vineri, 26 iulie 2019

Duzina de cuvinte (211) -
Roata olarului ca pretext -
Cand mainile se exprima...

Cuvintele duzinii:
vesmant, aglomerat, echipament, structura, candela, maraton, turla, scobit, cos, culoare, spatiu, special.
Tema jocului: 'Simbolul regasit'.




Am descoperit acest spatiu special  nu prea aglomerat, avand ca punct focal 
un echipament  pentru olarit. Un om, intr-un vesmant simplu, cu maini dibace,
intr-un mic maraton practic si vizual, genera  o turla care apoi se transforma 
intr-un vas scobit si care apoi, inca ud, era taiat pentru a i se observa structura.
Nu cred ca materialul a ajuns la cos, ci mai mult ca sigur urma o noua
transformare.  Imi place tare mult acea culoare de lut inca ud si momentele
cand modificarile sunt inca posibile, pentru a genera (re)gasirea unui simbol
pe care speri sa-l (re)creezi.  Un gand, a carui flacara arde intr-un fel de candela 
interioara, nu stiu daca s-ar  putea chiar materializa intr-un astfel de proces, 
dar poate ca acesta ar fi o prima etapa ajutatoare vizualizarii...

      




x

      



Tabelele lui Eddie  continand  si alte spatii speciale.   


8 comentarii:

  1. Mâinile dau valoare lutului... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Olaritul este un mestesug fain - pacat ca se pierde, cel putin aparent (nu doar in RO).
    S-au modelat foarte frumos cele 12 cuvinte. :)
    Iti doresc sa ai un minunat sfarsit de saptamana, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi nu imi pot da seama de acest lucru!
      Poate evolueaza, cu alte tehnologii, dar ceva, ceva tot va ramane, pentru ca sunt obiecte pe care nu le poti face altfel.
      Multumesc, Diana draga! Am pierdut cam multe jocuri, asa ca usor - usor le voi recupera! :D
      Pupici si weekend placut! <3

      Ștergere
  3. Gând frumos ai împletit iar din cuvinte şi imagini! Mulţumim, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi frumos sa te alaturi jocului, din cand in cand!
      Cine poate sti ce idei ti-ar putea veni!
      Multumesc frumos, draga Potecuta! Un weekend excelent!

      Ștergere
  4. M-am bucurat de magia cuvintelor impletindu-se frumos si firesc indrumate, la fel cum mainile olarului modeleaza lutul...
    Am vazut acum ceva vreme un serial in care este prezentata si viata unui tanar care este ucenic in atelierul traditional al unui olar din Japonia :P. Mi-am reamintit acel serial privind imaginile.. apoi am realizat ca acelasi actor a avut in alt film (despre care am scris la un mom dat pe blog) un tata olar. Si despre drama tatalui sau ce s-a vazut "invins" in arta si cautarea sa de a aduce bucurie prin creatiile din lut de fenomenul modern al replicilor realizate cu ajutorul aparaturii moderne. Si de la asta - o intreaga drama a fiului. In fine... un film interesant.

    Mi-a placut sa ascult varianta interpretata la pian a piesei celor de la Metallica. Imi place aceasta balada.
    Si multumesc pentru filmuletul din final. Problema mea este ca de multe ori uit de mine. Acolo trebuie sa lucrez. Dar probabil ca suntem multi asa - mutilati de o societate care vede omul doar ca pe o unealta ce poate fi usor inlocuita.

    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar mie mi-a parut tare bine ca am descoperit filmuletul, atat de potrivit cuvintelor! :)
      Evident ca nu esti singura! Si e tare greu de gasit solutia potrivita pentru a ne impotrivi 'mutilarilor', din pacate. Dar daca nu o vedem evident, asa nu inseamna ca ea nu exista! :)
      Noapte buna si o saptamana usoara, draga Rux! Pupici! <3

      Ștergere