joi, 20 iulie 2023

Reflexii in oglinda (119) -
Jocuri cu nori

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

Nori de azi dimineata!


 

Si ceva efecte, ca m-au inspirat!










Reflexii (118)




29 de comentarii:

  1. Norii sunt spectaculoşi şi efectele superbe!

    Să-ţi sfârşitul de săptămână pe plac, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De data asta am avut si eu putin noroc sa ma trezesc la fix.
      Am tot ametit aparatul, de aia arata asa cu... pante!
      Un final de saptamana cat mai placut, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. There are, indeed. I'm glad you found something new here!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. And there is a pretty kitty too!
      Thank you, Brian! Have a fine weekend!

      Ștergere
  4. Cu gândurile aiurea, dimineață am citit jocuri de noroc și mă întrebam la ce te referi, că văzusem poza cu norii. Apoi să zicem că mi-am băut cafeaua, deși nu consum de obicei, dar măcar m-am trezit destul să citesc corect. Frumoase ipostaze ai surprins. Efectele sunt ca de obicei deosebite. Ultimul sugerează o clepsidră, trecerea timpului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact o clepsidra imi dorisem. Uneori o obtin. Cu siguranta se va potrivi cu vreun text. Intr-un fel pozele alea au fost un noroc. Vad mai rar astfel de geometrii, asa ca tare m-am bucurat.
      Multumesc, Niko! Un final de saptamana placut! ❤️😘

      Ștergere
  5. Foarte frumoase toate!
    Tabloul cu efect, al doilea este... Wow!!! 🥰😍
    Un start bun in weekend, Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubesc efectele astea, nu ma pot abtine!😍
      Multumesc, draga Carmen! Seara frumoasa si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  6. Ce imagini minunate ai surprins, dragă Suzana! Cu adevărat spectaculoase și efectele create. Felicitări pentru inspirație! Să ai un sfârșit de săptămână odihnitor și relaxant! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cand caut specialitati, este practic imposibil sa nu gasesc ceva interesant!
      La fel si pentru tine, draga Daniela! Si sa-ti reuseasca tot ceea ce iti propui. ❤️😘

      Ștergere
    2. Mulțumesc din suflet, dragă Suzana! ❤️😘 Aș adăuga doar: Dacă-mi este de folos. 🤗
      Cu ani în urmă i-am urat unui prieten, de ziua lui: "La mulți ani și tot ce-ți dorești." La care el mi-a răspuns: "Doamne ferește!" :))) Inițial am fost mirată.
      Cu timpul am înțeles... "Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos. Toate îmi sunt îngăduite, dar nu mă voi lăsa biruit de ceva." (Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel)

      Ștergere
    3. Mi-ai reamintit ceva ce citisem, insa de multe ori nu sunt consecventa in practica. Orice imi doresc mie sau pentru cineva, sa fie in acord cu binele suprem al persoanei si sa nu afecteze vreo alta fiinta. Ideea este ca trebuie sa fim atat de isteti incat ceea ce ne propunem sa respecte aceste 'reguli', ce pana la urma sunt o conduita firesca, cu o conditie. Sa stim care ne este destinatia, pentru acolo este binele nostru suprem. Nu stiu cat de coerenta am fost...
      Multumesc si eu pentru revenire, draga Daniela. ❤️😘

      Ștergere
  7. Prea putin, insa plouase cu cateva ore inainte, ramasesera norii franjurati si eu m-am trezit la tanc. Floarea este din jocul trecut si este o gloxinie.
    Seara frumoasa, Luiza si un weekend fain! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  8. In prima poza sunt efecte cu rachete. 😊 In poza doi cu efecte e despre cum masoara unii timpul. 😊 Sunt efecte faine, dar cel mai de efect sunt fotografiile cu nori! Foarte, foarte reusite sunt!
    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut efectele 'tintite'. Se poate brodi si o metafora pe langa, insa nimic nu poate fi atat de simplu...
      Am provocat crearea unei clepsidre, ca tot ai vorbit la citate despre timp. Cred ca am continuat firesc ideea.😊
      Norocul meu cu norii dupa ploaie. Au fost cateva momente minunate acolo sus!
      Multumesc mult, Diana draga! Si la tine sa fie, poate cu o drumetie, ca si mie mi-e dor de carari montane! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  9. Esos efectos de calidoscopio, dan un buen juego.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometimes it's good to concentrate more images in one.
      I was curious what effects I could obtain!😊
      Have a fine weekend, Antonia! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  10. Flower Power! The power of beauty...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ceea ce ai zis! Este perfect!
      Numai bine, draga Laura! ❤️😘

      Ștergere
  11. Nu stiu cum arata norii de afara - e prea noapte, dar stiu ca plouaaaaaa!!!! 🎉🎉🎉 - parca simt cumva o racoare.. binevenita. Mai si tuna, mai si fulgera...
    Imi place cum ai surprind norii si imi place mult jocul cu efecte - il astept de fiecare data, sa stii :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceasta data te-am cules din spam. Si la noi a plouat asta noapte. Azi a fost putin vanticel. Insa nu s-a repetat secventa cu norii. Foarte rar sunt dispusi atat de frumos si sa am norocul sa-i si vad.
      Multumesc frumos, draga Rux!
      Zile pe placul tau! ❤️😘

      Ștergere
  12. Frumoase efecte, Suzana! Foarte frumoase fotografiile!
    Weekend frumos îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult-mult draga Potecuta!
      Un final de saptamana bucuros! ❤️😘

      Ștergere
  13. Îmi place să fotografiez norii și am o colecție !! Pozele tale sunt foarte rrușite, la fel și efectele.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu mi-a placut sa fotografiez nori. Am avut putin noroc dimineata!
      Multumesc, Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  14. Ce frumos te-ai jucat și ce surprinzătoare sunt imaginile rezultate! Să-ți fie ziua cu senin și săptămâna plină de culoare și veselie, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa ma joc si de foarte multe ori si pe mine ma surprind efectele obtinute.
      Multumesc mult pentru urari, oricine ai fi...

      Ștergere