tu sa le pui pe acelasi rand. Fac asa, ca altfel nu apare cum am facut ci doar efectul:

      textul dorit sa apara

      Sper sa fie explicit.

      Seara linistita, Mugur! Numai bine!

      Ștergere
    5. Nu am reusit. O sa scriu pe mail.

      Ștergere
    6. Am îndoieli cu privire la autorul pe care mi-l recomanzi, Eldon Taylor. Are peste 300 de titluri? Când să scrie atât? când să realizeze atâtea? Mă iartă, dar îl bănuiesc exact de ceea ce el spune că încearcă să elimine, manipulare.
      Dar voi încerca să găsesc titlul recomandat, abia apoi voi putea avea o părere obiectivă.

      Ștergere
    7. Eu am depasit faza indoielilor cand e vorba de autori. Ma hotarasc repede, ele venind spre mine in diverse momente cand imi pun diferite intrebari. Uneori ma uimesc acest fel de situatii. Este o colectie de metode prin care cei de sus ne fenteaza liberul arbitru, asta asa, un rezumat simplist. Si am constatat ca evident nu am suficienta imaginatie pentru astfel de subiecte. Este mai degraba o devoalare si nu o acoperire. Asa am vazut-o. Am spus titlul prin ricoseu, cumva. Nu stiu cum apar astfel de conexiuni. 😊
      Seara linistita, Mugur!

      Ștergere
    8. Un om informat este un om puternic.
      Cândva se aplica dictonul la serviciile de securitate, dar el este valabil în viața de zi cu zi.
      Dacă deții informație, va fi foarte greu (dar nu imposibil) să fii manipulat. Prin manipulare ne este "fentat" liberul arbitru. Deci este foarte important să obții informații corecte, iar asta se face citind foarte mult, învățând să deosebești realitatea de falsuri. Poate părea greu, dar la un anumit moment se crează un fel de simț al manipulării, al informației false, astfel încât vei simți că trebuie să fii atent, să nu faci alegerea greșită.
      Tehnici? Păi tot tehnici sunt și cele prin care suntem manipulați. Cum le deosebim? Cum putem fi siguri că acest autor ne îndrumă spre tehnicile favorabile nouă? Tot prin informare, prin cernerea ideilor.
      Pot părea un sceptic nativ, dar prea multe cărți sau pagini de internet care ne învață cum să devenim, cum să realizăm, cum să...
      După opinia mea, marile informații, acelea care chiar contează, se transmit mai mult pe cale inițiatică, pentru că nu oricine este capabil de anumite realizări, nu oricine are acel nivel de conștiință necesar, pentru a putea să dețină anumite informații, care altminteri pot fi folosite și în sens negativ. Dau ca exemplu hipnoza, care te poate ajuta (vezi regresia hipnotică), dar cu care poți fi determinat să execuți și lucruri care altfel ar fi contra conștiinței tale.
      Ar fi multe de discutat pe astfel de teme.
      Îți doresc o seară minunată!

      Ștergere
    9. In cele din urma ajungem la rugaciunea inimii a lui Isus si la conexiunea dintre minte si inima descoperita la Gregg Braden. Am mai aflat de neuronii din inima si usor, usor ajung la concluziile mecanismelor noastre uluitoare cu care am fost creati.
      Am ajuns si la concluzia ca "marile informații, acelea care chiar contează", cred ca sunt ocultate sistematic. Ca nu cumva sa ni se deschida ochii ca nu suntem atat de slabi si nepuntinciosi cum se prezinta lucrurile. Cred ca daca traim dupa niste principii corecte, in concordanta cu natura si legile ei, putem avea un alt nivel de acces.
      Si dupa aceea, utilizand intuitia inimii nu prea mai avem nevoie de altceva...
      Multumesc pentru completare, Mugur!
      Seara linistita!

