vineri, 28 iulie 2023

Reflexii in oglinda (120) -
Stradale, flori si o sita

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

 


 





O sa va povestesc despre ultima imagine. Acela este un pahar de cafea a carui
baza am perforat-o cu un ac. A fost singura idee pe care am avut-o pentru a separa 
bucatelele alea stralucitoare provenind de la scoici, de nisipul pe care erau rasfirate,
neavand la dispozitie altceva. 😀
Poate foloseste ideea.


Florile sunt mai frumoase ca efectele...😊



Si cateva poduri fabuloase!








Reflexii (119)




25 de comentarii:

  1. Ingenioasa sita ta! 👍🤗 Wow ce frumos ca ai reusit sa separi sclipiciu 🥰
    Frumoase si vitrinele dar si gladiola!
    Te pup. Un start bun in weekend, Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sita obisnuita cred ca ar fi fost prea rara. Si oricum nu aveam de unde sa o luam. Asa ca nevoia te invata...
      Multumesc, draga Carmen! Un weekend placut si seara buna! ❤️😘

      Ștergere
  2. Ideile tale sunt întotdeauna interesante. 🙂
    Noapte bună, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideile vin corelate cu jocurile. Stii asta foarte bine.
      Imaginatia ne e stimulata cu idei deosebite, din fericire...
      Noapte buna si weekend placut, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  3. Has tenido una buena idea para la última fotografía.
    Feliz fin de semana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Antonia. Even so, the flowers are more beautiful!
      Have a fine weekend! Hugs!❤️😘

      Ștergere
  4. Those are cool reflections but I think I will pass on the bridges, or pass out!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, Brian, you surprised me... You are not actually there... you know!
      Have a fabulous weekend, full of joy! No bridges around...

      Ștergere
  5. E ca o zi de vara aici! 😊 Frumos de tot!
    Sunt cu gandul la podul din Japonia (nu mai stiu pe ce "loc" e) - dupa ce ca e cum e, se mai conduce si "pe stanga"! Cred ca as fi cu 5 kile mai slaba dupa ce l-as traversa... conducand. 😃
    Cu adevarat fabuloase podurile!
    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😘 Inca e vara si recunosc ca ma bucur de asta! Podurile alea insa, mi s-au parut uluitoare, adunate asa, toate la un loc. Ma gandeam la efortul omenesc, curajul omenesc si ingineria omenesca pentru a le ridica. Ce departare fata de momentul prezent.
      Multumesc la fel, draga Diana! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  6. Foarte ingenioasă ideea, Suzana! Am într-un bol nisip adus anul trecut de la mare, să văd ce-i fac. Mulţumesc!
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti adapta gaurile la dimensiunile sclipiciului. Te poti orienta!
      Oricum, nu merita efortul de a gasi o strecuratoare. Astea au perforatiile mai mari. Acum scriind, ma gandesc si la o plasa de tantari. Astea sunt ceva mai fine.
      Weekend placut si tie! ❤️😘

      Ștergere
  7. Bineinteles ca am profitat sa ma uit la filmulet - cred ca il mai vazusem, sau unul asemanator. POdul japonez il stiam sigur (si de prin poze), si cel care e intr-o parte mi-e cunoscut... sau cel care „face valuri” cum imi place sa zic.
    La unele as prefera sa o iau prin vale :))))))))). Numa inteleg prea bine cu inaltimile.. ahahah.
    Foarte tare sita improvizata. Ce idee faina ai avut. :D
    Florile sunt superbe. Imi plac tare mult! Gladiole nu? :D
    Ahhhh si raciritoarea fantana :D
    Si sa inteleg ca asta e noul trend in ale modei?... hm.. :))))
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu il mai vazusem. De aia mi s-a parut ceva fantastic. Nu neaparat ca imi plac podurile... Patru zile m-am tot gandit si brusc a aparut paharul. Poate fac link de la provocarea cu pahare. Asa ceva era prea simplu sa pun la provocare.
      Da, gladiole. Imi plac mult aceste flori, desi nu le gasesc prea des. Si tin destul daca le schimbi apa zilnic.
      Noul trend? Habar nu am. M-au amuzat manechinele. Metalice am vazut mai rar!
      Pupici si weekend placut, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  8. Mi se par niste flori extraordinar de elegante.
    Din pacate nu am avut o poza cu toata vaza.
    Weekend placut, Luiza! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce idee minunată ai avut cu paharul!
    Îmi place poza cu făntâna, gladiola mov îmi place mai mult decât cea roz.
    Ai surprins niste reflexii drăguțe în vitrine. O duminică frumoasă să ai Suzana. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam cu mine un ac mai marisor. Asa ca a fost 'unealta'
      la indemana. Fantana este in zona Universitatii. Vara cam merge, din fericire. Movul este mai rar. cealalta culoare am vazut-o mai des. Si mie imi place! Multumesc mult, Mihaela! Seara placuta si o saptamana usoara! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Laura! Seara frumoasa si o saptamana
      frumoasa! ❤️😘

      Ștergere
  11. Manechinele alea parca s-au scurs din Terminator! Ce gladiole frumoase, acum e vremea lor! Foarte ingenios ai separat partea sclipitoare, nu vad foarte bine in punga dar parca este mica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Pe ruta mea nu prea am vazut manechine de felul acesta! Parca trec prea repede aceste flori deosebite. Sa stii ca punguta nu e foarte mare. Era un mic zip, lat cam cat diametrul bazei paharului. Ceea ce vezi acolo, este ceea ce am obtinut dupa multe utilizari ale sitei. Unele bucatele erau si mai mici decat diametrul gaurilor. Abia astept sa le folosesc.
      Pupici si seara buna! O saptamana faina!❤️😘

      Ștergere
  12. Ce fețe de extraterestre au manechinele acelea. :))) Gladilolele sunt superbe! Nu prea am văzut în culori atât de vii.
    Paharul sită este o invenție wow. Nu m-aș fi gândit nici într-o mie de ani.
    Iar podurile sunt absolut uimitoare. Greu de imaginat modul în care au fost construite.
    Să ai o după amiază minunată! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am gasit in piata. Se mai aduc si flori uneori! Ideile vin doar atunci cand avem nevoie de ele. In alte momente se cam ascund...
      Manechinele erau cam extratrestre, iar hainele de pe ele de toamna - iarna... Ca doar vara iti iei sanie...
      Podurile alea sunt fabuloase. Nu-mi puteam lua ochii de la ele. Macar virtual sa le putem vedea!
      Seara cu pace, draga Daniela! O saptamana usoara! ❤️😘

      Ștergere
    2. Mulțumesc, la fel! ❤️😘

      Ștergere