joi, 6 iulie 2023

Reflexii in oglinda (117) -
Reflexii la Techirghiol

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

Imaginile sunt tot din Techirghiol, in completarea celor vazute la MFC.




Struguri in brad...






Reflexii (116)

@@@@@@@@@





27 de comentarii:

  1. Wow ce reflexii interesante 🥰😍 super idei!
    Nu am mai fost la Techirghiol de pe vremea cand eram copil. In pozele tale arata foarte modern si bine intretinut.
    Multumim pentru frumoasele oglindiri 😘😍
    O zi faina. Pupici 😍😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai tin minte cum era cand am fost, cu multi ani in urma. Acum sunt multe lucruri noi, se lucreaza ca peste tot, insa pe langa mal este un drum asfaltat, nou. In orasul vechi nu am fost. Insa creste frumos. Sper sa-i tina!
      Poza a doua este din gradina botanica. Sunt mai multe coloane ca acelea. Asa a fost viziunea...
      Multumesc, draga Carmen. Un final de saptamana cu bucurii!❤️😘

      Ștergere
  2. Ce frumos este vitraliul! Îmi place și micul lac înconjurat de pietre. Să culegi struguri din brad e ceva mai aparte, ceva de genul "când va face plopul pere".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Si mie mi-a placut mult. Cu aparatul e mai complicat in interior, insa mi-a placut cum a iesit poza. Strugurii din brad erau intr-o curte, insa spre strada si am putut sa-i vad. Mi s-a parut interesanta ideea. Poate vor avea gust de bradut...
      Pupici si zile frumoase! ❤️😘

      Ștergere
  3. Un miros aparte, ai dreptate. Are o unicitate in zona aia. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile, draga Luiza!
    Zile frumoase! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am fost la Techirghiol decât o singură dată, demuuult, doar de-a plimbarea. În copilărie mergeam cu o mătuşă de-a mea la ghiol în Eforie Nord. Şi n-o lăsam nici în ruptul capului să mă ungă cu nămol. 😁

    Reflexiile tale sunt superbe.
    Seară frumoasă, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De anul trecut ne-am hotarat sa vizitam zona si sa o facem sistematic, ca sa mai micsoram scartaiturile...😁
      Am tot sperat ca in primele imagini sa se vada si altceva. Insa pe imagini este doar ceea ce se vede!
      Multumesc mult, draga Vero!
      O seara frumoasa si tie! ❤️😘

      Ștergere
  5. Vitraliul este absolut superb!! La fel si norii in ... masa ? 🧐 - imi aminteste de o pereche de ochelari de soare pe care ii purtam in liceu :D.
    Toate fotografiile sunt foarte faine :* si abia astept sa ma uit in liniste la filmulet :D.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Norii in masa! Mi s-a parut simpatici cum se vedeau ei acolo... Mi-ar placea sa pictez vitraliul, asa, putintel... Nu prea am folosit creioane acuarela; mi s-a parut interesant sa ne documentam.
      Sper sa-ti placa! Multumesc, draga Rux!
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  6. Hay buenas imágenes, como buena inspiración de un buen relato.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Antonia. There are so many images around us for these games...And the reflexions could be a fabulous subject!
      Hugs and a fine weekend! ❤️😘

      Ștergere
  7. Ce reflexii frumoase ai surprins! A doua poză îmi place foarte mult! Trebuie să merg și eu la Techirghiol!
    O seară frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ziceam, a doua poza e din gradina lor botanica. Este interesant acel lacusor conceput. Inca nu are plantute. Nu stiu daca si-au propus. Mi-ar fi placut sa vad si orasul mai vechi. Inca nu am facut-o.
      Noapte buna si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  8. Deosebite reflecțiile colecționate în vacanța ta. De unele nu m-am prins ce sunt (ca de exemplu masa, desi văzusem norii), dar m-am lămurit din comentarii. Poate începem să avem din ce în ce mai multe locuri frumoase în țara asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Locuri frumoase sunt, insa e complicat cu ajunsul la ele fara masina.
      Am inceput sa am un reflex in a face poze, repartizandu-le pentru jocuri...
      Multumesc, Niko! Weekend cu spor! ❤️😘

      Ștergere
  9. Those are all such wonderful reflections, very pleasing to the eyes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As usual, the nature is perfect to help me in doing
      Interesting images!
      Thank you Brian. Have a fine weekend!

      Ștergere
  10. Foarte frumoase reflexiile tale, Suzana! Frumos tare pare din fotografii. nu am fost, dar mă bucur dacă zici că arată bine.
    Zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Potecuta! Adevarul este ca oriunde am merge este imposibil sa nu gasim de toate si bune si mai putin, insa exersez descoperirea celor bune!
      Un weekend fain!❤️😘

      Ștergere
  11. In foto 4 sunt bule de aer in apa?! Orice-ar fi, imi place poza "cu buline". Vad acolo "insecte" si in "bulina" din dreapta un colier dar si un... serpisor de apa, mai spre stanga. Zic ca "vad", dar nu zic ca asa si e! 😄
    Tare-s frumoase pozele! Pe langa strugurii din brad as fi trecut fara sa-i observ. Proprietarii vor avea suc de struguri cu sirop de brad - hm! Oare ce-ar iesi din asa combinatie?! 😊
    Weekend minunat iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bule de aer intr-o sticla de vin nedesfacuta. Am rasturnat-o in joaca si au aparut bulele. Asa ca m-am jucat cu ea un pic, peste masa acea in care se vad norii. Iar albastrul din prima este din rochia de plaja.😊 Eu cred ca i-ai fi vazut, pentru ca atarnau peste gard. Intai am vazut strugurii si apoi am vazut pe ce se sprijineau. Simpatica combinatia, banuiesc ca involuntara.
      Sa fii bine prin aventurile tale, Diana draga! Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  12. Tare faine sunt reflexiile tale și imaginile lot la fel. 😊
    Sa ai o vară relaxantă cu noi descoperiri minunate pe care să le împărtășești cu nou. Te îmbrățișez, dragă Suzana! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am reauzit, Dana draga! Mereu sunt in cautarea unor lucruri speciale, pe care sa impartasesc prietenilor!
      O vara minunata si la voi! Pupici! 🤗❤️

      Ștergere
  13. Me gusta sacar reflejos en las fotos, son como ver dos imagenes distintas. Estupendas todas, la segunda más.
    Buena semana Suzana.
    Un arazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The game is nice. It starts on Thursday, if you want to participate.
      You have a lot of reflections in your images.
      The second one is from a botanical garden. I like it also.
      Thank you, Laura! Have a fine week ahead!
      Hugs! ❤️😘

      Ștergere