luni, 8 aprilie 2019

Citate favorite (88) -
Camille Corot, ganduri si culori

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Am ales pentru azi un alt pictor, Camille Corot.  Poate pentru a genera un contrast 
cu gri-ul de afara!







Camille Corot quotes

"Never lose the first impression which has moved you."







Camille Corot -The complete works



      


      


O saptamana plina de bucurii si idei noi!




Citate favorite (87)





24 de comentarii:

  1. Citate prețioase, care ne fac cunoștință mai îndeaproape cu Camille Corot - omul și pictorul. Cât despre videoclip... o delectare! Mulțumesc!

    Săptămână excelentă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebit de frumoase gandurile lui. Si pline de sensibilitate.
      Si le-am simtit ca pe un fel de ghid valabil pentru orice facem.
      Cam toti marii creatori, in diferite moduri, exprima aceeasi idee, a emotiei declansatoare...
      Imi plac astfel de colectii. Toare recunostinta pentru cei ce au avut rabdarea sa le creeze!

      Multumesc, draga Zina! O saptamana minunata!

      Ștergere
  2. Bonjour! Parlez vous française?! LOL
    Frumoasa alegere... si cu "duh" si colorata! Dădui o fugă la prietena Wiki sa o întreb de "autor" ... Imi plac picturile lui!
    Zice ca-i place sa priveasca sorele în fata ... apai si mie! Si azi se anunta iar o zi tare însorita asa ca dupa amiaza am sa mi-o petrec în gradinita din fata, trebuie sa fac freza la niste conifere! :))
    O saptamana cu spor si sanatate! Pupici! <3
    p.s, merci de urare! Mi-a trecut cat de cat gripa, acum o ignor! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un peu! 😅 Prin Bucuresti norii au acoperit putin soarele.
      Dar e acolo!!!
      Spor la ferchezuit coniferele! O expresie delicioasa...😅
      Numai bine si sanatate, Ella draga!
      Sa stii ca ignorarea unui simptom mi se pare o metoda valabila: se supara si pleaca... (constatare proprie...)😅
      Pupici si o saptamana cu soare! <3

      Ștergere
  3. Citate pline de intelepciune, dar mult mai frumoase imi par picturile. Sunt superbe. Nu-l stiam pe pictor, dar ce am vazut imi place foarte mult. Mai ramane de vazut (e peste o ora...).
    Si micile trucuri inteligente sunt bine de stiut.
    Numai bine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu am vazut pe repede inainte. Am sa revin, dar acum sunt cam ocupata. Cercurile pentru goblen am constatat cu surprindere ca pot fi utilizate foarte interesant si practic.
      Multumesc frumos, draga Ina. Imi pare bine ca ai descoperit lucruri noi.
      O saptamana excelenta!

      Ștergere
  4. Da, interesant concurs! Imi plac si citatele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am gasit la intalnirea de luni, draga Daliana. Nu e un concurs, e asa, un fel de schimb de idei intre prieteni! Oricum, este foarte captivant!
      O saptamana frumoasa si inspirata!

      Ștergere
  5. Frumoase toate, pline de înţelepciune! Le-am salvat, le voi reciti când simt nevoia de o... revenire.
    Mulţumesc, Suzana! Să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Potecuta. Te vor astepta cuminti si se vor bucura de revedere.
      De aceea le las si eu pe aici. Cand simt nevoia sa revad ceva...
      O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  6. S-ar spune ca unele emotii ar trebui sa nu le mai controlam, ci sa le eliberam, pentru a "produce" arta. :)
    Imi plac ideile si imi plac - foarte mult - lucrarile lui.
    Videoclipul cu "idei practice" m-a prins ei el! :)
    Multumesc. Saptamana minunata iti doresc sa ai si tu, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca asa si este: anumite emotii nici nu pot fi oprite si trebuie materializate. Orice activitate noua cam asa incepe.
      Mi se par atat de frumoase colectiile astea, cu tablouri pe care nici nu le cunosc...
      Multumesc si eu, Diana draga! O saptamana exceleta sa ai!
      Pupici! <3

      Ștergere
  7. Da, da, așa este, pictăm cu sufletul, cu inima, cu inteligența, ochii doar privesc, restul creează!
    Toate îmi plac, așa cum îmi place și pictura lui!
    O săptămână senină, cu parfum de liliac îți doresc! :)
    PS Luni, 15 aprilie, avem poveste parfumată, Parfum de aprilie. Te aștept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este imposibil sa nu-ti placa, cu tablourile lui pline de lumina.
      Iar ideile lui sunt atat de firesti...
      Culmea este ca nu am vazut decat un singur liliac. In parc nu am ajuns. Dar nici in piata nu am vazut! :)
      Multumesc, draga Mirela pentru ganduri si anunt. Sper sa ajung si eu.
      O saptamana minunata, inspirata si parfumata! Imbratisari!

      Ștergere
  8. În natură aerul este cel mai important... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca daca nu ar fi el, nu am fi nici noi...
      Chiar e important! ;)

      O saptamana faina!

      Ștergere
  9. foarte interesante citatele acestui geniu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si e bine cand ne putem 'inspira' si noi din gandurile unor astfel de oameni.
      Multumesc, Cristi! O zi frumoasa!

      Ștergere
  10. Frumoase citatele și filmele mi-au plăcut,mulțumesc!
    O săptămână minunată îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O mica expozitie la... domiciliu! Oricand la dispozitia noastra!
      Multumesc, Elena draga! Sa-ti fie saptamana senina si cu mult spor!
      Pupici! <3

      Ștergere
  11. Ce minunat - sa nu uiti niciodata prima impresie, care et-a emotionat. <3.
    M-am "pierdut" pur si simplu in filmuletul creativ de la final. Cel mai mult mi-a placut ceasul, recunosc :D.
    Pupici cu drag <3!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima impresie, primul gand, prima senzatie... Daca ne gandim putin sunt trairile cele mai puternice. Mai incolo, totul se dilueaza si parca pierzi esenta.
      Mi-a placut si mie ceasul. Dar recunosc ca nu l-as face cu nasturi. Oricum, ideea este de retinut!
      Pupici, draga Rux! Spor la tot ceea ce faci! <3

      Ștergere
  12. Minunate citate! Un om talentat nu doar ca artist al penelului, ci și prin cuvânt. Mi-a plăcut mult citatul cu milostenia și talentul. Intr-adevăr, bunătatea din sufletul artistului se vede din plin în opera lui.
    Toate cele bune, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarata arta straluceste altfel cand este creata de oameni buni si cu inima mare. Un gand perfect adevarat, dupa cum ai observat!
      Multumesc, draga Alex! Un weekend placut!

      Ștergere