miercuri, 24 iulie 2019

Miercurea fara cuvinte (184) -
Norii cei frumosi (2)

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

O completare la citatele despre nori...! :)













&

O zi de Azi cu mult senin in suflet!
Happy WW!


@@@@@@@@@



@@@@@@@@@





MFC (183)




20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Norocul nostru, ca ne 'insenineaza' ziua cu frumusetea lor! :)
      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
  2. Infinite frumuseţi! Sunt superbe fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Cu un aparat adevarat de fotografiat poate as fi reusit mai multe detalii, dar si asa sunt frumosi!
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  3. Multe imagini par sa vesteasca ploi.
    Sau sunt eu stresat...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Destreseaza-te! Oricat ar fi fost unii de fiorosi, nu s-au scuturat pe noi! Mi-am spus ca norii au uneori generozitatea lor!
      Happy WW, Daurel!
      Mi-a spus cineva ca atunci cand sunt tensionata sa respir adanc. In felul acesta, acea reactie de 'lupta sau fugi' este cumva pacalita!

      Ștergere
  4. frumos e cerul 😍 cine isi face timp sa il priveasca, are multe bucurii 😊
    happy WW Suzana draga 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa! Modelele lor sunt uluitoare. Iar cand e vant ar merita filmati, nu doar fotografiati!😊
      Happy WW, draga Carmen! 🤗

      Ștergere
  5. imi place sa stau la plaja pe sezlong si sa caut modele diverde in nori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza anterioara celei cu frunze de nuferi, cam asa am facut-o. Atat ca era un soare prea stralucitor, vant si nori, adica perfect pentru a te praji.... Oricum, genul de poza in care doar speri sa vezi ceva!😊
      Happy WW, draga Carmen!

      Ștergere
  6. Ori de cate ori vad poze cu nori am asa ... impulsul de a ma aseza cumva sa-i privesc de jos...ca si cand as sta pe spate pe o patura in iarba, sau pe prosop pe plaja :)))).
    imi place sa ii privesc spunand povesti pur si simplu. E fascinant. Si cred ca e necesar din cand in cand sa facem acest lucru. sa ne conectam la .... nori.

    Pupici cu drag si happy ww!!!

    ps: la mine sunt nori ce ma indeamna la somn :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 'Conexiunile' cu norii sunt chiar fascinante! Cred ca poate fi un exercitiu minunat de deconectare.
      Si mai cred ca ar trebui sa-i asculti si sa dormi si sa-i visezi!
      Happy WW, draga Rux! Pupici! <3

      Ștergere
  7. M-ai nimerit cu norii.Mereu casc gura pe cer.La Fagaras,din cauza muntilor ,norii sunt incredibil de frumosi,dar si ai tai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In zonele de munte parca sunt mai spectaculosi. Oricum si mie imi place sa 'casc gura la cer'! Este cel mai minunat ecran!
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  8. Excelent momentul coregrafic - dansand printre nori. :)
    In penultima poza ai surprins un ingeras care urmarea oamenii de dupa un nor. :)
    Imi place foarte mult sa privesc norii! Cand apar norii cerul pare mereu in schimbare! Superbe fotografii!
    Happy WW, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In poza aceea era si un mic curcubeu, dar rezolutia e prea slaba ca sa se vada! Tot timpul astept sa vad ceva miraculos, mai ales in pozele unde din cauza soarelui le fac pe orbeste! :D
      Iar momentul coregrafic mi s-a parut extraordinar si evident nu-i stiam! Bravo lor!
      Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  9. Faină completarea! Face citatele și mai grăitoare. ☺

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am spus si eu. Sa nu fragmentez subiectul, ca era pacat sa nu va arat niste nori mai mult sau mai putin pufosi! Dar tare frumosi!
      Happy WW, cu mult drag!

      Ștergere
  10. Si quieres abarcar las nubes, cierra los ojos y piensa.
    Khalil Gibran.
    Me encanta Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad, Laura, that you liked my clouds!
      And the quote of Khalil Gibran is perfect!
      Thank you! Un abrazo!

      Ștergere