duminică, 2 noiembrie 2014

Mozaic de octombrie

Prezentat cu mult drag pe site-ul  "Dulce Casa".



In acest octombrie au dansat primii fulgi de zapada, a avut loc o eclipsa de luna pe care  nu am putut-o vedea din Romania, am adus in casa jocul de culoare alb - violet - roz - mov al violetelor inca inflorite, am fost la un concert inspirat din muzica Mariei Tanase dar si din folclorul altor tari, m-am avantat in noi experiente cu lut si mozaic
iar in restul timpului  am trait obisnuit si simplu in coltul meu de rai.


Va urez cu drag un noiembrie frumos si inspirat !





Mozaic de septembrie

2 comentarii:

  1. violetele sunt superbe!am avut si eu foarte multe, dar le-am pierdut. Intentionez sa-mi refac colectia cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Irina.
      Sunt frumoase, dar si sensibile. Dar o singura frunza mai viguroasa daca ai si o plantezi direct in pamant, se prinde destul e repede. Am renuntat la a le pune intai in apa, sa faca radacini. Intr-un pamant umed e mult mai bine.
      Cu drag si cu multumiri pentru tot ceea ce faci.
      Suzana

      Ștergere