luni, 22 aprilie 2019

Citate favorite (90) -
Despre lumina, cu dragoste

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 






















@@@@@@@@@


@@@@@@@@@

Sursa


Lumina este ceva special. Dincolo de definitia de dictionar, cred insa ca mai 
am multe de inteles despre ea...!




Sa aveti o saptamana frumoasa si senina!




Citate favorite (89)





14 comentarii:

  1. Iubirea, ca și lumina, nu rămâne tot timpul pe on. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Poate ca este o destinatie in aceste multiuniversuri, pentru care intrerupatorul exista doar in mintea noastra?
      Este doar un gand... :D

      Ștergere
  2. Frumoase citate despre lumina. De ne-am lumina! Cum spuneai, inca nu intelegem si nu stim tot despre lumina. Mi-am ales, desi s frumoase toate si potrivite momentului.. Platon. Mi-a plaut mult si vioara lui Samvel Yervinyan. Nu-l stiam. Multumesc. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu-l stiam! Dar a fost o delectare sa-l ascult!
      Cat il priveste pe Platon, desi a exprimat un fel de cauza, e o cauza infricosatoare. Cum ai putea sa-ti fie frica de lumina si limpezimi?
      Multumesc mult pentru ganduri. M-am gandit sa anticipez putin mometul care urmeaza... :)
      O saptamana frumoasa, draga Ina!

      Ștergere
  3. Mi-am încălzit sufletul cu aceste citate şi îţi mulţumesc, Suzana!
    Să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar mie mi-a parut atat de bine de idee! Si eu m-am incalzit
      citindu-le, asa ca am sperat sa se intample si pentru voi!
      Multumesc, draga Potecuta! O saptamana excelenta!

      Ștergere
  4. Si eu iubesc lumina lumanarilor dar si lumina soarelui sau lumina dintr-un suflet tare frumos!
    Sa ai o saptamana luminata cu bucurii si împliniri, draga mea Suzana!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu imi pot imagina viata fara: ' lumina lumanarilor..., lumina soarelui sau lumina dintr-un suflet tare frumos!'
      Multumesc, draga mea Ella! Numai bucurii si lumina, mereu!
      Pupici! <3

      Ștergere
  5. La fix se potrivesc citatele cu perioada în care ne aflăm :)

    O săptămână cu lumină, soare și pace în casă și în suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic nu este intamplator! Ideile vin atunci cand ai nevoie de ele! Adica in perioada perfecta...!:)
      Multumesc, draga Izabela pentru ganduri!
      O saptamana minunata, cu bucurii si senin!

      Ștergere
  6. In acorduri de vioara lumina poate fi mai stralucitoare, imbratisand intunericul si rarindu-l. :)
    Multumesc, Suzana draga! Iti doresc sa ai si tu o saptamana senina si frumoasa! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna e asa, in acordurile muzicii! O muzica pe care nu o cunosteam pana astazi dimineata! Dar sper ca intr-un fel s-a potrivit!
      Si eu iti multumesc, Diana draga!
      O seara placuta si o saptamana minunata! Pupici! <3

      Ștergere
  7. Gracias guapa me alegra que pases por mi blog.
    Abrazos y cariños muchos, y Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit, Anna!
      I wish you a beautiful spring!
      Besos!

      Ștergere