vineri, 31 octombrie 2014

Reteta rapida de placinta

Va impartasesc o reteta simpla, de placinta cu branza sarata. Poate va va fi de folos.


Ingrediente necesare:

- 2 oua,
- o lingurita de chimen ( doar daca va place),
- 40 - 50 ml de ulei,
- 200 - 250 gr. branza sarata,
- iaurt - 200 gr.
- faina - ~250 gr.
- 1/2 pliculet de praf de copt.

Etape:

Oua+chimen+ulei                   +branza                               + iaurt      

- Aprind cuptorul pentru a se incalzi cat pregatesc materialele. Il folosesc la 
  temperatura  minima - 180 grade.
- Amestec ouale, uleiul si chimenul.
- Adaug branza data pe razatoarea mare si iaurtul si amestec bine.
- Adaug faina si praful de copt. Dupa ce omogenizez, mai pun putina apa, 
  pentru ca  pasta sa nu fie prea densa.
- Torn amestecul intr-o tava pregatita cu hartie de copt, pe care o introduc in 
   cuptorul cald.



- Se coace  aproximativ 40 minute sau pana se rumeneste.


- Placinta se taie dupa racire.


Observatie: Daca nu am avut branza proaspata sarata, am facut placinta  si cu 3 sau 4 portii 
                   (depinde de marime) din casul pe care il pastrez in frigider.




Aceasta postare am introdus-o pe site-ul "Dulce Casa: Colectia de vineri".


Update: Am introdus aceasta reteta in concursul de pe site-ul instructables.com.

 

10 comentarii:

  1. Mulţumesc frumos, chiar o să încerc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca nu prea ma pricep sa fac placinte. Aceasta reteta o stiu de la mama, care o face si in varianta dulce.
      Dar de cand am incercat-o si eu, am devenit fan. Se face repede si nu e mare inginerie!
      Sa-mi spui cum ti-a iesit!
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. nu pot sa cred ca exista asa reteta usoara...eu sigur o voi incerca cu branza dulce si stafide! :)
    multumesc mult de idee! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca branza este prea umeda sa adaugi putin pesmet.
      Cred ca nici coaja de lamaie nu ar fi rau de pus.
      Am mai incercat aceasta reteta cu branza de vaci:
      http://suzanamiu.blogspot.ro/2014/04/pasca-fara-faina.html
      O zi aromata!

      Ștergere
  3. Thank you so much for the recipe, it's a lovely easy cheese pie!

    Love and hugs
    Maarit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you find it.
      If you need some help, just tell me and I answer in English.
      The oven must be preheated at 180 degrees. And you must cut it when it is cold.
      Cheers and good luck!
      Suzana

      Ștergere
  4. Chiar este foarte ispititoare, sper sa o fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma rezum la lucruri relativ simple. Daca eu am reusit, sunt convinsa ca
      tie iti va reusi de minune:)
      Tot vreau sa mai incerc si varianta dulce. Sa revad cantitatile. Si poate o si scriu aici.
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  5. O sa incerc si eu, sa vedem ce iese...

    RăspundețiȘtergere