miercuri, 10 aprilie 2019

Miercurea fara cuvinte (179) -
Idei colorate pentru Paste

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

O mica documentare inspiratoare si evident... colorata, asa, pentru antrenament!
(Sursa 1)
Romania

Romania

Ucraina

Polonia

Bulgaria

Grecia

Rusia

Ungaria

Germania


Ou de strut acoperit cu aur (British Museum)
(Cateva idei din istoria incondeierii oualelor)


O metoda simpatica de vopsire a oualelor!
 


Va urez  o zi de miercuri minunata!  
Happy WW!




 
MFC (178)







40 de comentarii:

  1. Oare în ce țară creștină din lume or mai fi ouăle de Paște de culoare roșie 100% ? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi, sigur!:) De multe ori le-am facut mai mult rosii. Nu prea imi placea cum ieseau celelalte culori, asa ca ziceam pas. Dar anul acesta poate incerc metoda din filmulet, de curiozitate!
      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
  2. Am si eu niste oua asa pictate de maicute ... Le pastrez ca pe o comoara! :))
    Aici nu este obiceiul oualelor colorate si nici cel al ciocnitului!
    Ca sa ma distrez cu soata :)) am colorat special pentru dimineata de paste 2 oua ... :))
    O zi excelenta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate il implementezi! Macar asa, ca sa arate colorat masa de Sarbatoare. O sa caut si eu oua pictate astfel. Chiar ai o mica comoara!
      ... Doar doua? Macar asa, cat un cosulet plin. Sa aveti ce ciocni cateva zile la rand...
      Numai bine si sanatate, Ella draga! Pupici si Happy W! <3

      Ștergere
  3. O simfonie de culori,toate sunt frumoase dar mai mult îmi plac ale noastre!
    O zi minunată îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici și îmrbățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cumva mai spectaculoase! Insa fiecare tara cu simbolistica proprie. O zi minunata si tie, Elena draga!
      Pupici si Happy WW!

      Ștergere
  4. Câtă frumusețe, dragă Suzana! E o adevărată bucurie să le privești și pare un sacrilegiu să le spargi, deși tocmai ăsta e rostul lor.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut atatea postari cu adevarate opere de arta 'comestibile', incat si aceste minunatii completeaza lista. Oricum, este tentant sa pictezi un ou de lemn, sau plastic, asa, pentru decoratiuni permanente. Pentru ca intr-adevar modelele sunt superbe!
      Multumesc, Zina draga! Happy WW!

      Ștergere
  5. minunatii 😍 obiecte de arta!
    vineri sosesc nepotelele la noi si vom petrece weekendul impreuna. Emma are 6 ani iar Greta are 3 anisori si am de gand sa vopsim impreuna oua de pasti, dar oua din plastic. postarea ta ne va fi inspiratie. pupici
    happy WW Suzana draga 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur! Astept cu drag sa va vad imaginatia descatusata!
      Si apoi sa ne bucuram si noi de imagini.🙂
      Sunt convinsa ca veti realiza niste mici minuni!
      Happy WW, draga Carmen! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Frumoase oua. Cata migala! Voiam sa spun ca ai furat startul... dar imi revin. Dar filmultetul este tare interesant. Nu stiam metoda ceea de vopsit oua. Au iesit tare frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca mai e destul timp, acesta trece totusi parca fulgerator. Asa ca, daca tot a venit acest gand, l-am lasat...
      Si am descoperit filmuletul care m-a entuziasmat!
      Multumesc, draga Ina! Happy WW!

      Ștergere
  7. Daaaaa....o sa incerc si eu cu siguranta! Mama mea foloseste flori si frunze si le inveleste in ciorap :) Apoi le fierbe.
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu prea imi place sa le fierb in culori. Chiar si doar scufundate cateva minute si tot trece culoarea prin coaja. Asa ca evit si le fierb normal si apoi le scufund. Dar fiecare cum s-a obisnuit, evident. Uneori mai pun abtibilduri! :D
      Happy WW, draag Daliana!