      Ștergere
    10. În privința informațiilor esențiale, care chiar contează, eu am o părere diferită. Până la venirea domnilor fanarioți, domnitorii noștri încă mai purtau însemne inițiatice, dar după aceea ele au dispărut. Consider că de atunci s-a constatat o decădere a nivelului de conștiință, așa că tot ce era important s-a transmis doar pe cale inițiatică, De aceea nici azi nu avem deplin și liber acces la astfel de informații, căci ele ar putea fi folosite în scopuri negative. Doar cei cu nivelul de conștiință adecvat vor putea accesa informațiile acelea, căci "din om în om" vor putea fi contactați de inițiați, vor putea evolua și ajunge la niveluri tot mai înalte de cunoaștere.
      Dar aceasta este doar o părere nesustenabilă cu dovezi, simplă idee născută în mintea mea.
      Și da, pot fi de acord cu tine că, dacă respectăm anumite reguli esențiale ale naturii și vieții, am putea ajunge la un alt nivel de conștiință și cunoaștere, poate la un alt nivel de acces la informația subconțientă sau inconștientă.
      Încă o dată, este doar părerea mea, fără posibilitate de susținere demonstrativă.

      Ștergere
    11. Dupa tot ceea ce apare la lumina, premeditarile pentru a fi transformati in necuvantatori este incredibil de veche. Au fost grupuri care nu numai ca au vrut sa conduca fara replici de la condusi, dar au vrut si ca acest lucru sa se perpetueze la nemurire in propria casta. Acum, lucrurile s-au amplificat prin existenta internetului. Prin internet mai aflam si noi una alta, mai vorbim unii cu altii. Acum subiectul este accelerat fantastic. Toti autorii pe care ii urmaresc si care ne dau cai, doar, doar le-om experimenta, sunt din ce in ce mai vocali, mai prezenti. Nici asta nu este intamplator. Pare ca am ajuns intr-un moment de care pe care. In sensul ei sau noi. Poate gresesc, dar pur si simplu simt ca nu gresesc. Trezirea, cresterea constiintei este musai. Nu mai e loc de intors, din pacate. Doar reactivitatea in loc de gandire va fi catastrofala.

      Ștergere
    12. " Răspunzând, Iisus le-a zis: Vedeţi să nu vă amăgească cineva.
      5. Căci mulţi vor veni în numele Meu, zicând: Eu sunt Hristos, şi pe mulţi îi vor amăgi.
      6. Şi veţi auzi de războaie şi de zvonuri de războaie; "
      "11. Şi mulţi prooroci mincinoşi se vor scula şi vor amăgi pe mulţi.
      12. Iar din pricina înmulţirii fărădelegii, iubirea multora se va răci. "

      Citatele sunt din Biblie și pot fi reprezentative pentru ce ai spus tu mai sus. Mulți vin și spun, dar nu știm câți dintre ei chiar predică adevărul. Va trebui să ne trăim propriile experiențe pentru a afla.

      Acuma să nu mă crezi habotnic. Nu sunt un fervent cititor al Bibliei, dar unele lucruri mi-au rămas întipărite în minte, căci eu consider această carte nu numai un îndrumar religios, ci și o carte de învățături.

      Trezirea conștiinței nu se va face luând de-a gata învățături, ci trecând prin sita propriei gândiri tot ce citim sau ascultăm.

      Ștergere
    13. Sunt multe lucruri incifrate in aceasta carte. Sunt multe idei pe baza carora s-au scris multe alte carti. Cred ca sunt si multe lucruri neintelese, inca. Ai dreptate, nu ne putem trezi luand de-a gata ceva, insa dupa acel filtru mental, merita sa tragem niste concluzii.
      Cu concluziile se sta mai rau, insa imi pastrez micul meu optimism...😊

      Ștergere
    14. Oricum, concluziile le trage fiecare pentru sine, le aplică dacă voiește, le face cunoscute altora dacă va considera util.
      Din păcate sistemul este "programat" să creeze oameni care gândesc din ce în ce mai puțin, luând informațiile "de-a gata", așa că sunt puține șansele de concluzionări. Spre exemplu, din ce în ce mai mulți oameni dau replici de genul: "păi așa a spus preotul că explică pasajul...". Putem extrapola cu alte elemente de genul "așa s-a spus la televizor", iar această replică este mult mai frecventă, chiar și la oameni de la care ai putea avea pretenții.
      Să știi că și eu sunt optimist, căci văd, la unii tineri, întoarcerea către tradiții și gândire profundă. Poate nu sunt mulți (nu am o privire de ansamblu), dar contează.

