joi, 13 iulie 2023

Reflexii in oglinda (118) -
Joc floral cu oglinda

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!






Numele plantei fotografiate in oglinda este gloxinia, floarea de catifea.
Anul trecut am avut doua frunze ce le-am lasat sa faca radacini si apoi
le-am plantat. Spre toamna am constatat ca s-au prins si au inceput sa
apara frunze noi. A si facut doua flori. Desi mi se spusese ca iarna frunzele
se usuca si cad, acest proces nu s-a intamplat, frunzele au ramas destul de
verzi si in primavara asta au tot aparut. A facut o multime de flori superbe.
Le-am fotografiat cu oglinda, ca sa las ghiveciul in pozitie sa nu se balanseze
prea mult cupele, ce mi se pareau fragile. 



Reflexii (117)










18 comentarii:

  1. Buenos juegos, que da pie a multitud de fotos.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A game with mirrors could be an interesting and beautiful one.
      Only our imagination is the limit!
      Thank you Antonia! Have a fine weekend! Hugs!❤️😘

      Ștergere
  2. Ce flori frumoase 🥰😘 meritau asemenea oglindiri si reflexii!
    Multumim pentru imaginile deosebite!
    Pupici 😘 noapte buna Suzana draga 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Este una din cele mai frumoase flori pe care am avut-o.
      Merita sa participe la acest joc!
      Pupici, draga Carmen! Un final minunat de saptamana!❤️😘

      Ștergere
  3. Those are some really interesting photos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Brian! My beautiful flower helped me a lot!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  4. Am și eu o gloxinie ( nu stiam că i se spune floarea de catifea), și da, an de an are o perioadă în care stagnează de pare că se usucă. Are nevoie de o pauză de udare. O ud mai putin în perioada asta, cât să nu se usuce pământul de tot, apoi când începe să renască o ud normal.
    Eu am primit-o cu ghiveci cu tot și când i-am schimbat pământul am văzut că are un fel de bulb, dar niciodată nu s-a înmulțit bulbul, deci probabil nu prin bulbi se înmulțește ci prin frunze, cum a fost la tine.
    Foarte frumoase pozele cu oglinda. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poanta este ca uitasem cum o cheama si am am avut mai multe cautari. Un program din acela de recunoastere plante din pacate nu am, asa ca am baleiat manual. Intre timp am vazut niste trandafiri de exceptie, la cautarile de 'flori rosii'... Frunzele au facut repede mustati. Si s-a prins incredibil de repede. Atat ca au inflorit aproape toti bobocii aproape simultan. Sunt curioasa acum daca mai face floricele.
      Multumesc, draga Niko! Weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  5. Ce frumoasă e floarea! Nu ştiu dacă am văzut în realitate. Şi reflexiile sunt tare bine surprinse!
    Te pup, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se mai gaseste pe la florarii. Acum o vei sti daca o vei vedea.
      Pe wiki am vazut ca exista multe variante necunoscute mie, superbe!
      Seara buna, draga Potecuta! Un weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  6. E foarte frumos jocul ăsta!

    Weekend pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este! Au inceput sa imi placa sedintele foto de acest gen!!
      Multumesc mult, draga Vero! Si mai spun o data:
      La Multi Ani si un weekend de poveste! ❤️😘

      Ștergere
  7. Ce floare superba. Mi-a adus aminte de un clopotel pe care l-am avut (asa avea forma) la un moment dat. Ce mult imi placea si ce pufosel era. Primisem floarea de la o doamna (nu stiu daca fiica doamnei o mai avea floare din aceasta, tare mi-ar placea sa am din nou...). Imi place mult cum arata floricica ta de catifea si mi se pare super tare ideea de a o fotografia asa.
    Imi place si alba ca zapada ce s-a strecurat printre poze :))).
    Super tare si la fix filmuletul cu pensule! Chiar eram curioasa cum se folosesc pensulele cu apa :D. Mi l-am salvat. Multumesc.Pupici cu drag .)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate poti gasi floarea, folosind criteriul culorii, numarului de petale, etc. Cum i-am spus lui Niko, asa am cautat pentru ca uitasem cum se numeste. Daca nu ar fi fost reflexiile, probabil nu as fi pozat-o asa... Am vrut sa ma uit la un filmulet cu pensule, pentru ca am folosit una, insa am constatat ca trebuie sa stiu ce vreau de la ea.
      Altfel totul iese cam naspa... Daca iti foloseste este bine!
      Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  8. Ce floare frumoasă! Cred că voi căuta și eu la florării, poate găsesc. Și fotografiile sunt reușite!
    Seară frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam in cartier o florarie superba ce s-a transformat intr-o cofetarie! Avea si multe obiecte de decor superbe. Acum avem vreo trei cabanute cu flori, insa nu pot gasi asa ceva acolo.
      Imi place mult. Acum i s-au terminat florile, insa sper sa mai infloreasca. Culmea este ca asta iarna am lasat-o pe balcon, desi era destul de frigut. Nu a parut sa aiba probleme.
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  9. Imi place cum se priveste in oglinda! 😍 S-a imbujorat, de mandra ce e! 😊
    Imi place mult si "semisfera" din floricele albe. "Buchetul" de nori este, si el, minunat - arunca o privire in casa la tine? 😊
    Saptamana frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu exact cum se numeste planta alba, dar parca tot bulgare de zapada i se spune. Da, norii ii vedeam din balcon. Ar trebui sa mai spal si eu ferestrele, ca uneori se vede praful... Insa pe caldura asta, chiar am zis pas. M-a amuzat jocul. Imi pare bine ca l-a reactivat Carmen.
      Pupici si o saptamana frumoasa, Diana draga! ❤️😘

      Ștergere