miercuri, 24 iulie 2019

Duzina de cuvinte (222) -
Un citat important

Cuvintele duzinii:
suspendat, chitara, arc, multumire, pamant, jocuri, voce, perla, par, casa, noapte, pastreaza.
Tema jocului: ' Traim sperand'.


Cand am aflat pentru prima data aceasta idee-perla lui Paulo Coelho:
'Când îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău',
nu eram chiar in apele mele teritoriale... Nu trebuie sa intelegeti cumva ca eram
pe  pamant strain! Precizez, pentru ca mereu cuvintele par sa semnifice si altceva si
e bine sa se inteleaga corect! Eram in casa,  personajul numit Multumire plecase
undeva in noapte fara nici un preaviz si ma simteam ca un arc fara sageti, sau ca
o chitara fara corzi. Asta... ca sa mai bifez cateva cuvinte, ca aceste jocuri sunt din
ce in ce mai complicate! :)


Ceea ce stiu sigur este ca nu am auzit nicio voce,  desi si acest fapt este discutabil, 
pentru ca la punctul de adormire se pot petrece tot felul de chestii ciudate!
Am suspendat cuvintele (temporar), pentru ca imaginile pastreaza metafora 
mult mai eficient! 



Care este metafora? 

... Bruiajul din mine, evident! 😊  L-am materializat pentru a-l face bucati 
si a-l risipi in toate directiile cardinale!
Si traiesc cu speranta ca voi reusi acest lucru! Pentru ca e musai sa am 
mintea limpede pentru a percepe in toate detaliile, conspiratia universului. 
Doar o face pentru mine si eu trebuie sa fiu pe faza!


ps. Chiar daca acest text are o microscopica doza de amuzament, va declar
      cu multa sinceritate, ca citatul lui Coelho este perfect observabil cu
      putina atentie! 
      








Tabelele lui Eddie si sperantele lor


12 comentarii:

  1. Sigur ca nu erai pe pamant strain; erai in ape teritoriale straine sau (preferabil!) in marea libera. :)
    Legea atractiei universale, fizica cuantica... Ne dorim cu adevarat, "fortele" se aliniaza si reusim dar, poate, nu asa de repede cum am vrea noi - si aici nu mai putem face nimic, trebuie sa avem rabdare; daca nu avem rabdare "procesul" nu se mai deruleaza.
    Imi place ideea fotografiei "verzi" transformata intr-un "desen pe nisip". Superba si ideea si realizarea!
    Zi minunata iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate se deruleaza altfel decat ne dorim, dar pentru ca nu este 'adevarata dorinta'. Eu asa cred. Acea dorinta care sa ne scoale in picioare dimineata entuziasti si pusi pe treaba...
      Mi-a parut bine ca a aparut ideea transformarii imaginii. Uneori sau de multe ori cuvintele pot spune prea putin.
      Multumesc pentru apreciere, Diana draga! O zi excelenta, plina de descoperiri frumoase. <3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. ... Cred ca poti spune si asa! Totul se deruleaza prea repede,
      asa ca fara atentie maxima, pierzi momentul... si o dai in
      bara! :D

      Ștergere
  3. Frumos ai îmbrăcat cuvintele-n fraze care pun gândurile la treabă. Şi dorinţele prind aripi citind.
    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca este asa, este chiar perfect. Daca anumite ganduri imi folosesc, poate va folosesc si voua, acum sau alta data!
      Creste 'banca de date' universala!
      Zi frumoasa si tie, draga Potecuta! Multumesc!

      Ștergere
  4. Mie mi s-a parut destul de vizibila doza, de amuzament. Dar eu am un simt al umorului mai altfel si probabil ar trebui sa pun la socoteala si faptul ca am rezonat cu textul foarte, foarte mult ;). M-am regasit in el de minune. <3
    Imbratisari cu mult drag :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate! A fost vizibila, dar am vrut sa o temperez putin.
      Si sa ramana ideea esentiala a citatului, pe care il apreciez si reevaluez cu fiecare eveniment derulat in viata obisnuita.
      Credem sau nu, este functional! :)
      Multumesc, draga Rux pentru ca imi spui ce simti. E cu adevarat important! Pupici si numai bine! <3

      Ștergere
  5. Citatul e grozav, eu chiar simt ca universul conspira pentru mine.
    O seara minunata sa ai,Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine imi pare ca spui asta! Nu prea am intalnit oameni atat de categorici pe un astfel de subiect. O astfel de abordare poate ar anula multe idei inutile!
      Noapte buna, draga Geta si un final de saptamana placut! <3

      Ștergere