      Ștergere
  8. Ce frumoase sunt toate! Tare mult îmi plac şi când mă gândesc la câtă migală presupune asta...
    Foarte interesant e şi filmuleţul! E nevoie de puţină răbdare dar rezultatul e tare fain.
    O zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna mi s-a parut tare complicat sa pictezi pe suprafete curbe, precum ouale. Si sa unesti liniile!
      Dar, asa cum ai spus, cu multa rabdare, rezultatul nu va intarzia sa apara!
      Multumesc, draga Potecuta! Happy WW!

      Ștergere
  9. Metoda de vospire din clip video e tentantă, dar rezultatul final înclină spre nuanțe de verde, albastru, turcoaz, preponderent prin combinația culorilor...roșul a fost absorbit��. Cele vopsite de greci îmi amintesc de perioada copilăriei când culegeam frunze de diferite forme din care nu lipsea trifoiul cu care mama le vopsea.
    Happy WW, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mod cert cantitatile conteaza mult ca si gradul de umiditate. Oricum, cu un servetel cu model, cred ca iese interesant si cu o singura culoare. O sa incerc.
      Trifoi sau frunzulite de patrunjel...
      Multumesc, draga Gina! Happy WW!

      Ștergere
  10. Mi-ar plăcea sî am un colț special dedicat acestor minunății obținute cu pricepere, migală, drag de frumos. Să-ți fie ziua plină de culoare, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am un coltisor pentru asa ceva. Cred ca va fi musai sa improvizez. Cu spatiul liber mereu am probleme... Cred ca s-a teleportat intr-o alta galaxie! :D
      Multumesc, Dana draga! Numai bine si vesel! <3

      Ștergere
  11. cat sunt de frumoase! eu vreau sa incerc ceva nou anul acesta, o sa vad la ce ma hotarasc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu! Mi-e dor sa incerc ceva nou. Acest filmulet mi-a placut tare mult, asa ca o sa vad ce-mi va iesi!
      Numai bine, draga Carmen! Spor la tot!

      Ștergere
  12. Mai e un pic, un pic. De abia aștept Paștele! Are farmecul regăsirii cu cei dragi și o liniște, o speranță aparte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu simtim linistea si speranta in noaptea Pascala, ai mare dreptate. Uneori insa ma intreb ce ar trebui sa fac pentru ca aceasta stare sa devina o permanenta?
      Multumesc, Catalina, pentru ganduri! Numai bine si frumos!

      Ștergere
  13. Ce frumoase sunt toate ! Vai, nici nu-mi vine sa cred ca Pastele e atit de aproape ! Parca mai ieri serbam Craciunul si Anul Nou ! Am facut si eu din timp un aranjament pentru masa de Paste, urmeaza ouale vopsite !
    O seara frumoasa Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceeasi senzatie o am si eu. Totul se deruleaza prea repede.
      De aceea am lasat ideile sa se infiripe, ca sa ne inspire! :)
      Multumesc, draga Geta! O zi minunata si inspirata!

      Ștergere
  14. Citind titlul m-am repezit! :) Tema trei la Provocari verzi este oua vopsite/decorate manual! M-am repezit si... m-am infipt ca râma-n piatră, pentru ca nu ma ajuta talentul la asa ceva! Dar! Am vazut filmuletul, si atata lucru cred ca pot face si eu - plus ca nici nu "intra" prea multa vopsea in coaja si nu ajunge la oua. :)
    Multumesc pentru idei, Suzana draga!
    Happy WW! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum sa te fac sa-ti schimbi stilul asta de ganduri care incep cu 'nu'...
      Cand am vazut filmuletul ma gandeam ca metoda ar putea fi folosita nu numai pentru oua, dar si pentru altceva. Oricum, de abia astept sa vad ce va iesi.
      Cu multa placere, draga Diana! Pupici si Happy Azi! <3
      ps. pe aici ploua!

