miercuri, 12 iulie 2023

Miercurea fara cuvinte (366 )
Bijuterii speciale - Special jewelry

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly';

(Source: Jewelry by Maria Cherkasova)













Happy WW!
 


 
 
 
 

38 de comentarii:

  1. foarte frumoase, într-adevar speciale! Par lucrate din frunze si petale de flori. Cerceii aceia sunt din anis, nu-i asa? ♥ Superbe, toate!
    Happy WW, Suzana draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, anason, scrisesem la fiecare. Superba tehnologia asta pe elemente naturale. Nu mi-a pot imagina.
      Multumesc, draga Carmen!
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  2. Beautiful jewelry. I want them all.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Big hug. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Be my guest, Sandee! On the link you will find more!
      They look fantastic!
      Happy WW! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  3. Îmi plac toate. E o adevărată încântare să le priveşti!
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am spus si eu. Daca stiam mai multa chimie...poate ma prindeam cum le face!
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  4. Those are all beautiful and so delicate looking.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I do not were much jewelry, but I like to explore the subjects. And these ones are awesome!
      Happy WW, Brian! Thank you, Brian!

      Ștergere
  5. Oh... ceva inedit!! Cerceii cu trifoi imi plac asa mult, dar fiecare piesa este speciala. Wow.
    Mi-am salvat si filmuletul. Desi in ritmul asta, poate la iarna sa am timp sa le parcurg - dar l-am vazut un pic pe sarite. :D
    pupici!!
    Happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt din flori de hortensie acei trifoi. Superba realizarea.
      Cand gasesc ceva interesant las aici, chiar daca apoi gasesc cu greu ceva. Tot imi spun sa mai pun etichete, luand postarile de la inceput... candva...
      Pupici, draga Rux! Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  6. Wow, ce idee minunată. Abia la cerceluții de anason mi-am dat seama că la bază sunt plantele cu adevărat, nu că imită plantele. Interesantă tehnica.
    Preferații meu sunt cerceii din a treia poză. Mulțumim pentru această selecție minunată și pentru descoperire.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesanta. Chimie curata. Nu banuiam posibila o electroplacare direct pe un element natural. Mi s-au parut fabuloase bijuteriile.
      Cu placere, Niko! Miercurea ne mai inspiram!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  7. Bună dimineața.

    Ce m-ai nimerit cu subiectul postării de azi!
    Eu îmi aleg medalionul acela din cupru cu patină verde și o piatră aurie la mijloc. Nu-mi dau seama ce fel de piatră e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie ca e un labradorit (a cincea poza). Mi-era dor de un astfel de subiect, ca doar aici il pot vedea. Si mi-au placut si mie tare mult.
      Multumesc, Exergy! Seara frumoasa! ❤️😘

      Ștergere
  8. These are very unusual pieces.
    The star anise earrings are my favourite.

    Hugs and blessings, Suzana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed, it's a very unsual technique. But it's beautiful.
      And the stars anise are very elegant!
      Happy WW, Veronica!
      Hugs and blessings! ❤️😘

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ioana!
      M-am bucurat si eu ca le-am descoperit.
      Numai bine! ❤️😘

      Ștergere
  10. Interesante bijuteriile și unice!
    Happy WW!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum sunt facute, unicitatea este asigurata.
      Pupici si Happy WW, draga Mihaela!❤️😘

      Ștergere
  11. Love these and so clever too nice collection again this week :-)

    Have a jeweltastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like your new word, 'jewelstatic'! That's the spirit!
      Happy WW, Steve and fabulous week!

      Ștergere
  12. Love these - great artistry!
    Thank you for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2023/07/the-things-kids-do.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amazing creations with a special technique.
      Thank you, Sue! Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  13. Bijuterii aparte, cerceii cu anason mi se par cei mai originali. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anasonul imi place mult ca miros si gust. As fi curioasa daca dupa acoperire se mai simte aroma...
      Pupici si Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  14. Ce frumoase sunt! Finuţe şi deosebite! Mulţumim, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ziua de miercuri este mereu de sarbatorit cu subiecte deosebite!
      Multumesc, draga Potecuta! Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  15. The star anise earrings, especially appealed to me, but all of these were beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. These earrings are really beautiful, but this time I would choose the other pair, from a flower.
      Thank you, Alana! Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  16. Mi-am ales pandantivul din foto 5.
    Toate sunt frumoase, si tehnica interesanta!
    Mulțumesc si pentru video!
    Hsppy WW, Suzana draga! Pupici!
    (Diana sunt, cu tel mobilul) :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai facut! Este deosebita! Trebuie sa strecor in program ceva idei despre cristale... Nu stiu cum se face asa ceva, cat de complicata e tehnica, insa rezultatele sunt uimitoare.
      Pupici, Diana draga! Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  17. Absolut superbe! Cu cât talent și migală au fost făcute. Bijutierii au fost mereu niște mari artiști.
    Numai bine, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo! Ce vizita surpriza, Alex!
      Ca sunt superbe este evident, insa cum le-a facut mi s-a parut fabulos. O unicitate, presupun.
      Numai bine si la tine, draga Alex! Jocul, dupa cum vezi, a revenit
      la Carmen.
      Zile frumoase de vara! 😊

      Ștergere
  18. Wow ! I have never seen this design of rustic jewelry . Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I was amazed by the ideea that she used natural plants.
      Fabulous result!
      Thank you, Arun! Have a fine week!

      Ștergere