miercuri, 10 iulie 2019

Miercurea fara cuvinte (182) -
Noaptea muzeelor (2019)

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Urmeaza  imagini  de la 'Noaptea muzeelor', din doua locatii: @Qreator cu 
tablouri in miscare si muzeul 'George Enescu'.





































        




        



MFC (181)






26 de comentarii:

  1. Oare, daca s-ar plati 25% din prețul unui bilet, ar mai exista Noaptea muzeelor ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Nu stiu. Dar deja ideea a devenit obisnuita, asa ca cel putin o perioada aceasta noapte cred ca va rezista! Nu prea imi place sa merg cand se sta la coada, de aceea am ales doar aceste obiective mai putin aglomerate si am avut ocazia sa vad si sa aud lucruri inedite. Adica si cateva micro concerte, ceea ce a fost chiar fain.
      Happy WW!

      Ștergere
    2. E buna ideea, majoritatea stau doar pe Facebook.

      Ștergere
    3. Nu ma atrage acest program. Poate din spirit de contradictie! :D
      Si eu cred ca e buna, macar sa se vada o harta cu obiectivele culturale posibile!
      Toate cele bune, Robert!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase fotografiile ...
    Este si asta o idee de a aduce oamenii la muzeu, de ai învata ceva!
    Sa ai o zi frumoasa, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar prea practica nu e, din cauza aglomeratiei, dar totusi mai gasesti cate ceva de vazut. Si chiar mi-a placut. Mai ales niste copii talentati de la liceul de muzica! Si imi place cum se dinamizeaza orasul pentru astfel de destinatii. Este ceva deosebit. Intr-o zi obisnuita nu se simte aceasta miscare. Parca erupe brusc... :D
      O seara placuta, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Merita. Mi-a atras atentia 'Spionul' de Grigorescu: e spectaculos....

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cu adevarat spectaculos si din cauza dimensiunilor. Cu adevarat interesante tablourile miscatoare.
      Happy WW, Daurel!

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru plimbarea prin noaptea muzeelor! A fost plăcut.

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine! Mi-ar fi placut sa fie mai multe, dar am stat destul la acestea doua, asa ca restul am zis ca le voi vedea in timpul anului! :)
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase locuri, foarte frumase tablouri. Multumesc . :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea de a vi a le arata a fost a mea si imi pare bine ca
      ti-au placut! Oricum, au fost noutati si pentru mine.
      Happy WW, draga Ina!

      Ștergere
  6. Frumoase alegerile de azi! Mi-au lispit tăcerile tale de miercuri, am profitat acum şi le-am savurat pe îndelete :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a lipsit jocul de miercuri, cu tacerile lui pline de continut! :)
      Multumesc, draga Potecuta! Happy WW!

      Ștergere
  7. bine ai revenit, Suzana draga 😀 Frumoooos articol, sa ne povestesti pe larg 👍
    si noi vizitam orase si muzee, tot a doua zi dupa ziua de plaja.
    pupici de pe plaja, cu soare, sare si nisip ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit, draga Carmen!
      Simt miros de mare si zgomot de scoici!
      Concediu placut in continuare! Pupici si Happy WW!

      Ștergere
  8. Colourful collection of images, well done.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your visit. I'm glad you liked my collection from the 'Night of Museums'.
      All the best!

      Ștergere
  9. De cand n-am mai fost la un muzeu...! La expozitii am mai fost, dar nu stiu de ce ocolesc muzeele. Poate pentru ca atunci cand, totusi, mai intram, dadeam peste niste oameni asa de plictisiti sa le pese de vizitatorii care, practic, le platesc salariile incat se uitau incruntat, ca si cum erai venit la furat. :))

    Multumesc pentru aceste imagini.
    Tablouri miscatoare in ce fel? Ma gandesc ca sunt dintre cele "stil decor" cu plante, lumanari sau ce mai misca :) sau dintre cele intre doua "geamuri" - cum sunt acelea cu "nisip" si pe care le misti, dand "umpluturii" ce forma vrei. :)

    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu crezi ca a venit timpul sa faci abstractie de plictiseala altora? Tie NU iti foloseste, cu siguranta!!!
      ... Tablourile erau pe un fel de ecrane, in format digital. Au creat un program care gestiona anumite miscari ale fiintelor sau plantelor. Miscarile se repetau, dar nu era obositor. Parca imaginile capatau viata. Foarte interesant efectul pe un tablou. O noua forma de arta, pe care am vazut-o pentru prima data.
      Mi-a placut ce am vazut. Deosebita abordarea.
      Multumesc pentru urare, draga Diana! Un final de saptamana frumos! Pupici! <3

      Ștergere
  10. Un eveniment cultural care are mare succes la noi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si este surprinzator de placut!
      Cred ca are succes oriunde. Uneori un astfel de impuls e suficient!
      Un weekend senin, Cristi!

      Ștergere
  11. Mi-a placut "vizita" la muzee. La un moment dat aveam senzatia ca ma doar gatul de cat m-am uitat in sus :)). La tavane. Desi ma uitasem ca si la celelalte poze - dar ideea, in sine. Eu eram deja acolo, in atmosfera vizitei autentice la Muzeu.
    Foarte faine filmuletele - mi le-am pus in playlist pentru ca vreau sa ma uit din nou la cel cu pisicuta si cand o sa fiu mai odihnita. Iar din al doilea mia placut mult cum facea bambusii (ei mi-au ramas asa pe lista de "vreau sa incerc si eu ")

    Pupici cu drag :*!
    Happy Vineri :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o placere deosebita sa ma uit la... tavane! Uneori poti avea revelatii surprinzatoare, mai ales cand apar sculpturi sau picturi, sau lumini 'miscatoare'! :)
      Speram sa se uite cineva la filmulete. Mi-am propus sa le reiau pentru ca sunt cateva idei interesante, iar bambusii mi-au placut mult, dar pare sa fie un mic truc al miscarii mainii. Asa cred...
      Numai bine, draga Rux! Un weekend cat mai placut si odihnitor sa ai! Pupici! <3

      Ștergere
  12. Minunată selecție! Iar ideea nopții muzeelor este nemaipomenită! Îi mai scoate pe oameni din rutina asta care ne împietrește multe inițiative...
    Numai bine, dragă Suzana și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Alex! Este intr-adevar deosebita si tot reusesti sa vezi cate ceva, chiar daca e cam aglomerat! Oricum, ai mare dreptate cu rutina. Este o limitare pe care uneori sau cam des o acceptam pur si simplu, in loc sa ne debarasam de ea!
      Zile frumoase si tie!

      Ștergere