      Ștergere
    15. Poate nu sunt chiar multi, dar exista si asta este foarte important!
      Intr-adevar sistemul isi da toata 'silinta' sa blocheze gandirea. Si observ cu tristete ca a reusit intr-o masura pe care nu mi-as fi imaginat-o, din pacate.
      In fiecare zi imi spun ca si daca nu prea vad solutii, ele trebuie sa existe. Ca altfel ar fi... ilogic!😊

      Ștergere
    16. Iar logica. Iar lăsăm prea mult în seama minții, uitând de suflet, care nu știe ce este logica. De aceea ne îndrăgostim, uneori, de cine nu ar trebui.
      Sigur că există, încă, soluții, doar că ele pot să nu țină cont de logică. Eu merg pe ideea că ar trebui să ne întoarcem la inițieri și tradiții uitate, cu care am străbătut mileniile. În fapt, nimic nu este uitat, ci doar ascuns în mințile inițiate, care nu sunt multe și nici nu se lasă cunoscute de oricine.

      Ștergere
    17. Ii vom intalni cand vom fi pregtiti. Vom primi si raspunsuri tot atunci. Raman la ideea ca unirea mintii si a inimii poate face multe minuni. Doar unirea face puterea, doar stim bine asta!

      Ștergere
    18. Așa este, doar unirea face puterea, dar controlul nu trebuie să rămână minții, ci inimii. Dar asta este altă poveste, despre care se poate discuta foarte mult.
      Și apropo, ultimul comentariu de la mine conținea un link, dar probabil că trebuia "ascuns" sub un singur cuvânt ca să fie sesizat, nu sub întregul text. Am probat și eu ce m-ai învățat. Mulțumesc!

      Ștergere
    19. Abia azi l-am vazut. Nu are legatura cu numarul de cuvinte si nici nu e nevoie sa fie unul singur, importante sunt semnele alea sa fie unde trebuie. Multumesc si eu!

      Ștergere
  5. Ultimul episod din serie, când Trinity nu mai are memoria timpului este anapoda...

    RăspundețiȘtergere
  6. Filme, carti, citate... toate incearca sa ne deschida ochii. Reusita sta doar in vointa si puterea noastra.
    Un start bun in noua saptamana, Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa fie simplu, daca nu ar fi complicat...
      Insa avem material informational fluviu...
      O saptamana usoara, Carmen draga. Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  7. Si eu nu l-am vazut.... nici atunci, nici acum. am vazut secvente, da... cred ca am vazut insa Constantine. L-ai vazut? S0au poate tot secvente si acolo.. cine mai stie.
    Insa da... subconstientul e foarte prezent....
    Chiar ma amuz ca la mine asta se vede mai ales cand fac pizza / grisine. E acelasia luat. cand sunt foarte obosita si intru pe automat, ma trezesc ca am intins foaia de pizza si am de facut grisine. sau invers... :)))
    Pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Matrixul l-am vazut, mai putin episodul nou.
      Pai ai putea spune ca pizza este un fel de grisina mai lata...
      Daca e acelasi aluat, mi se pare firesc. Nu stiu daca faci suficient de mult sa le faci pe ambele.
      Pupici si un final de saptamana linistit, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  8. I like that question, Suzana. "why should we be afraid, if in our heart we have faith that we can dissolve our doubts and that by following the truth we can get the answers to our important questions?" Thought provoking, indeed.
    Thank you for sharing your thoughts, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am grateful that I have this opportunity, to 'clarify' my ideas in this game. Sometimes 'speaking' to others, we obtain our own answers!
      Thank you, dear Vinitha! Have a fabulous week ahead! ❤️😘

      Ștergere