miercuri, 3 aprilie 2019

Miercurea fara cuvinte (178) -
Fotografii castigatoare

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

In link sunt mai multe imagini. Am ales doar cateva...
(Sursa imaginilor)

 
Autor: Michael Shauer

Autor: Stefano Rulli

Autor: Michael Moeller

Autor: Lennin Ruiz

Autor: Nils Leithhold

Autor: Niko S.

Autor: Scott Firestone

Autor: Olivier Morisse

Autor: Linus Strandholm

Autor: John Jerome E. Ganzon

Autor: Gilberto Gennero

Autor: Rosley Majid

Autor: Bruno Guerreiro

Autor: Daren Mauree




O zi de miercuri minunata!
Happy WW!



MFC (177)







26 de comentarii:

  1. Deosebite fotografii,toate îmi plac!
    Zi de miercuri cât mai frumoasă,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Artistii fotografi s-au straduit. Doar participa la un concurs!
      Multumesc de urare, ELena draga!
      Happy WW! Poate te alaturi jocului!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. ... Face parte din acea 'invazie' de data trecuta! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Cea mai frumoasă mare n-a fost încă traversată.
    Cel mai frumos copil n-a ajuns încă la vârsta împlinirii.
    Cele mai frumoase zile ale noastre încă nu au sosit.
    Iar cele mai frumoase cuvinte pe care doream să ţi le spun
    N-au fost încă rostite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Dar poate ca au fost gandite, asa ca intr-un fel sunt in zbor...
      Frumosul, oricum s-ar numi el si oriunde este, ne asteapta mereu cuminte sa-l descoperim!
      Multumesc pentru ganduri, draga Daliana! Happy WW!

      Ștergere
  4. Superbe, ca de obicei. Insa cel mai mult imi plac cea cu bufnita si fetita cu vata de zahar. Si natura statica este nemaipomenita... Multumim de urari si de link. Si pentru magnolie. Numai bine!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-au amuzat subiectele. Mi s-au parut inedite. Fiecare fotograf cu abordarile proprii.
      Multumesc, draga Ina! Happy WW!

      Ștergere
  5. Foarte interesante - fiecare in parte cu povestea ei :).
    Cea cu vata de zahar ars pe batmi-a amintit o intamplare dintr-o vara (destul de) trecuta. Eram in Costinesti cu prietenele mele (stateam in Costinesti dar faceam "naveta" cu trenul pana in Neptun-Olimp ca sa facem plaja... haha). Si in apropiere de locul unde aveam cazare era gara si un domn care isi instalase "trotineta" unde prepara zahar pe bat. Si imi amintesc ca ne-am dus si noi odata sa comandam si eu aveam lipici la toata lumea pe vremea aceaa poate unde si radeam tot timpul. Am intrat in vorba cu domnul si cand a aflat ca suntem din acelasi oras ne-a dublat portia de vata de zahar :)))). Fara colorant - comanda speciala. Cum ne vedea cum se bucura si noi la randul nostru.
    :)
    Pupici cu drag si happy WW!!

    PS: Multumesc pentru portia de zambete cauzata de deschiderea sertarului cu amintiri frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu habar nu am cand am mancat ultima data vata de zahar pe bat, dar tin minte ca imi placea, chiar daca ma mozoleam toata!
      Niciodata nu reuseam sa o mananc altfel... :)
      Multumesc pentru amintirea 'dulce', draga Rux!

      Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Frumoase alegerile tale! E greu de ales, fiecare-n parte transmite ceva diferit.
    O zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare fotograf cu stilul lui. Parcurgandu-le, ar fi fost cam greu de stabilit un subiect comun. Asa ca sunt o diversitate, asa, ca in viata! :)
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. Interesante fotografii. Unele dintre ele pot fi baza unor povestiri S.F.. Ma face sa zambesc cea cu bufnita "plouata". :)
    Happy WW, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, pot genera multe povesti si SF dar si reale.
      Un astfel de concurs este extrem de interesant prin diversitatea
      imaginilor. Bufnita 'plouata' mi-a facut cu ochiul, asa ca nu puteam sa o ratez! :)
      Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  8. Da, cu adevărat câștigătoare. Sunt bine alese, iar cele cu marea... superbe.
    Sa-ți fie seara frumoasă și zilele senine, Suzana dragă! 😊🎈❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat unele dintre ele sunt spectaculoase. Dar si alte fotografii ale lor sunt deosebite. Merita explorate!
      Multumesc, draga Dana pentru ganduri si culorile picurate aici!
      O seara frumoasa si o saptamana la fel! 😊🎈❤😊

      Ștergere
  9. impresionanta colectie! Fotografii care vorbesc singure si reusesc sa spuna o intreaga poveste! Multumim :)
    Suzana draga, iti doresc o saptamâna cat mai placuta! pupici si imbratisari <3
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Sunt acel gen de imagini care pot inseamna multe cuvinte!
      Care insa nu pot reda esenta surprinsa de privire.
      Multumesc, draga Carmen! O saptamana buna si la voi! Happy Azi!

      Ștergere
  10. Fiecare își are frumusețea ei surprinzătoare. Frumoasă galerie!

    Zi superbă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiluri diferite, dar mi s-au parut deosebite. Imi pare bine
      ca ti-au placut.
      Multumesc, draga Zina! Zi superba si tie! <3

      Ștergere
  11. ce frumoase fotografii, ultima este preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ti-a(u) placut, este perfect!
      ... Si a mea! :)
      O duminica minunata, draga Carmen!

      Ștergere
  12. Superbe imagini! Una mai frumoasă decât cealaltă. Cel mai mult mi-au plăcut bufnița și magnoliile.
    O primăvară frumoasă, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ai chef, sa te uiti putin si pe linkuri. Sunt multe imagini deosebite!
      Acum, copacul cu flori este aproape verde si multe flori s-au scuturat. Incredibil de repede...
      Multumesc, draga Alex. Si primavara voastra sa fie la fel! :)

      Ștergere