luni, 29 iulie 2019

Citate favorite (94) -
Leo Buscaglia si lumea lui

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Un nume intalnit intr-o carte, Leo Buscaglia,  a devenit subiectul citatelor de astazi !




















@@@@@@@@@



@@@@@@@@@ 





Citate favorite (93)




18 comentarii:

  1. In ceea ce priveste riscul pot spune ca o parte importanta a progresului umanitatii s-a bazat pe risc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Riscul este intr-adevar parte a oricarui capitol nou. Si merita infruntat si nu evitat, pentru ca la un moment dat reintalnirea poate fi si mai apriga.
      Zile frumoase, Exergy! Multumesc pentru ganduri.

      Ștergere
  2. Citatele 2,3 si 8 sunt preferatele mele iar muzica lui Vivaldi imi da aripi.
    O saptamina frumoasa, draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine! Asta inseamna ca vei avea o saptamana cu mult spor
      si idei noi!
      Multumesc pentru urare, Geta draga! O saptamana cu bucurii!

      Ștergere
  3. Mi-au adus un zâmbet larg citatele tale, sunt pline de lumină. Mulţumesc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa le-am simtit si eu! Cred ca nu intamplator l-am descoperit pe
      acest autor!
      Cu multa placere, draga Potecuta! O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  4. Într-adevăr, nepăsarea este mult mai rea decât ura... Se și spune să, dacă vrei să-ți lovești dușmanul drept în inimă, ignoră-l! dar mai bine e să nu ai dușmani! :)

    Săptămânăexcelentă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna atat de ciudat cuvantul 'dusman'! Mereu mi se pare ca evoca un camp de lupta. Nici metaforic nu prea pot sa-l rostesc. :)Oricum prea multa ura inseamna mult prea multa neiubire, ceea ce este chiar trist!

      O saptamana excelenta si tie, Zina draga! <3

      Ștergere
  5. Toti cei pe care ii numim intelepti ne-au transmis (si ne transmit) chestiuni pe care ar trebui sa le subintelegem, sa le intuim. Poate ca le intuim, dar - deh! - ne temem sa nu ne insele intuitia si lucrurile sa fie mai complicate decat cum le intuim.
    Imi plac mult si "zisele" lui Leo B.
    Saptamana minunata iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am intalnit multi oameni care sa se bazeze cu adevarat pe intuitie. Sau poate ca este genul de abordare care genereaza neincredere pentru ca este asa, mai 'ezoterica'. Sa stii ca de multe ori am constatat ca lucrurile erau mult mai simple decat bateam eu campii! :D
      Dar ce sa-i faci, fiecare experienta ne 'intelepteste' putin!
      ... Ca si citatele de luni!
      Pupici, Diana draga si o saptamana excelenta!

      Ștergere
  6. Intr-adevar - atunci am invatat cel mai bine si cu spor cand nu am facut diferenta intre joc si invatare. Asta poate si pentru ca, la baza, jocul copiilor este unul foarte serios.
    Privind la cum se joaca mai nou cei mici mi se pare ca s-a cam defectat intr-o oarecare masura jocul. Este mai degraba pasiv, indrumat de jucarii care mai de care mai sofisticate si pline de detalii care oarecum delimiteaza sectorul ce tine de imaginatie. Si mai este si capcana ce tine de video-urile "educative" - am urmarit si eu cateva si pe cuvant ca parca te tin legat asa intr-o stare de letargie ca sa urmaresti si sa inveti, repetand mecanic: red, blue etc. Si te simti apoi asa obosit...
    Nu spun ca jucariile astea super sofisticare nu sunt ok, sau ca video-urile nu or fi de folos. Dar am senzatia ca acestea sunt alese cu preponderenta pentru ca tin copilul ocupat si ... Na. Copilul stie (teoretic) culorile deci .. wow. :( Doar ca nu prea stie sa se comporte in societate....

    Mi-au placut tare mult citatele - acesta cu educatia mi-a reamintit si de perioada cand ma jucam cu Ralu de-a scoala. Am si acum un catalog;)).

    Pupici cu drag !! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate. Cam asa simt si eu. Totul este din ce in ce mai sofisticat, dar nu genereaza cu adevarat un camp creativ. Recunosc ca nu stiu cat inveti din a schimba hainele si pantofii unor papusi, la o varsta de 5-7 ani. Hai, ca le modifici putin si pieptanatura, dar totusi...
      Eu sunt complet debusolata daca intru in raionul cu jucarii. Parca ti-am mai spus. Cutii mari si continut mic.
      Iar desenele animate mie una mi se par horror! :) Cum ar putea cineva mic sa invete sa se comporte in societate, urmarindu-le!
      Si uite asa se pun solid bazele sclaviei de maine...
      Ma rog, asa mi se pare!

      Intr-adevar daca ne jucam invatand este mult mai util. Fie ca vorbim despre prichindei sau oameni mari!

      O saptamana frumoasa, draga Rux! Pupici!

      Ștergere
  7. Sunt indemnuri convingatoare pentru a ne trai viata intens.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa! Imi place cuvantul 'convingatoare'. Si adaug ca sunt adevaruri exprimate foarte simplu, ceea ce este iarasi bine si la obiect! :)
      O saptamana traita intens, Daurel, cu mult spor!

      Ștergere
  8. E bine sa gasesti oameni care te indeamna la bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Este tare bine sa-i gasim dar sa le urmam sfaturile e si mai bine! Oricum, eu cred ca orice intalnire se petrece atunci cand suntem pregatiti pentru ea!
      Toate cele bune si inspirate, Robert!

      Ștergere