      Ștergere
    2. Multumesc de gand Suzana draga! :) Incep cu nu?! Doar pentru ca stiu ce pot, probabil, apoi, uneori, ma contrazic singura si-mi dovedesc ca, de fapt, pot - altfel spus: aproape fiecare "nu" il transform in "da" atunci cand simt ca trebuie sau as vrea sa o fac (pentru ca sunt si "nu-uri" care raman "batute in cuie"). :)
      Zile senine iti doresc! Pupici! <3
      (tocmai am vaut pe FB o foto cu ploaie si constat ca si aici a plouat in 11 aprilie; ploua si azi, a plouat si ieri...) :)

      Ștergere
    3. De ceva vreme, ma 'reeduc' in a reevalua importanta, semnificatia si efectele cuvintelor. Am constatat ca experimentand, pot sesiza mici efecte. Sunt destui autori care au deschis acest drum. Dar cea mai interesanta a fost descoperirea ideii ca cei mici nu percep negatiile, asa ca interdictiile sunt de prisos, ba chiar sunt o invitatie de a continua ceea ce fac. Si ideea ca neuronii nostri nu fac distinctie intre real si imaginar si ca daca ne sustinem suficient un gand putem schimba multe in noi. Cred ca de asta am inceput sa resping instinctiv negatiile si chiar sa nu le mai rostesc. Ma gandesc la ideea de 'nu pot' ca la o stare de spirit pe care imi propun sa o schimb! :)
      Numai bine, draga Diana si sa ma ierti daca o perioada voi fi mai 'tacuta'! Pupici si numai bine in anotimpurile tale. Si cand vei ajunge la vacanta, sa-ti fie frumoasa!

      Ștergere
  15. Mucho color y dulzura tienes hoy aquí. Yo ya me tomé hoy mi ración de chocolate negro, es un vicio muy sano😉
    Buen jueves Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like also black chocolate.
      Eventually with some mint or chilly! :)
      Colors are beautiful, like traditions. Traditions are also important.
      Thank you Laura for your thoughts! I wish you joy and health!
      Un abrazo.

      Ștergere
  16. Ohhhh ce frumos! Asa mult imi place sa ma uit la ouale incondeiate si pregatite de Sarbatoare!!
    Fiecare pare sa spuna o poveste! :)
    Noi nu le mai vopsim (poate facem cateva in frunze de ceapa, cu frunzulite pe ele) dar mi-ar placea sa incondeiez un ou, sau macar sa ma joc cu unul din acela de lemn.
    Happy day!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oua de lemn am vazut mai rar, mai multe sunt de plastic si astea nu imi plac. Cu lemn parca ma tenteaza si pe mine... Poate vei fi tentata sa incerci. Gasesti putina inspiratie aici. :)
      Multumesc, draga Rux! Pupici si un weekend placut! <3

      Ștergere
  17. Cât sunt de frumoase toate! Ce bucurie că se apropie Paștele cu tradițiile frumoase care însoțesc acest moment sfânt.
    Numai bine, dragă Suzana și zile binecuvântate cu multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia astep! Imi doresc sa fie o vreme frumoasa-frumoasa in acea noapte. Sa pot vedea si luminile, dar si stelele!
      Multumesc frumos, draga Alex! Bucurii si senin!

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Thank you for your visit in my place!
      It's a beautiful tradition, with lovely colors.
      I wish you a beautiful Spring!

      Ștergere
  19. Me encanta tu blog hace mucho que hago manualidades y tambien escribo poesia. gracias por compartir.
    Te mando mi blog por si deseas criticar.
    Besos.
    http://anna-historias.blogspot.com/?m=1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for visiting my blog and for your beautiful comment.
      I visited you also, but learning your language is a future target, so for the moment, I'd appreciate if you can update the 'translate function' because it's impossible to select the language, so I can not understand the main ideas and comment.
      All the best, Anna! A beautiful and inspired spring!

      Ștergere