joi, 15 iunie 2023

Reflexii in oglinda (114) -
Sedinte foto printre stradale

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!





Vedeti o combinata intre trei picturi stradale, o sedinta foto cu o frunza
uscata apartinand unei flori numita Anthurium Flamingo, incredibila
prin infloririle ei si bufnita de data trecuta, in fata acelei oglinzi realizata
cu folie.


Reflexii (113)




Sa aveti un final de saptamana pe placul vostru!

 @@@@@@@@@


 

18 comentarii:

  1. Un sfârșit de săptămână minunat și ție, dragă Suzana! Interesante fotografii! Și melodia îmi place mult. O noapte liniștită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am devenit fan, de cand l-am descoperit pe Safina!
      Asa sa ne fie la toti, draga Daniela! Noapte cu pace si vise frumoase!
      ❤️😘

      Ștergere
  2. Interesante şi fascinante reflexiile tale! Cel mult îmi plac prima, a treia şi a cincea.

    Noapte bună, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un gard urias pictat in felul acesta. Am mai facut o postare cu imagini din el.
      Panourile sunt inalte, trotuarul este unul obisnuit, asa mai mult pe diagonala le poti face, sau un detaliu.
      Multumesc, draga Vero! Weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  3. Foarte frumoase reflexiile alese de tine 😍🥰 ce frumos e melcul 🐌
    Un start bun in weekend, Suzana draga 😘❤️ Concediu minunat sa ai! 💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mult aceste picturi stradale. Din pacate nu m-am nimerit pe niciunde cand se realizau.
      Multumesc la fel, draga Carmen! Debutul e marti...
      Pupici! Weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  4. Un sfârșit de săptămână minunat! Îmi plac fotografiile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Un final de saptamana cu bucurii!
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  5. Foarte interesante sunt, te-ai jucat frumos cu ele!
    Weekend frumos, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma inspira jocurile astea! Daca am inceput si cu sedinte foto, iti dai seama!
      Weekend bucuros, drga Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  6. Those are all interesting and fun photos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's fun to imagine interesting chains of images!
      Have a fantastic weekend, Brian!

      Ștergere
  7. Wow - incredibilă realizarea ta foto 👏
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Efectele prin lumina pot fi cu adevarat spectaculoase.
      Pupici si o saptamana usoara! ❤️😘

      Ștergere
  8. Sunt de la noi? Foarte interesant - daca da. (deobicei ce vad eu sunt niste „scrisuri„ mazgalite.. :)))
    Pupici cu drag !!!

    ps: mi-ar placea sa fac un desen pe un perete :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai am constatat ca aici nu am raspuns. Scuze...
      Da, de la noi, insa nu in centru. E un gard lung si s-au putut dezlantui artistii... Pai poate incerci in balcon. Eu mi-am propus, insa locatia mai trebuie sa o analizez.
      Pupici, draga Rux! ❤️

      Ștergere