vineri, 5 aprilie 2019

Duzina de cuvinte (209) -
Sondaj de primavara

Cuvintele duzinii:
agenda, revista, autocorectare, sondaj, ghem, trompa, cucerire, legume, moneda, servet, placinta, pipeta.
Tema jocului: 'Magie de primavara'.


Cred ca a face un sondaj in(cu) tine insuti poate fi  important. Si nu, nu am
citit ideea formulata astfel in vreo revista.  Dar descoperirile existentiale vin
de unde nu te astepti sau cand nu te astepti.
Sursa poate fi orice: o agenda veche, cu insemnari personale, un dialog intre
prieteni care mananca placinta si trancanind vrute si nevrute, rostogolesc in
spatiu anumite cuvinte a caror vibratie face ca un ghem al ideilor sa inceapa
sa se desfasoare, sau chiar un servet simplu, ramas de la bunici, pe care a fost
brodata cu multa dragoste, o binete de 'buna dimineata'. 

Sursa

In jurul nostru se deruleaza permanent un joc al ideilor si informatiilor.
Uneori acestea se preling discret, ca si cum ar veni spre noi azvarlite dintr-o 
pipeta. Alteori, capata aspect tentacular si unduios, invaluindu-ne. 
Si invaluirea este din ce in ce mai densa. Asa ca a face ceva este musai...

Cand mananci o tocanita de legume, inevitabil te intrebi din ce e facuta. 
Cand tii in mana o moneda veche, o curiozitate reflexa te face sa o intorci
pentru a-i vedea cealalta fata.
Dar ce curiozitate avem pentru a ne descoperi pe noi insine? 
In fond, aceasta descoperire poate fi cea mai importanta cucerire a noastra!

Ar fi simplist sa ne bazam norocul pe un elefantel Fengh Shui cu trompa in sus...
Doar in noi putem descoperi ceea ce este cu adevarat important! 
Asa ca un sondaj realizat in inimioara proprie, ne-ar putea aduce o multime
de idei si informatii de care chiar am avea nevoie pentru o autocorectare
parcursului...
Voi ce parere aveti?




Cred ca doar 'magia primaverii' m-a facut sa unesc astfel aceste cuvinte!
Altfel nu-mi pot explica...





Tabelele lui Eddie, continand si alte magii!




14 comentarii:

  1. magia primaverii, ce frumos! chiar are o magie aparte renasterea la viata a naturii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara, cel mai fantastic anotimp! Cu adevarat plin de magie, cu toate infloririle care ne uimesc!
      Multumesc, draga Carmen! O duminica excelenta!

      Ștergere
  2. Moneda veche...
    Piloții americani ce au bombardat Ploiestiul la 1 august 1943 aveau o monedă engleza din aur, printre altele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca Istorie este al doilea tau nume!

      O duminica cu poze frumoase!

      Ștergere
  3. Cred ca am nevoie si eu de un elefantel Fengh Shui cu trompa in sus ... Poate îmi trece gripa! :))
    Iti doresc un weekend tare fain si cu sanatate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate multa, Ella draga! Nu stiu daca elefanteii au astfel de efecte, dar doar incercand putem sti! :)
      Sa te faci bine repejor, ca nu se poate sa stai in casa tocmai acum, cand primavara e in toi!
      Pupici si numai ganduri bune de la mine! <3

      Ștergere
  4. Fantastic cate idei se invart, uneori, sub fruntea noastra, dar nu multe se materializeaza in fapte, nu toate sunt bune dar, cred, toate aceste idei ne ajuta sa ne cunoastem, in parte. Cred ca nu (toti) ne vom cunoaste, cu adevarat, vreodata, ci numai in functie de situatiile la care suntem "expusi"; la nivel subconstient poate ca ne cunoastem destul de bine dar adevaratul "eu" s-ar revela numai intr-o situatie concreta data.
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi pana nu ne materializam ideile in fapte, cred ca nu castigam mare lucru. Raman undeva aninate pe un fel de palier, iar autocunoasterea este cumva partiala. Asa mi se pare.
      Multumesc, Diana draga pentru urare si ganduri! Zile minunate si tie! Pupici! <3

      Ștergere
  5. M-am luat cu vorba si-am uitat de prima poza (mai ales) :) E un bibelou cu un inger care elibereaza un porumbel alb? Eu asta vad, si-mi place tare mult "cadrul".
    Weekend frumos iti doresc! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este ca un fel de felinar in care este bibeloul de care vorbeai. Se pune la priza si cand este aprins se misca particule aurii intr-un fluid, din cauza caldurii luminii.
      Imi place mult de tot. Culmea este ca l-am descoperit intr-o librarie care are si decoratiuni!
      O duminica placuta, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Frumoase gânduri! Iar ideea unui sondaj cu tine însuți.... este foarte interesantă. Mi-a plăcut și citatul lui Gibran.
    O seară frumoasă, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a parut o idee chiar mai mult decat interesanta. Mi-am spus ca ar avea o mare utilitate atunci cand suntem saturati si coplesiti de ceea ce este in jurul nostru si nu mai putem gasi un capat de fir in toata aceasta incalceala!
      Multumesc, draga Alex! O duminica placuta! :)

      Ștergere
  7. da, magia primaverii este "vinovata" de muuulte in viata noastra simpla ☺
    Sa ne bucuram in fiecare zi de toate ideile pe care le prindem în zbor, sa le dezvoltam si sa le aprofundam - sa aflam rezonanta pe care o provoaca în noi.
    O primavara magica în continuare, Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Si mai adaug, sa fim recunoscatori pentru ca suntem invaluiti intr-o astfel de magie, plina de bucurii si idei noi!☺
      Multumesc , draga Carmen, pentru cuvintele minunate!
      Sa-ti fie primavara plina de minuni, placute sufletului tau! <3

      Ștergere