miercuri, 31 iulie 2019

Miercurea fara cuvinte (185) -
Tablouri si metaforele lor

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Picturile artistei Akiane Kramarik   sunt fascinante si pline de metafore! 
Le-am considerat potrivite pentru 'tacerile' de miercuri!  
(Sursa imaginilor)
























Update: O completare de la Carmen, pe care nu o cunosteam. Multumesc mult!
"AKIANE - povestea de viata a unui talent neobisnuit."

O zi de miercuri cu bucurii!
Happy WW!



MFC (184)


26 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ce poate fi mai minunat sa vezi Universul astfel si sa-l impartasesti si celorlalti!

      Ștergere
  2. Imaginea cu femeia care pictează Universul este cea mai metaforică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar imaginatia copiilor poate zugravi astfel de spatii!
      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
    2. acel tablou este un autoportret - este chiar Akiane cea care picteaza Universul <3 O fiinta speciala pe Planeta Albastra.

      Ștergere
    3. Cu adevarat speciala! O pictura la 11 ani cu adevarat remarcabila!
      Multumesc, draga Carmen, inca o data! <3

      Ștergere
  3. Sunt imagini ce te urmaresc.
    Unele par icoane...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Divinitatea mereu gaseste cai de comunicare cu noi!
      Cred ca sunt mult mai multe decat ne imaginam noi...
      Happy WW, Daurel!

      Ștergere
  4. Chiar m-au lăsat fără cuvinte, sunt fascinante! Cel cu picăturile de rouă mi s-a lipit de suflet! Minunate toate!
    O zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceea ce m-a uimit in metafora acelui tablou a fost imaginea planetei intr-unul din stropi, ceea ce spune atat de multe despre conexiuni si fragilitati!
      Happy WW,draga Potecuta! Multumesc!

      Ștergere
  5. o iubesc pe Akiane. Ai citit la mine articolul publicat despre Akiane sau ai descoperit o tu singura? Akiane este un INGER pe Pamant 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu am descoperit-o la tine. La inceputul anului am fost absenta complet de pe blog si nici nu am citit postari.
      Dar am adaugat linkul spre tine si iti multumesc ca l-ai amintit.
      Am descoperit-o exact acum trei zile, vazand un filmulet despre tablourile ei. M-a uluit si cuvintele sunt prea sarace in a exprima ideile. Nu e vorba de culori sau idei sau metafore, parca este si un val de altceva ce poate fi doar trait. Asa mi se pare. Tu ai spus ca este un INGER pe Pamant! Poate ca asta reperezinta acel 'val' de care spuneam...
      Multumesc, draga Carmen! Happy WW! 💗

      Ștergere
  6. Ce frumos este tabloul cu lebede... si cel cu panza de paianjen :O. Ca sa nu mai zic de cel cu margarete si puiul de Dodo <3.
    Happy WW!!! Si pupici cu drag <3 :* !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi? Peste tot intalnesti ceea ce-ti place!
      Asa ca este... perfect!
      Happy WW, draga Rux! Pupici! <3

      Ștergere
  7. Muy bonito todo! Espero verte pronto por mi blog! Feliz día! ♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and your friendship!
      I'm glad you liked my place!
      All the best, Carolina!

      Ștergere
  8. Par magice aceste picturi... Mă bucur că mi-ai scos-o în cale pe Akiane, nu știam de ea.
    Mulțumesc și Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este multa magie si in picturi, dar si in fiinta ei, receptiva la frumuseti celeste. Si eu ma bucur ca am descoperit-o. Este cu adevarat speciala.
      Happy WW, draga Zina! Multumesc si eu!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Si parca sunt acompaniate de o muzica speciala...
      Happy WW, Cristi! :)

      Ștergere
  10. Akiane picteaza minunat,a fost binecuvintata cu acest talent.
    O seara placuta,Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place! Cu adevarat un talent binecuvantat!
      Multumesc, draga Geta! O seara placuta si tie!

      Ștergere
  11. Si mie imi plac lucrarile ei - sunt adevarate povesti.
    De la Carmen am aflat despre ea si lucrarile ei, cu ceva timp in urma, dar... nu am mai cautat si altceva de atunci. Vad acum. Mi le-ai adus tu. Multumesc, Suzana draga!
    Zile senine iti doresc! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa a fost sa fie! Eu am aflat de postarea ei cu aceasta ocazie, asa ca putina rocada de culori face bine, zic eu!
      Happy Azi, Diana draga si un final de saptamana placut!
      Pupici!<3

      Ștergere
  12. foarte frumoase, nu le stiam, multumesc mult si o sa ma documentez mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am zis ca o sa mai adancesc cautarile. Mi-au placut si mie nespus de mult!
      Numai bine, draga Carmen! O luna august plina de activitati interesante!

      Ștergere